چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20821 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد سانحه رانندگی در محور هرسین ۲ کشته و ۳ زخمی برجای گذاشت خطوط اتوبوسرانی کریدورشمال به جنوب و شرق به غرب در کرمانشاه راه اندازی شد

کاندیداهای غیر مردمی
29 بهمن 1398 - 11:42
شناسه : 175155
0
تختی و عرق مردمی طلوع‌‌کرمانشاه :

این روزها فعالیت های تبلیغاتی برخی از کاندیداها به گونه ای است که انسان متحیر می ماند، متحیر از این که مگر این کاندیداها خبر از وضعیت اقتصادی مردم ندارند ، مگر خبر از بیکاری فزاینده جوانان این شهر ندارند و هزاران درد دیگر. براستی با پیشرفت های وسیع اتفاق افتاده در بستر فضای مجازی باز نیاز به این هست که برخی از کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت های انتخاباتی با صرف هزینه های سر سام آور در و دیوار این شهر را پر از بنرهایی نمایند که تنها تصاویر کاندیداها را به رخ می کشد . لااقل کاش در این رویه نامیمون و ناپسند چند کلمه کوتاه از برنامه هایشان را در این بنرهای بی حساب و کتاب و نازیبا جا می دادند./ختم کلام این داستان غم انگیز را به مردم واگذار می کنم ، می دانم آوردگاه سختی است و می تواند تبدیل به درس عبرتی برای آینده شود.بی تردید انتخاب درست مردم در این عرصه و بی اعتنایی آنها به تبلیغات بی حد برخی از مدعیان دفاع از حقوق مردم می تواند چراغ راهی باشد برای کسانی که در آینده می خواهند در دل مردم جای بگیرند و مانند تختی ها شوند./براستی آقایان کاندیدایی که درخت‌ها و تیر چراغ های برق را پر از بنرهای منقش به تنها تصاویر تان نموده اید ،می خواهید متری چند در دل های مردم استان م جا باز کنید و پیشرفت و توسعه این سامان را رقم بزنید ؟

پ
پ

فیلم زیبای غلامرضا تختی را دیشب با اشتیاق فراوان دیدم ، گرچه از تختی و زندگینامه اش اطلاعات زیادی داشتم ،اما این فیلم زوایای زیبای دیگری از زندگی این بزرگمرد همیشه زنده ورزش پهلوانی ایران را به بینندگانش نشان می دهد.

آری بزرگ مردی و رادمنشی تختی سالهاست که زبانزد خاص و عام است و آوازه قهرمان نامی ایران زمین تنها مرزهای ایران را در برنمی گیرد ،بلکه شهرت تختی از باب توجه اش به ابعاد اخلاقی ، انسانی و منش پهلوانی اش سالهاست مورد توجه غیر ایرانیان نیز هست.

تختی اگر در ذهن ایرانیان حک شده است ،از باب توجه ویژه ای بوده که آن زنده یاد به مردم و نقش مردم داشته است.تختی برای مردم کشتی می گرفت ، برای شادی مردم قهرمان می شد ، برای بالندگی مردمش اخلاق را سر لوحه کارهایش قرار می داد ، شادی مردم را دوست می داشت و علی رغم نیازهای مالی که در زندگیش احساس می شد سفره اش و خانه اش مأمنی بود برای نیازمندان.

بی گمان تختی آنگاه محبوب دل مردم شد که مردم مقدم بر خودش ، خانواده اش و خواسته هایش شدند.

با گذر از این نوشتار که می تواند در خصوص ابعاد زندگی تختی بسیار بسیط تر از این باشد ، به انتخابات مجلس یازدهم و تبلیغات برخی از کاندیداها در سطح شهر می پردازم، انتخاباتی که کاندیداهایش تصمیم بر آن دارند راهی به دلهای مردم باز کنند ،انتخاب شوند و به مردم خدمت نمایند.

این روزها فعالیت های تبلیغاتی برخی از کاندیداها به گونه ای است که انسان متحیر می ماند، متحیر از این که مگر این کاندیداها خبر از وضعیت اقتصادی مردم ندارند ، مگر خبر از بیکاری فزاینده جوانان این شهر ندارند و هزاران درد دیگر. براستی با پیشرفت های وسیع اتفاق افتاده در بستر فضای مجازی باز نیاز به این هست که برخی از کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت های انتخاباتی با صرف هزینه های سر سام آور در و دیوار این شهر را پر از بنرهایی نمایند که تنها تصاویر کاندیداها را به رخ می کشد . لااقل کاش در این رویه نامیمون و ناپسند چند کلمه کوتاه از برنامه هایشان را در این بنرهای بی حساب و کتاب و نازیبا جا می دادند.
ختم کلام این داستان غم انگیز را به مردم واگذار می کنم ، می دانم آوردگاه سختی است و می تواند تبدیل به درس عبرتی برای آینده شود.بی تردید انتخاب درست مردم در این عرصه و بی اعتنایی آنها به تبلیغات بی حد برخی از مدعیان دفاع از حقوق مردم می تواند چراغ راهی باشد برای کسانی که در آینده می خواهند در دل مردم جای بگیرند و مانند تختی ها شوند.
براستی آقایان کاندیدایی که درخت‌ها و تیر چراغ های برق را پر از بنرهای منقش به تنها تصاویر تان نموده اید ،می خواهید متری چند در دل های مردم استان م جا باز کنید و پیشرفت و توسعه این سامان را رقم بزنید ؟

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.