جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

جیره خوار کسی نیستم، راحت حرف می‌زنم/مسئولین بوکس کرمانشاه متخصص نیستند/بی توجهی اداره کل ورزش و جوانان به بوکس علت مهاجرت بوکسورهای کرمانشاهی
15 بهمن 1397 - 9:56
شناسه : 18729
2
لژیونر کرمانشاهی بوکس ایران: طلوع‌‌کرمانشاه :

سالار غلامی بوکسور کرمانشاهی عضو تیم ملی درخصوص صحبت هایی که چندماه اخیر در خصوص پناهنده شدنش به کانادا مطرح شده، گفت: خط شکنی کردم، برای همین هم این حساسیت ها ایجاد شد. مگر رشته‌های دیگر نیز لژیونر ندارند، پس چرا برای آنها مزاحمت ایجاد نمی کنند. نمی خواهم به کانادا پناهنده شوم، هر زمان هم که قراردادم تمام شود به کشور باز می گردم. هر موقع هم به تیم ملی دعوت شوم، حتما خواهم آمد./وی گفت: امروز کسب یک مدال برنز برای بوکس ایران به یک آرزو تبدیل شده، چرا که کسی به فکر بوکس نیست و همه به فکر منفعت خود هستند./غلامی تاکید کرد: چون جیره خوار کسی نیستم راحت حرف می زنم و این مسئله عده ای را ناراحت می کند./این ورزشکار کرمانشاهی گفت: متاسفانه افرادی مسئولیت بوکس کرمانشاه را برعهده گرفته اند که در این رشته متخصص نیستند و این موضوع بوکس این استان را با مشکل مواجه کرده است./وی افزود: طی سالهای اخیر اتفاق مثبتی در بوکس کرمانشاه رخ نداده است،اداره کل ورزش و جوانان استان هم به این رشته توجهی ندارد و این مسائل باعث شده تا بوکسورهای کرمانشاهی از این استان مهاجرت کنند.

پ
پ
شش ماه پیش بود که حرف و حدیث ها پشت سرش شروع شد. گفتند می خواهد برود که برای همیشه بماند، اما او بی توجه به تمام فرافکنی‌هایی که می‌شد به کانادا رفت تا پیشرفت کند و با یک قرارداد سه ساله درکنار بهترین های دنیا در رشته اش تمرین و مبارزه کند و هر زمان که نیاز شد بیاید و در میادین جهانی برای ایران افتخارآفرینی کند.

خودش می گوید این حرف و حدیث‌ها هنوز هم ادامه دارد و هربار به ایران می آید حرف های عجیب بیشتری می شنود. حتی دامنه این مزاحمت ها به کانادا هم کشیده شد و عده‌ای برای اینکه زیرآبش را بزنند به تیمش “تایتل فایت” ایمیل زدند و خواستند که قراردادشان را با او فسخ کنند، اما مسئولان تیم با بی توجهی به این درخواست‌ها آب پاکی را روی دست این افراد ریختند و به همکاری‌شان ادامه دادند.

سالار غلامی بوکسور کرمانشاهی عضو تیم ملی درخصوص صحبت هایی که چندماه اخیر در خصوص پناهنده شدنش به کانادا مطرح شده، گفت: خط شکنی کردم، برای همین هم این حساسیت ها ایجاد شد. مگر رشته‌های دیگر نیز لژیونر ندارند، پس چرا برای آنها مزاحمت ایجاد نمی کنند. نمی خواهم به کانادا پناهنده شوم، هر زمان هم که قراردادم تمام شود به کشور باز می گردم. هر موقع هم به تیم ملی دعوت شوم، حتما خواهم آمد.

وی بابیان اینکه پیش از حضور در کانادا از تیم های دیگر دعوت نامه رسمی برای حضور در این تیم ها را داشته، عنوان کرد: از جمله این تیم ها، تیمی از هامبورگ آلمان بود که حتی پس از انجام تست های لازم قرارداد دوساله ای نیز با این تیم بستم تا در رقابت های بوکس بوندس لیگا برای آنان بازی کنم، اما چون سرباز بودم، نه ورزات ورزش و نه فدارسیون با من همکاری نکردند و درنهایت کش دار شدن این موضوع باعث شد تا تیم آلمانی از قرارداد خود منصرف شود.

این بوکسور ملی پوش درخصوص تفاوت بین تیم آلمانی و کانادایی گفت: هرچند که رقم قرارداد در تیم آلمانی بیشتر بود، اما شرایط تیم کانادایی بهتر است. تیم فایت ماهانه ۹ هزار دلار و در مجموع طی شش ماه گذشته ۵۰ هزار دلار برای من هزینه کرده است.

وی اضافه کرد: تیم های خارجی با توجه به اینکه برای بازیکنانشان هزینه می کنند، لذا اگر بازیکن آسیبی ببیند و یا از نظر روحی مشکل داشته باشد، تمام تلاش خود را بکار می گیرند تا مشکلاتش را رفع کنند. این دقیقا موضوعی است که ما در ایران عکس آن را می بینیم، چون برای بازیکن هزینه ای نمی شود، اگر بازیکن مصدوم شود و یا دچار مشکل شود، سریعا نیروی جایگزین برایش انتخاب می کنند و به این راحتی کنار زده می شود.

بوکس کشورها پیشرفت کرد و ما پسرفت کردیم

غلامی لابی گری، عدم وجود حمایت های مالی و جاماندن از پیشرفت سریع دیگر کشورها را از مشکلات کنونی بوکس ایران دانست و گفت: بوکس ایران تا چندسال پیش خوب کار می کرد و فاصله چندانی با سطح دیگر کشورها نداشت، اما درشرایط فعلی بوکس کشورهای رقیب به خوبی پیشرفت کرده و توانسته اند این رشته را به یک صنعت پولساز تبدیل کنند.

وی گفت: امروز کسب یک مدال برنز برای بوکس ایران به یک آرزو تبدیل شده، چرا که کسی به فکر بوکس نیست و همه به فکر منفعت خود هستند.


غلامی ادامه داد: برخی از کشورهای مطرح در بوکس دنیا امروز برای تا ۲۰ سال  آینده این رشته برنامه ریزی کرده اند و هر مدیر و مربی جدید هم که روی کار بیاید آن برنامه ها را ادامه می دهد، اما در ایران ما حتی برای سه ماه آینده هم برنامه منسجمی نداریم و اگر هم داشته باشیم با روی کار آمدن مدیر و مربی جدید روی این برنامه ها خط کشیده می شود.

غلامی تاکید کرد: چون جیره خوار کسی نیستم راحت حرف می زنم و این مسئله عده ای را ناراحت می کند.

بهترین مربی دنیا هم بیاد کاری در بوکس ایران از پیش نمی‌برد

این بوکسور لژیونر در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه آیا موافق حضور مربی خارجی در بوکس ایران است، عنوان کرد: اگر بهترین مربیان بوکس دنیا را هم داشته باشیم، باز در بوکس ایران که مانند یک زمین غیرحاصلخیز شده کاری از پیش نمی‌برد.

وی مشکلات زیرساختی را از یکسو و عدم همدلی جامعه بوکس ایران از دیگر سو را از عوامل مهم عدم موفقیت این رشته در ایران دانست و گفت: مشکلات زیادی در بوکس داریم، اما اگر می خواهیم پیشرفت کنیم باید برنامه ریزی داشته باشیم، به مربی تیم ملی اختیار تام بدهیم و فرصت دهیم تا توانایی های خود را نشان دهد.

عضو تیم ملی بوکس تصریح کرد: اگر همه شرایط را برای بوکس ایران فراهم کنیم، در دو سال اول تغییرات به وضوح دیده می شود و شاید بتوان گفت که بتوانیم در سالهای آینده مدال المپیک این رشته را بگیریم.

بانوان بوکسور می‌توانند مدال‌آوری ما را در مسابقات بالا ببرند

وی همچنین درخصوص راه اندازی بوکس بانوان در ایران گفت: اخیرا صحبت هایی مبنی بر راه اندازی بوکس بانوان در ایران شده که به نظر می رسد تحقق این صحبت ها باعث رشد بوکس ایران شود و زنان بوکسور بتوانند با مدال آوری در میادین بین المللی و حتی جهانی کاری که مردان نکردند را جبران کنند.

غلامی تاکید کرد: از آنجایی که بوکس بانوان در المپیک لندن راه اندازی شد و اخیر نیز اوزان جدیدی را به آن اضافه کردند، اگر از همین امروز شروع کنیم کشورهای دیگر چندان از ما جلوتر نیستند و می توانیم به راحتی به آنان برسیم.

غیرمتخصص‌ها بوکس کرمانشاه را دست گرفته اند

این ورزشکار کرمانشاهی در ادامه به تشریح وضعیت کنونی بوکس کرمانشاه پرداخت و گفت: متاسفانه افرادی مسئولیت بوکس کرمانشاه را برعهده گرفته اند که در این رشته متخصص نیستند و این موضوع بوکس این استان را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: طی سالهای اخیر اتفاق مثبتی در بوکس کرمانشاه رخ نداده است. اینکه در مسابقات قهرمانی کشور مقامی کسب کنیم موفقیت محسوب نمی شود، زمانی در بوکس موفق هستیم که چندین ملی پوش داشته باشیم.

غلامی تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان هم به این رشته توجهی ندارد و این مسائل باعث شده تا بوکسورهای کرمانشاهی از این استان مهاجرت کنند.

بارها حقم را در تیم ملی خوردند

غلامی همچنین درخصوص چگونگی ورودش به دنیا بوکس نیز گفت: تا قبل از ۱۶ سالگی رشته های بسکتبال و قایقرانی را تجربه کردم، اما در این سن درحالی به بوکس وارد شدم که همانند یک حرفه ای این رشته را می فهمیدم، چراکه پدرم مربی بوکس بود و همیشه در خانه با من تمرین داشت. در همین سن بود که در اولین دوره مسابقات بوکس رده نوجوانان غرب کشور شرکت کردم و توانستم مدال نقره را کسب کنم. این مدال آوری جرقه ای برای حضور جدی من در بوکس شد و از همین جا بود که برای حضور در مسابقات و میادین مختلف راغب شدم تا اینکه سال ۸۹ اولین بازی برون مرزی را در اوکراین تجربه کردم.


وی افزود: در مجموع تاکنون ۴۰ بازی ملی با چندین مدال آوری را برای کشورم داشته ام، هرچند که در این سالها بارها در تیم ملی حقم را  خوردند.

این بوکسور کرمانشاهی در ادامه کسب مدال المپیک را یکی از اهداف زندگیش عنوان کرد و گفت: می خواهم قهرمان المپیک باشم، برای این هدف هم تلاش می کنم، اما با وجود اینکه تاکنون بارها با قهرمانان المپیک مبارزات نزدیکی داشته ام و حتی برخی از آنان را مغلوب کرده ام، کارسخت و هدف بلند پروازانه‌ای است.

وی تاکید کرد: البته تمام تلاشم این است که درجایی که اکنون هستم بهترین باشم و بتوانم خودم را بالا بکشم، چراکه این لیگ از معتبرترین لیگ های بوکس دنیا محسوب می شود./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.