پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20828 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری

مردم استان کرمانشاه با هر تفکری در سالروز ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمدند
22 بهمن 1398 - 11:21
شناسه : 172368
0
اقشار مردم استان کرمانشاه با هر سلیقه و تفکری در سالروز گرامیداشت ۲۲ بهمن به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند همچنان یاد بهمن ۵۷ در دل مردمان این دیار زنده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

امروز ۲۲ بهمن است و درست ۴۱ سال پیش در چنین روزی مردم ایران شاهد به ثمر نشستن مبارزاتشان در سرنگونی رژیم پهلوی و تثبیت انقلاب بودند/در این هوای سرد دلهای گرم مردم کرمانشاه آنها را به خیابان های این شهر کشانده است تا نشان دهند با هر نوع سلیقه و تفاوتی در یک چیز اشتراک نظر دارند؛ اینکه انقلاب بهمن ۵۷ برای همه آنها گرامی و عزیز است/راهپیمایی۲۲ بهمن از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح در ۲ مسیر سه راه ۲۲ بهمن و چهار راه مدرس آغاز شده است و طبق اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قرار است در نهایت راهپیمایی کنندگان در میدان آزادی این شهر به هم بپیوندند/اینجا از اقوام مختلف کرد، لک، فارس و جاف گرفته تا اهل سنت، شیعه و اهل حق همه به خیابان ها آمده اند تا سالگرد انقلاب را گرامی بدارند و با سردادن شعارهای انقلابی دشمنان این آب و خاک را مایوس کنند.

پ
پ

پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو، کارمند و نظامی و شاغلان مشاغل آزاد همه پلاکارد به دست حضور دارند.
با چند جوان حاضر در راهپیمایی که صحبت می‌کنم می گویند درست است که مشکلات وجود دارند اما انقلابشان را دوست دارند و به آینده امیدوارند.
این مردم به خوبی می دانند که دشمنان به حضور آنها چشم دوخته است و آمده اند که سنگر انقلاب خالی و دشمن شاد کن نباشد.

براساس گزارش های رسیده اقشار مختلف مردم ۳۴ شهر استان کرمانشاه امروز به خیابان ها آمده اند تایک بار دیگر با رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گلگون کفن این مرز و بوم تجدید عهد کنند که راه آنها را برای رسیدن به قله های پیشرفت و توسعه کشور ادامه خواهند داد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.