پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

برقراری پروازهای خارجی در ایام نوروز از فرودگاه کرمانشاه
16 بهمن 1397 - 13:48
شناسه : 19370
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل فرودگاه استان کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی شده در ایام نوروز با توجه به تقاضای بسیار، پروازهای خارجی نیز در فرودگاه کرمانشاه برقرار شود./مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با بیان اینکه فرودگاه کرمانشاه بین ۵۴ فرودگاه کشور از نظر شاخص پرواز، بار و مسافر در جایگاه دهم قرار دارد گفت: ۱۴۰ پرواز هفتگی در این فرودگاه توسط ۹ شرکت هواپیمایی انجام می‌شود./وی با اشاره به اینکه از فرودگاه کرمانشاه به سمت هشت مقصد داخلی پرواز انجام می‌شود بیان کرد: فرودگاه کرمانشاه تنها فرودگاه ۲۴ ساعته و خواب منطقه غرب است و با توجه به شرایط ویژه‌ استان از نظر مرز مشترک با کشور عراق و فاصله محدود با استانهای همجوار نقش بسزایی دارد./بیاتی با بیان اینکه گردشگری با صنعت هوانوردی ارتباط مستقیمی دارد گفت: زمانی که مرز خسروی برای نخستین بار فعالیت خود را آغاز کرد فرودگاه کرمانشاه در کمتر از یک شبانه‌روز به صورت ۲۴ ساعته فعال شد و پروازها گسترش یافت بنابراین بازگشایی مرز خسروی پشتیبان بسیار مناسبی است.

پ
پ

مدیرکل فرودگاه استان کرمانشاه گفت: برنامه‌ریزی شده در ایام نوروز با توجه به تقاضای بسیار، پروازهای خارجی نیز در فرودگاه کرمانشاه برقرار شود.

مجتبی بیاتی  با اشاره به اینکه دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب در حوزه تملک اراضی برای توسعه فرودگاه بسیار قابل توجه است اظهار داشت: فرودگاه کرمانشاه در سال ۱۳۵۰ در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار با ۶ پرواز در هفته و تنها به مقصد تهران ایجاد شده است.

وی عنوان کرد: فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه بعد از پیروزی انقلاب و در زمان دفاع مقدس نقش بسیار ارزنده‌ای برای اعزام و انتقال مصدومان و مجروحان به عهده داشته است.

بیاتی افزود: در سال ۶۸ اقدامات مهمی از جمله تملک اراضی برای توسعه باند، ایجاد تاکسی‌وی موازی برای ایمنی و تسریع در پروازها، ساخت ترمینالهای داخلی و خارجی و نصب دستگاههای مدرن در فرودگاه کرمانشاه انجام شد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۵۸۶۶ پرواز برای ۱۰ مقصد در فرودگاه کرمانشاه انجام شد عنوان کرد: ۶۷۰ هزار مسافر و ۴۱۵۰ تن بار طی سال گذشته از طریق فرودگاه کرمانشاه جابه‌جا شده است.

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با بیان اینکه طی ماه امسال ۴۲۹۸ پرواز برای ۹ مقصد داخلی، حج و نجف در ایام اربعین انجام شده است افزود: ۴۲۲ هزار مسافر و ۲۹۰۰ تن بار طی ۹ ماه امسال در فرودگاه کرمانشاه جابه‌جا شده است.

بیاتی با اشاره به اینکه روزانه حدود ۱۰ تا ۱۲ پرواز در مسیرهای تهران، مشهد، بندرعباس، کیش، قشم، اهواز و عسلویه برقرار است عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده در ایام نوروز با توجه به تقاضای بسیار، پروازهای خارجی نیز در فرودگاه کرمانشاه برقرار شود/تسنیم

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.