شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

۲۰ روز نفس‌گیر تا بودجه ۹۷ داریم / مسئولین بیش از هر زمان دیگری باید پاسخگوی عملکرد خود باشند
20 آبان 1396 - 8:36
شناسه : 1748
0
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: یست روز نفس‌گیر برای تحصیل بودجه مناسب پیش روی همه مدیران است و این ایام در واقع «شب قدر مدیران» است.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طلوع، هوشنگ بازوند صبح امروز شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمانشاه اظهار داشت: طرحهای توسعه ای غرب کشور بنا به دلایلی پیگیری نشده است که باید این روند را احیاء کنیم.

وی افزود: هفته گذشته جلسه ای در وزارت کشور داشتیم که طی آن قرار شد تا دوشنبه همین هفته چند پروژه با ماهیت ملی در استان تعریف و به وزارت کشور ارائه کنیم تا با تشکیل شورای توسعه استان کرمانشاه به ریاست وزیر محترم کشور به آنها پرداخته و سپس به رییس جمهور محترم ارائه شود. بدین ترتیب یک ظرفیت ملی به ظرفیتهای استان اضافه و صدای مطالبات استان در مرکز شنیده خواهد شد تا در رشد اعتبارات ملی و استانی و هزینه ای موثر باشد.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: مدیران دستگاهها با تمام توان ممکن پیگیر تحقق پروژه های خود در راستای توسعه استان باشند.

وی گفت: در آستانه تقدیم بودجه ۹۷ هستیم. از آنجا که تا بیستم آذر ماه لایحه بودجه ۹۷ تقدیم مجلس شورای اسلامی خواهد شد، حدود بیست روز نفس‌گیر برای تحصیل بودجه مناسب پیش روی همه مدیران است و این ایام در واقع «شب قدر مدیران» میباشد و مدیران باید مطالبات مردم را به گوش وزرا برسانند تا جایگاه مناسبی در بودجه سال آینده داشته باشیم.

بازوند ابراز امیدواری کرد؛ انتظار داریم که در بودجه سال آینده وضعیت بهتری نسبت به دیگر استانها داشته باشیم، مدیران در بیست روز باقیمانده، از ظرفیتهای وزارتخانه متبوع، مدیر ارشد استان و نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند.

وی از همه مدیران استان خواست که بیست روز آینده را در تهران مستقر شوند تا بتوانند با چانه زنی و پیگیری از وزارتخانه های خود رشد لازم را در اعتبارات ملی و استانی داشته باشند، که این موضوع از شاخص‌های ارزیابی مدیران است.

بازوند بیان کرد: افکار عمومی عملکرد مدیران را به صورت روزانه رصد می‌کند و مردم با استفاده از شبکه های مجازی وعده های مسوولین را پیگیری و دنبال میکنند. دورانی است که مسوولین بیش از هر زمان دیگری ملزم به پاسخگویی درخصوص عملکرد خود هستند.

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.