جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کاراته‌کاهای کرمانشاهی ۱۸ مدال رنگارنگ کسب کردند
20 آبان 1396 - 14:00
شناسه : 1766
1
در مسابقات بین المللی شین کاراته؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کاراته‌کاهای کرمانشاهی در مسابقات بین المللی شین کاراته ۱۸ مدال رنگارنگ کسب کردند

پ
پ

نبی فتحی نماینده فدراسیون کاراته در کرمانشاه در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع، اظهار داشت: سومین دوره مسابقات بین المللی شین کاراته با حضور کشورهای ترکیه، افغانستان، آذربایجان، پاکستان و قزاقستان در دو بخش خانم ها و آقایان به میزبانی یزد برگزار شد.

وی با اشاره به حضور کاراته‌هایی از شهرستان‌های جوانرود، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، قصرشیرین، کرمانشاه و هرسین در مسابقات بین المللی شین کاراته گفت: نمایندگان استان کرمانشاه در بخش بانوان ۴ طلا، ۲ نقره و ۲ برنز کسب کردند.

فتحی گفت: در رده بزرگسالان بخش بانوان، ساحل طلایی از استان کرمانشاه موفق به کسب مقام اول و نشان طلا شد و شهلا فتحی دیگر کاراته کای کرمانشاهی نیز عنوان دوم و نشان نقره بدست آورد. یگانه فاطمی‌راد نیز مقام سوم را کسب کرد.

 وی با اشاره به اینکه کاراته کاهای استان کرمانشاه در بخش مردان موفق به کسب ۷ نشان برنز و ۳ نقره شدند، گفت: ایرج نژاد قنبر و میثم تیموری از اسلام آبادغرب و نبی فتحی، تیم استان را در این مسابقات همراهی کردند.

فتحی سطح برگزاری مسابقات را مطلوب دانست و گفت: فایترهای فنی و قوی در این مسابقات حضور داشتند و نمایندگان استان خوب ظاهر شدند و بازیهای قشنگی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: از مجموعه کاراته استان و مسئولان اداره ورزش و جوانان شهرستان ثلاث باباجانی، اعضای شورای شهر و فرماندار که ورزشکاران را حمایت کردند قدردانی میکنم. رئیس اداره ورزش و جوانان ثلاث نیز در اعزام تیمهای ورزشی به مسابقات برون مرزی استانی و کشوری حمایتهای ارزشمندی داشتند

فتحی بیان کرد: در این رقابت‌ها، طاها فاطمی‌راد مقام اول را کسب کرد، سجاد فاطمی راد، امیررضا شیربندی و هادی صادقی عنوان دوم کسب کردند، ادریس میرویسی، محمدجواد خالدی، فرشید رزم دیده، محمد طاها موثقیان، پارسا عیوضی، سروش عزیزی، ابوالفضل باقری مقام سوم کسب کردند.

وی افزود: در گروه بانوان نیز آدینا ویسی، شینا و شیلان احمدی مقام اول را بدست آورند سمیرا شیری دوم و نسیبه خسروی نیز سوم شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.