جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

کشف ۳۴۴ کیلوگرم تریاک در تیغه بیل مکانیکی/ ۸ کیلوگرم شیشه و ۱۹۶ لیتر مواد پیش ساز از باند ۲ نفره در کرمانشاه کشف شد
17 آبان 1396 - 12:13
شناسه : 1705
0
سردار امان اللهی خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر ۳۴۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را در یک تیغه بیل مکانیکی کشف کردند.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طلوع، سردار منوچهر امان اللهی امروز در جمع خبرنگاران استان کرمانشاه اظهار داشت: این محموله مواد مخدر به واسطه انجام اقدامات اطلاعاتی از یک باند سه نفره کشف و ضبط شده است.

وی با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده اند، عنوان کرد: دستگیری دیگر عامل دخیل در این پرونده همچنان در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار دارد.

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمانشاه این باند، ۳۴۴ کیلوگرم مواد مخدر را داخل یک تیغه بیل مکانیکی به صورت ماهرانه ای جاسازی کرده بودند.

کشف بیش از هشت کیلوگرم شیشه

سردار امان اللهی ادامه داد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان همچنین در عملیاتی دیگر یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را شناسایی و منهدم کردند.

وی با بیان این از این باند هشت کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه و ۱۹۶ لیتر مواد پیش ساز کشف شده است، گفت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر شده اند که یکی از آنها دارای سوابق متعدد قاچاق مواد مخدر است.

افزایش ۵۳ درصدی کشفیات مواد مخدر

فرمانده انتظامی استان اعلام کرد: از ابتدای سال تا کنون ۹۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر در کرمانشاه کشف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۳ درصد افزایش دارد.

سردار امان اللهی افزود: در این مدت ۳۰ باند بزرگ تهیه و توزیع موادمخدر شناسایی و منهدم شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون چهار هزار نفر از توزیع کنندگان عمده و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده اند، گفت: در این مدت ۹۰۰ طرح پاکسازی در نقاط آلوده به مواد مخدر اجرایی شده است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.