شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

۱۲۰ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه کشف شد/ انهدام ۳۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر
07 بهمن 1397 - 13:41
شناسه : 16980
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف ۱۲۰ کیلوگرم تریاک در ورودی شهر کرمانشاه و با تلاش ماموران خبر داد./ کامیون جاساز موادمخدر و یک دستگاه خودروی سواری که نقش اسکورت را داشت شناسایی و از یکی استان‌های غربی تا لحظه ورود به شهر کرمانشاه تحت نظر و مراقبت نامحسوس همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار داشتند./ در بازرسی از کامیون، ۱۲۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

پ
پ

سرهنگ‌ علیرضا دلیری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه یک باند حرفه‌ای قاچاق، قصد انتقال مقدار زیادی مواد مخدر از استان‌های جنوبی کشور به کرمانشاه را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی و شگردهای پلیسی، کامیون جاساز موادمخدر و یک دستگاه خودروی سواری که نقش اسکورت را داشت شناسایی و از یکی استان‌های غربی تا لحظه ورود به شهر کرمانشاه تحت نظر و مراقبت نامحسوس همکاران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار داشتند.

دلیری تصریح کرد: در فرصتی مناسب و عملیاتی ضربتی، ماموران نسبت به توقیف هر ۲ دستگاه خودرو و دستگیری رانندگان آن ها اقدام کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ادامه داد: در بازرسی از کامیون، ۱۲۰ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

وی در ادامه از کشف ۲ هزار و ۱۳۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان از ابتدای سال‌جاری تا پایان دی‌ماه خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد داشته است.

دلیری همچنین با اشاره به دستگیری بیش از ۳ هزار خرده‌فروش مواد مخدر در استان، گفت: آمار دستگیری‌ها نیز ۱۳۰ درصد نسبت به سال قبل رشد داشته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به جمع‌آوری ۲ هزار معتاد متجاهر از سطح استان نیز اشاره و بیان کرد: این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه امسال ۳۴ باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است، گفت: طی ۱۰ ماهه سال گذشته ۲۲ باند متلاشی شده بود که ۵۷ درصد افزایش داشته است.

دلیری در پایان از توقیف ۲۸۴ دستگاه خودروی مربوط به قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر نیز خبر داد و گفت: این تعداد در مقایسه با سال قبل که ۱۹۵ دستگاه بوده ۴۶ درصد رشد نشان می‌دهد./فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.