جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کرمانشاهی ها امسال بیش از ۴۰ میلیارد تومان جریمه شدند
26 اسفند 1398 - 23:13
شناسه : 187618
1
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: آمار برخورد با رانندگان متخلف توسط پلیس راهور استان امسال ۳۸ درصد افزایش داشت و آنها در مجموع بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان جریمه شدند. طلوع‌‌کرمانشاه :

سرهنگ فضل الله شیری اظهار داشت: از ابتدای فروردین تا پایان بهمن ماه امسال ۱۱۵ نفر در حوادث رانندگی درون شهری جان خود را از دست داده و ۴ هزار و ۸ نفر نیز زخمی شدند که در افراد فوتی ۲۴ نفر افزایش اما در زخمی‌ها ۹۸ نفر کاهش داشته ایم/وی ادامه داد: آمار برخورد با رانندگان متخلف توسط پلیس راهور استان امسال ۳۸ درصد افزایش داشت و این افراد در مجموع بالغ بر ۴۰۳ میلیارد ریال جریمه شدند/سرهنگ شیری همچنین از رشد ۱۳ درصدی برخورد با تخلفات حادثه ساز و ۶۲ درصدی برخورد با تخلفات ساکن مانند توقف‌های دوبل، سد معبر، حریم میدان و… خبر داد و گفت: در ۱۱ ماهه امسال برخورد با تخلف موتورسواران نیز ۶ درصد رشد داشته است.

پ
پ

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه بیان کرد: در این مدت توقیف خودروهای متخلف ۲۰ و موتورسیکلت نیز ۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی با اشاره به انجام شماره گذاری برای ۱۰۹ هزار و ۱۹۹ دستگاه خودرو و ۲ هزار و ۹۴۴ دستگاه موتورسیکلت، افزود: ۵۹ دستگاه خودروی فرسوده نیز اسقاط شدند.

سرهنگ شیری تصریح کرد: تا ابتدای اسفند امسال ۶ هزار و ۵۹۷ نفر از خدمات گواهینامه شامل صدور، تعویض، تمدید و دریافت المثنی بهره مند و در مقابل تعداد ۱۶۰ جلد گواهینامه از افراد متخلف به خاطر نمرات منفی دریافتی ضبط شد.

این مقام انتظامی گفت: در مدت زمان یاد شده ۵ هزار و ۷۹۴ فقره پرونده برای افراد معترض جهت رسیدگی به وضعیت جریمه ای و یا سایر تخلفات تشکیل و به آنها رسیدگی شده است.

اصلاح ۶۶ نقطه حادثه خیز

سرهنگ شیری همچنین با اشاره به اصلاح ۶۶ نقطه حادثه خیز با همکاری شهرداری، از ثبت ۱۰ هزار و ۳۴۹ تخلف توسط دوربین‌های ثابت و سیار سطح استان خبر داد.
وی همچنین ۸۴ درصد علت وقوع سوانح درون شهری را خودروهای سواری عنوان کرد و گفت: ۶۹ درصد افراد جان باخته در سوانح را آقایان و ۳۱ درصد را نیز بانوان تشکیل می‌دهند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه یادآوری کرد: ۲۱ درصد متوفیان ۷۰ سال به بالا سن داشته اند و ۲۰ درصد نیز بین ۵۵ تا ۷۰ سال بوده اند، همچنین ۹ درصد افراد فوت شده نیز کمتر از ۱۸ سال سن داشته اند.

سرهنگ شیری بیان داشت: ۳۶ درصد علت فوت به خاطر ضربه به سر و ۲۹ درصد نیز به خاطر خونریزی‌های داخلی ناشی از شدت ضربه‌های وارده بوده است.

وی با بیان اینکه ۵۶ درصد تصادفات درون شهری در ساعات روز و ۴۸ درصد آنها نیز در خیابان‌های اصلی بوده است، گفت: طبق بررسی‌های به عمل آمده ۶۸ درصد عابران فوت شده لباس تیره به تن داشته اند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.