پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه در حد بیمارستان های خصوصی تهران است/۷۶۰ مورد جراحی قلب در این بیمارستان انجام شد
07 بهمن 1397 - 22:10
شناسه : 16989
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه در ۹ ماه اخیر ۷۶۰ مورد جراحی قلب در بیمارستان امام علی (ع) انجام شده است، گفت: همچنین در این مدت بیش از ۱۳ هزار نفر بستری و درمان شده اند/بهمن روشنی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان امام علی (ع)افزود: با توجه به امکانات موجود و متخصصین بیمارستان، امیدواریم بزودی مرکز پیوند قلب در این بیمارستان راه‌اندازی شود/دکتر جواد عظیمی وقار رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه: با توجه به اینکه در شرایط مالی خوبی قرار نداریم تلاش می‌کنیم به سمت خرید تخصصی تجهیزات و اقلام مصرفی حرکت کنیم که بتوانیم از منابع موجودمان به درستی استفاده نماییم/او گفت: بیمارستان امام علی(ع) در حد بیمارستان های خصوصی تهران بوده و سعی می کنیم تا گام خود را ‌در مسیر موفقیت ادامه دهد

پ
پ

بهمن روشنی روز یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس بیمارستان امام علی (ع) در سرسرای اجتماعات این بیمارستان افزود: با توجه به امکانات موجود و متخصصین بیمارستان، امیدواریم بزودی مرکز پیوند قلب در این بیمارستان راه‌اندازی شود.
وی همچنین در مورد طرح ۲۴۷ (پیشگیری از سکته های حاد قلبی) نیز گفت: فعالیت های بسیاری در بیمارستان امام علی (ع) انجام شده و بیمارانی که دچار سکته قلبی شده اند مورد درمان های کامل قرار گرفته اند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه به اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان نیز اشاره کرد و گفت: این طرح باعث ارتقای شرایط هتلینگ بیمارستانی در بیمارستان امام علی (ع) شده به طوری که شرایط بخش‌های بیمارستان با بیمارستان‌های خصوصی همسان شده است.
رووشنی افزود: طرح ماندگاری پزشکان و متخصصان، توزیع عادلانه و افزایش دسترسی به خدمات درمانی شده است.
وی اظهار داشت: پرداخت حقوق دستیاران بایستی از سهم تخصیصی آموزش پرداخت شود که درمان بتواند تخصیص بودجه خود را ترمیم کند.
او گفت: با توجه به ابلاغ دستور‌العمل درمان بیماران IPD از طرف وزارت بهداشت، بیمارستان می‌تواند با راه‌اندازی بخش و ارائه خدمات به بیماران خارجی درآمد خود را افزایش داده و در راستای افزایش کیفیت خدمات گام بردارد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین اضافه کرد: براساس مطالعه انجام شده در خصوص طرح تحول نظام سلامت، بیشترین رضایتمندی در خصوص عدم دریافت خارج از صندوق بوده و بیشترین نارضایتی کمبود نیرو‌های کمکی و خدماتی عنوان شده است.
روشنی با بیان اینکه بیمارستان امام علی (ع) در ایام زلزله کرمانشاه بسیار فعالیت مثبت و چشمگیری داشت، افزود: این فعالیت ها در حدی بود که از طرف وزارتخانه مورد تشویق قرار گرفت که دکتر رحمانی در این خصوص زحمات بسیاری کشید.
رئیس سابق بیمارستان امام علی(ع) نیز در این مراسم گفت: حضور اساتید، متخصصین و افراد با تجربه در بیمارستان کار را برای ریاست بیمارستان بسیار سخت کرده بود که با لطف خدا و استفاده از تجربیات بزرگان و متخصصان امر ، موفق به حرکت دراین مسیر شدیم.
دکتر یوسف رحمانی افزود: تمام تلاشمان را کردیم که با استفاده از روش‌های برتر موجود بتوانیم سازمان را به اهداف عالی آن برسانیم.
او گفت: در این مدت سعی کردیم برای مردم و سازمان خدمتگزاران خوبی باشیم و همواره تلاش کردیم جزء بیمارستان‌های برتر باشیم.
رحمانی اظهار داشت: احترام متقابل ، تعهد و مسائل اخلاقی از مهمترین اولویت های مدیریتی من در این دوران بوده است.
او تاکید کرد که این مسئولیت همچون امانتی بسیار مهم بود که در طول این مدت در اختیار من بوده و امروز آن ‌را به همکارم دکتر عظیمی‌ وقار می سپارم.
رئیس بیمارستان امام علی(ع) کرمانشاه نیز در ادامه گفت: تلاش می‌کنیم از مدیریت سنتی به سمت مدیریت مدرن حرکت کنیم که بتوانیم انضباط مالی خود را ارتقا داده و با توجه به محدودیت های مالی و اعتباری موجود، بیمارستان را به بهترین شکل هدایت کنیم.
دکتر جواد عظیمی وقار، افزود: با توجه به اینکه در شرایط مالی خوبی قرار نداریم تلاش می‌کنیم به سمت خرید تخصصی تجهیزات و اقلام مصرفی حرکت کنیم که بتوانیم از منابع موجودمان به درستی استفاده نماییم.
او گفت: بیمارستان امام علی(ع) در حد بیمارستان های خصوصی تهران بوده و سعی می کنیم تا گام خود را ‌در مسیر موفقیت ادامه دهد.
بیمارستان امام علی (ع) در سال ۱۳۷۸ به عنوان اولین مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی در غرب کشور آغاز به کار کرد و با ارتقای کمی و کیفی خدمات تشخیصی و درمانی در سال های اخیر به عنوان بزرگترین مرکز آموزشی تحقیقاتی و درمانی منطقه غرب کشور خدمات تخصصی و منحصر به فرد را در زمینه قلب و عروق ارائه می دهد.
اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان فعال است/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.