پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

فدراسیون هندبال موفقیت تیم‌هایی مثل زاگرس اسلام‌آبادغرب را نمی‌خواهد
24 بهمن 1398 - 22:28
شناسه : 173293
0
مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام‌آبادغرب با انتقاد شدید از فدراسیون هندبال و داوری‌های انجام شده در ۲ دیدار اخیر این تیم، گفت: متاسفانه فدراسیون هندبال نمی‌خواهد تیم‌هایی مثل زاگرس در لیگ برتر نتیجه گرفته و موفق باشند. طلوع‌‌کرمانشاه :

سجاد اعظم گفت: معتقدم اگر فدراسیون به این شکل می خواهد داوری مسابقات لیگ برتر را با این میزان از اشتباهات بسیار ابتدایی و ساده ادامه دهد بهتر است لیگ را تعطیل و داوران را به دوره های آموزشی بفرستد/مدیرعامل تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه انتظار می رفت با حضور آقای پاکدل در فدراسیون وضعیت بهتر از قبل شود، گفت: متاسفانه نه تنها اینگونه نشد بلکه همان لابی های قدرتمند همچنان خارج از زمین مسابقه نتایج مسابقات را مشخص می کنند/وی ادامه داد: وجود این وضعیت باعث شده حق تیم هایی مثل زاگرس که هیچ لابی در فدراسیون ندارند به راحتی پایمال و اعتراضات ما هم به جایی نمی رسد و شنیده نمی شود/اعظم یادآوری کرد: اگر روند قضاوت در لیگ برتر بخواهد به این شکل ادامه پیدا کند ادامه حضور برای تیم هایی مثل زاگرس بسیار سخت خواهد شد در حالی که با بیشترین مشکلات و به سختی توانسته ایم خود را حفظ کنیم و انصافا نیز تیم قدرتمندی هستیم ولی متاسفانه زورمان به خارج از زمین مسابقه نمی رسد/مدیرعامل باشگاه زاگرس همچنین از برخی فشارهای وارده به تیم در داخل استان نیز انتقاد کرد و گفت: برخی با اعمال فشار به مسوولان دیگر قصد دارند سالن انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب محل برگزاری مسابقات تیم را از ما بگیرند.

پ
پ

سجاد اعظم گفت: معتقدم اگر فدراسیون به این شکل می خواهد داوری مسابقات لیگ برتر را با این میزان از اشتباهات بسیار ابتدایی و ساده ادامه دهد بهتر است لیگ را تعطیل و داوران را به دوره های آموزشی بفرستد.

وی ادامه داد: در دیدار ۲ هفته قبل برابر نیروی زمینی کازرون به اذعان بزرگان و کارشناسان داوری کشور، داوران مسابقه ۱۳ مورد اشتباه فاحش و هفت گل کاملا مردود به ضرر تیم زاگرس به ثبت رساندند.

اعظم افزود: اگر این گل های مردود محاسبه نمی شد ما مقابل صدرنشین گروه خود پیروز و با امتیاز کامل زمین را ترک می کردیم اما آن روز صبر کردیم و دم از اشتباهات فاحش داوری نزدیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب ادامه داد: در دیدار روز گذشته زاگرس مقابل سپاهان که در اصفهان برگزار شد نیز اشتباهات به مراتب بدتری از دیدار مقابل نماینده کازرون شاهد بودیم به گونه ای که شیرازه تیم ما را از هم پاشید.

وی تصریح کرد: در این مسابقه برای دقایقی تیم ما به علت اخراج ۲ بازیکن خود چهار نفره مقابل حریف بازی می کرد که یکی از آنها دروازه بان بود، علاوه بر آن سرپرست و مربی تیم ما از کنار زمین اخراج شدند.

اعظم گفت: شرایط به گونه ای بود که سرمربی تیم، بازیکنان را برای دقایقی از زمین بیرون کشید تا به وضعیت داوری رسیدگی شود چرا که در آن شرایط ادامه کار میسر نبود.

این مقام مسوول ادامه داد: اشتباهات داوری از زمانی آغاز شد که تیم ما تا دقیقه ۱۵ نیمه اول با حساب هشت بر سه و با پنج گل اختلاف از حریف قدرتمند خود جلو بودیم.

وی گفت: با تمام این احوالات تیم زاگرس بازهم در زمین حاضر شد و توانست پس از چند دقیقه گل های خورده را جبران و در نهایت نیمه اول را با تساوی ۱۴ بر ۱۴ به پایان برساند.

اعظم یادآور شد: متاسفانه قضاوت ضعیف داوران در نیمه دوم نیز ادامه پیدا کرد و بازیکنانمان دیگر زورشان به آنها نرسید و در نهایت نتیجه را واگذار کردند.

مدیرعامل تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه انتظار می رفت با حضور آقای پاکدل در فدراسیون وضعیت بهتر از قبل شود، گفت: متاسفانه نه تنها اینگونه نشد بلکه همان لابی های قدرتمند همچنان خارج از زمین مسابقه نتایج مسابقات را مشخص می کنند.

وی ادامه داد: وجود این وضعیت باعث شده حق تیم هایی مثل زاگرس که هیچ لابی در فدراسیون ندارند به راحتی پایمال و اعتراضات ما هم به جایی نمی رسد و شنیده نمی شود.

اعظم یادآوری کرد: اگر روند قضاوت در لیگ برتر بخواهد به این شکل ادامه پیدا کند ادامه حضور برای تیم هایی مثل زاگرس بسیار سخت خواهد شد در حالی که با بیشترین مشکلات و به سختی توانسته ایم خود را حفظ کنیم و انصافا نیز تیم قدرتمندی هستیم ولی متاسفانه زورمان به خارج از زمین مسابقه نمی رسد.

مدیرعامل باشگاه زاگرس همچنین از برخی فشارهای وارده به تیم در داخل استان نیز انتقاد کرد و گفت: برخی با اعمال فشار به مسوولان دیگر قصد دارند سالن انقلاب شهرستان اسلام آبادغرب محل برگزاری مسابقات تیم را از ما بگیرند.

وی گفت: این در حالیست که تیم زاگرس تا پایان رقابت های لیگ برتر این سالن را اجاره کرده تا تمرینات و مساببقات خود را در آن برگزار کند.

اعظم در پایان گفت: تیم زاگرس مسابقه بعدی خود را در دور دوم ررقابت های لیگ برتر باید روز دوشنبه آینده (۲۸ بهمن) در اسلام آبادغرب مقابل صنعت مس کرمان تیمی که تمام مسابقات خود را با پیروزی پشت سر گذاشته برگزار کند.

تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در ۲ دیدار اخیر خود مقابل نیروی زمینی کازرون ۳۴ بر ۲۹ و مقابل سپاهان اصفهان ۲۸ بر ۲۴ تن به شکست داد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.