پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

۶۶ درصد “مخاطب” داریم/پوشش ۹۷ درصدی تلویزیون دیجیتال در استان/ تلاش داریم صدا و سیمای همه مردم کرمانشاه باشیم
20 بهمن 1398 - 18:18
شناسه : 171686
1
مدیرکل صدا و سیمای کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه درصد مخاطبان شبکه زاگرس کرمانشاه را ۶۶ درصد اعلام و تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که صدا و سیمای همه مردم کرمانشاه باشیم/ افشین امیری در نشست خبری امروز (۲۰ بهمن) در تشریح فعالیت های سیمای کرمانشاه (شبکه زاگرس) در سال جاری، به ارتقا رتبه ۱۳ پله ای این شبکه در میان مراکز استان ها اشاره کرد وافزود: سال گذشته رتبه ۲۳ را در میان مراکز استانها داشتیم و امسال با ۱۳ پله رشد به رتبه دهم رسیده ایم/وی همچنین به رشد ۱۲٫۶ درصدی مخاطبان این شبکه اشاره کرد وافزود: در حال حاضر درصد مخاطبان شبکه به حدود ۶۶ درصد رسیده است/ در حال حاضر پوشش تلویزیون دیجیتال در سطح استان ۹۷٫۵ درصد است که اگر اعتبارات باشد سعی در پوشش ۱۰۰درصدی استان داریم/امیری در ادامه با اشاره به تنوع بالای گویش و زبان و لهجه در استان گفت: ما صدا و سیمای همه مردم کرمانشاه هستیم، بنابراین تمام توجه و اهتمام ما استفاده از تمامی گویش ها و زبان ها و لهجه های موجود در استان است/وی افزود: تنوع به حدی است که مجبور هستیم برخی برنامه های را دو زبانه پخش کنیم تا همه مردم استان بتوانند از برنامه های مرکز کرمانشاه استفاده کنند.

پ
پ

امسال ۵۰۰۰ دقیقه روی آنتن شبکه های سراسری بودیم

وی تعهدات این شبکه در سالجاری را تولید ۱۵ ساعت برنامه در طبقه (ب)،  ۸۷۱ دقیقه برنامه در طبقه (ج ) و ۶۰۱ دقیقه برنامه در طبقه (د) عنوان کرد وافزود:  خوشبختانه عملکرد استان در این سه طبقه در سال جاری تولید  یازده ساعت و سی دقیقه برنامه در طبقه (ب)، ۴۵۰ دقیقه برنامه در طبقه (ج) و ۶۵۳ دقیقه برنامه در طبقه (د) بوده است.

امیری برنامه های برند شبکه زاگرس را “سفر”، “شب قند” و “خاوخیزان” عنوان کرد وافزود: در سال جاری برنامه شب قند توانست به مدت یک ماه زنده روی آنتن شبکه شما برود و با امتیاز بالایی که این برنامه کسب کرده هم اکنون به بخش داوری جشنواره تولیدات مراکز استان ها رسیده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه میزان حضور برنامه های شبکه زاگرس در شبکه های سراسری در سال جاری را ۴۹۲۰ دقیقه اعلام و تصریح کرد: این یک امتیاز محسوب می‌شود که از این طریق بیشتر به معرفی استان در سطح کشور پرداخته می‌شود.

امیری در تشریح دیگر فعالیت های این شبکه در سال جاری از راه اندازی استودیو بحران در محل ساختمان مدیریت بحران استان به عنوان حرکتی خلاقانه از سوی مسئولان این شبکه یاد کرد وافزود: با راه اندازی این استودیو ۱۹۵ دقیقه ارتباط با شبکه های سراسری و استانی برقرار کردیم.

وی افزود: همچنین راه اندازی این استودیو موجب شد تا بحث مدیریت بحران از طریق رسانه به خوبی پیش رفته و هشدارهای لازم به موقع به مردم داده شود و همین امر نقش موثری در کاهش خسارات استان در سیل امسال داشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ادامه از راه اندازی قرارگاه رسانه ای اربعین در مرز خسروی به عنوان دیگر فعالیت موثر شبکه زاگرس در سال جاری یاد کردوافزود: با راه اندازی این قرارگاه ۴۸۶۰ دقیقه برنامه در خصوص اربعین تولید شد و ۱۴۴۰ دقیقه نیز ارتباط با شبکه های استانی و سراسری در خصوص اربعین و مرز خسروی برقرار شد.

با ساخت ۳۵۰۰ دقیقه برنامه، ۸۵ درصد تعهدات “صدا” را عملی کردیم

امیری در ادامه در تشریح فعالیت های حوزه صدای مرکز کرمانشاه، تعهدات این حوزه در سال جاری را تولید ۴۱۰۰ دقیقه برنامه عنوان کرد وافزود: خوشبختانه این مرکز در ۱۰ ماهه امسال ۳۵۰۰ دقیقه تولید برنامه داشته و توانسته به ۸۵ درصد تعهدات خود عمل کند.

به گفته این مسئول ایوارانه، دیار خوش نیشان و صدای شهر از جمله برنامه های شاخص رادیو کرمانشاه در سال جاری بوده‌ است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در تشریح فعالیت های واحد سرود و موسیقی این مرکز، از ساخت ۳۶ قطعه موسیقی در ژانرهای مختلف در سال جاری خبر داد وافزود: قطعه ای هم با نام “حماسه ای دیگر” به دو زبان کردی و فارسی اخیرا به مناسبت ایام انتخابات در این واحد تولید شده است.

پوشش ۹۷ درصدی تلویزیون دیجیتال در استان/ ۳۰۰ ایستگاه رادیویی و تلویزیونی داریم

امیری در ادامه در تشریح وضعیت پوشش مرکز صدا و سیمای کرمانشاه در سطح استان گفت: در حال حاضر پوشش تلویزیون دیجیتال در سطح استان ۹۷٫۵ درصد است که اگر اعتبارات باشد سعی در پوشش ۱۰۰درصدی استان داریم.

امیری تعداد کل ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی مرکز صدا و سیمای کرمانشاه در سطح استان را ۳۰۰ ایستگاه اعلام و تصریح کرد: سه ایستگاه پرقدرت تلویزیونی و چهار ایستگاه پرقدرت رادیویی نیز درسطح استان مستقر بوده و فعال است.

امیری در ادامه با اشاره به تنوع بالای گویش و زبان و لهجه در استان گفت: ما صدا و سیمای همه مردم کرمانشاه هستیم، بنابراین تمام توجه و اهتمام ما استفاده از تمامی گویش ها و زبان ها و لهجه های موجود در استان است.

وی افزود: تنوع به حدی است که مجبور هستیم برخی برنامه های را دو زبانه پخش کنیم تا همه مردم استان بتوانند از برنامه های مرکز کرمانشاه استفاده کنند.

تولید ۵۰۰۰ دقیقه برنامه در ایام دهه فجر

میدرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ادامه در تشریح برنامه های این مرکز در دهه فجر امسال، از تولید ۳۵۰۰ دقیقه برنامه در ساختارهای متنوع نمایشی، میزگرد و … با موضوع انقلاب و دهه فجر در این ایام  در رادیو کرمانشاه خبر داد وافزود: پیش بینی میشود تا ۲۲ بهمن نیز ۱۰۷۰ دقیقه برنامه با این مضمون از رادیو کرمانشاه پخش شود.

وی افزود: در بخش سیما نیز در این ایام ۱۸ عنوان برنامه به مدت ۱۵۰۹ دقیقه با موضوع انقلاب و برنامه های دهه فجر روی آنتن رفته و پیش بینی میشود تا ۲۲ بهمن نیز ۱۰۰۰ دقیقه دیگر برنامه با همین مضمون روی آنتن شبکه زاگرس برود.

امیری خاطرنشان کرد: در حوزه خبر نیز در این ایام به مدت ۷۸ دقیقه برنامه و گزارش خبری داشته ایم و تمامی برنامه‌های دهه فجر در استان پوشش خبری داده شده است.

امسال فعلا ۹۰۰۰ دقیقه برنامه “انتخاباتی” داشته ایم

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه در ادامه در تشریح فعالیت های این مرکز در بحث انتخابات گفت: فعالیت های صدا و سیما در سال انتخابات به چند دسته تبیینی، تبلیغی و … تقسیم بندی میشود که در همین راستا امسال در رادیو کرمانشاه ۶۴۷۹ دقیقه برنامه با مضمون انتخابات داشته ایم و پیش بینی میکنیم تا زمان اعلام نتایج انتخابات ۲۰۷۶ دقیقه دیگر با همین مضمون تولید برنامه داشته باشیم.

وی افزود: در بحث سیمای کرمانشاه نیز تاکنون ۲۹۱۵ دقیقه برنامه با موضوع انتخابات داشته ایم که پیش بینی میشود تا زمان اعلام نتایج ۱۸۰۰ دقیقه دیگر اجرای برنامه با همین مضمون داشته باشیم.

امیری به فعالیت های بخش خبر در بحث انتخابات هم اشاره کرد و افزود: تاکنون ۵۵ خبر مکتوب و ۷۰ دقیقه خبر روزانه به مدت ۱۸۳ دقیقه در بحث انتخابات داشته ایم و این روند تولید اخبار تا زمان اعلام نتایج ادامه دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمانشاه خاطرنشان کرد: عمده تلاش و تمرکز ما در برنامه سازی در خصوص انتخابات تاکید بر بحث مشارکت حداکثری و تبیین ویژگی های نماینده اصلح است/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.