شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20797 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

تعداد بوستان های منطقه ۵کرمانشاه به ۳۹عدد رسید خواستار ساماندهی وضعیت نابسامان پارکینگ‌های کرمانشاه هستیم کرمانشاه از فردا بارانی می‌شود سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند

کمیته ویژه نظارت بر اجرای مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی برای مقابله با کرونا تشکیل شد/همه دستگاه های اجرایی باید از تمامی امکانات خود برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استفاده نمایند
13 اسفند 1398 - 10:39
شناسه : 181489
1
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مهندس بازوند استاندار کرمانشاه دراین نشست گفت:مشارکت مردم کرمانشاه در انجام اقدامات پیشگیرانه بسیار مناسب است واز همه پزشکان و پرستاران ایثارگر و پرتلاش که در صف اول مبارزه با کرونا قرار دارند صمیمانه سپاسگزارم./هوشنگ بازوند از مردم استان کرمانشاه که اهمیت و ضرورت موضوع را درک کرده اند و همه با هم، همراه و همدل با تمام امکانات در حال انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی هستند، تشکر کرد و افزود:به یقین مشارکت مردمی سبب شده که امروز وضعیت پیشگیری در استان کرمانشاه از دیگر استانها مناسب تر شود./استاندار کرمانشاه تاکید کرد:همه دستگاه های اجرایی موظف هستند از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استفاده نمایند/وی گفت:کمیته ویژه نظارت بر اجرای مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی برای مقابله با کرونا تشکیل و مصادیق این مصوبه ها مورد بازرسی قرار خواهد گرفت./هوشنگ بازوند افزود: همه موظف به رعایت نکات بهداشتی و انجام اقدامات پیشگیرانه هستند و همه دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی، نهادهای خدماتی و مردم باید دستورالعمل ها را رعایت کنند زیرا ما با هم می توانیم کرونا را شکست دهیم.

پ
پ

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-نشست ستاد مدیریت کرونا ویروس در محل کمیته بحران دانشگاه علوم پزشکی به ریاست مهندس بازوند استاندار کرمانشاه و با حضور معاون سیاسی استانداری، رییس دانشگاه علوم پزشکی، دادستان کرمانشاه، مدیران کل بازرسی و دیوان محاسبات، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیران کل پدافند غیرعامل و روابط عمومی استانداری و معاونین و مدیران ستادی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در حال برگزاری است …

استاندار کرمانشاه از مدیریت و معاونین دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ اندیشیدین تمهیدات لازم و اقدامات موثر در مقابله با کرونا ویروس تقدیر کرد.

هوشنگ بازوند از مردم استان کرمانشاه که اهمیت و ضرورت موضوع را درک کرده اند و همه با هم، همراه و همدل با تمام امکانات در حال انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت بهداشت فردی هستند، تشکر کرد و افزود:به یقین مشارکت مردمی سبب شده که امروز وضعیت پیشگیری در استان کرمانشاه از دیگر استانها مناسب تر شود.

استاندار کرمانشاه تاکید کرد:همه دستگاه های اجرایی موظف هستند از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای کمک به دانشگاه علوم پزشکی استفاده نمایند

وی گفت:کمیته ویژه نظارت بر اجرای مصوبات و دستورالعمل های ابلاغی برای مقابله با کرونا تشکیل و مصادیق این مصوبه ها مورد بازرسی قرار خواهد گرفت.

هوشنگ بازوند افزود: همه موظف به رعایت نکات بهداشتی و انجام اقدامات پیشگیرانه هستند و همه دستگاه های اجرایی، بخش خصوصی، نهادهای خدماتی و مردم باید دستورالعمل ها را رعایت کنند زیرا ما با هم می توانیم کرونا را شکست دهیم.

 رییس دانشگاه علوم پزشکی مردم را به ماندن  در خانه تشویق کرد و گفت: این توصیه بهترین راهکار برای مراقبت است.

دکتر مرادیگفت: با توجه به انجام اقدامات پیشگیرانه و مشارکت بسیار مطلوب مردم خوشبختانه هم اکنون به لحاظ آماری جزء استانهای هستیم که در شرایط مناسبی قرار داریم.

وی افزود: پیش بینی امکانات لازم برای ارائه خدمات در این بحران برای خدمتگزاری به بیماران احتمالی انجام شده است و برای مدیریت این بحران نیازمند همراهی بیشتر مردم در رعایت بهداشت فردی و انجام اقدامات پیشگیرانه هستیم.

مرادی گفت: حضور فعال و مدیریت استاندار کرمانشاه در تمامی مراحل این بحران در کنار همراهی همه دستگاه های اجرایی سبب شده امروز امکان خدمت رسانی به مردم تسهیل و میسر شود و پیش بینی های لازم هم انجام شده است.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری نیز اظهار کرد:برای تأمین اقلام بهداشتی و امکانات لازم برای انجام اقدامات پیشگیرانه کلیه ظرفیت های استان را پای کار آورده ایم.

محمدابراهیم الهی تبار افزود: برای افزایش سطح تولید باید تلاش شود که موانع تولیدکنندگان مواد بهداشتی رفع و برداشته و شبکه توزیع نیز ساماندهی شود.

 دادستان کرمانشاه تاکید کرد:نشست های اداری تا حدامکان کاهش یابد و صرفا در موارد ضروری جلسه ها تشکیل شود.

محمدحسین صادقی گفت:همکاری و مشارکت مردم و تلاش های اصحاب رسانه برای آموزش و انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با کرونا بسیار مناسب داریم و توقع داریم این رفتار به صورت مستمر با رویکرد پیشگیرانه ادامه یابد.

وی گفت: مردم در انجام مراسم ها با توجه به اهمیت و ضرورت موضوع همراهی لازم را برای پیشگیری داشته باشند.

 دادستان کرمانشاه افزود: مطالبات عمومی مردم را باید مدنظر داشته باشیم و برای تأمین به موقع اقلام بهداشتی با همکاری نهادهای ذی ربط تدبیر لازم اندیشیده شود.

 وی اظهار کرد: ١٢۵٠نفر از زندانیان را بدون سخت گیری برای اخذ تضمین آزاد کرده ایم و این گروه افرادی هستند که دارای شرایط لازم برای آزادی هستند سایر زندانیان که دارای جرایم خاص و برای امنیت جامعه خطرآفرین هستند، امکان برخورداری از این طرح را ندارند اما اقدامات لازم برای پیشگیری و رعایت نکات بهداشتی در حال انجام است.

 سخنگوی ستاد مدیریت کرونا ویروس در کرمانشاه گفت:رفتار مردم در انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی باید به صورت مستمر ادامه یاید.

دکتر شکیبا افزود:مصوبات و توصیه های استاندار و همراهی دستگاه های نظارتی و قضایی مناسب و مطلوب است و از این همکاری تشکر می کنم.

 وی اظهار کرد: فرمانداران در شهرستانها تلاش بسیار قابل تقدیری دارند که باید این روند ادامه یابد.

 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.