پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کرمانشاه ۶۵۰ هزار جوان دارد
17 فروردین 1399 - 12:11
شناسه : 194983
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با تغییر سن جوانی به ۱۸ تا ۳۵ سال، برآورد می‌شود بیش از ۶۵۰ هزار جوان در استان داشته باشیم/محمدحسین زاده به مناسبت هفته جوان اظهار کرد: طبق آمار سرشماری سال ۱۳۹۵ تعداد کل جوانان ۱۸ تا ۲۹ سال در استان کرمانشاه ۵۰۳ هزار جوان بود که باتوجه به افزایش سن جوانی به ۱۸ تا ۳۵ سال، برآورد می شود در حال حاضر بیش از ۶۵۰ هزار جوان در استان داشته باشیم/در بحث ایجاد اشتغال برای جوانان طی یکی دو سال اخیر از سوی مسئولین استان تلاش خوبی صورت گرفته، اما برای هدف دهی به این تلاش ها طبق دستور استاندار کرمانشاه بدنبال تدوین سند اشتغال جوانان استان هستیم/برای رفع برخی موانع پیش پای ازدواج جوانان مانند پرداخت تسهیلات با بانک‌ها تعامل خوبی داریم و خوشبختانه طی سال گذشته به بیش از ۹۵ درصد جوانانی که درخواست وام ازدواج داشتند، تسهیلات پرداخت شد.

پ
پ

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با تغییر سن جوانی به ۱۸ تا ۳۵ سال، برآورد می‌شود بیش از ۶۵۰ هزار جوان در استان داشته باشیم.

محمدحسین زاده به مناسبت هفته جوان اظهار کرد: طبق آمار سرشماری سال ۱۳۹۵ تعداد کل جوانان ۱۸ تا ۲۹ سال در استان کرمانشاه ۵۰۳ هزار جوان بود که باتوجه به افزایش سن جوانی به ۱۸ تا ۳۵ سال، برآورد می شود در حال حاضر بیش از ۶۵۰ هزار جوان در استان داشته باشیم.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان در ادامه اشتغال و ازدواج را یکی از مهمترین چالش های پیش روی جوانان کرمانشاهی دانست و اظهار کرد: در بحث ایجاد اشتغال برای جوانان طی یکی دو سال اخیر از سوی مسئولین استان تلاش خوبی صورت گرفته، اما برای هدف دهی به این تلاش ها طبق دستور استاندار کرمانشاه بدنبال تدوین سند اشتغال جوانان استان هستیم.

وی تصریح کرد: این سند در واقع سیاستگذاری برای موضوع اشتغال جوانان استان برای یک دوره سه ساله است که در معاونت جوانان استان درحال تدوین است.

حسین زاده در ادامه به مشکل ازدواج جوانان کرمانشاهی هم اشاره کرد و گفت: برای رفع برخی موانع پیش پای ازدواج جوانان مانند پرداخت تسهیلات با بانک‌ها تعامل خوبی داریم و خوشبختانه طی سال گذشته به بیش از ۹۵ درصد جوانانی که درخواست وام ازدواج داشتند، تسهیلات پرداخت شد.

وی تاکید کرد: البته برای اینکه جوانان ما ازدواج آگاهانه ای داشته باشند، کارگاه های پیش از ازدواج را برای آنها برگزار می‌کنیم که در این راستا سال گذشته ۲۵۵ کارگاه را برای ۳۷۸۰ جوان در آستانه ازدواج استان برگزار کردیم.

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه راه اندازی شش مرکز مشاوره ازدواج طی سال گذشته را از دیگر اقدامات این معاونت برای کمک به ازدواج آگاهانه جوانان اعلام کرد و گفت: راه اندازی مجمع خیرین برای کمک به جوانانی که بضاعت مالی چندانی ندارند و تولید موشن گرافی و کلیپ هایی درباره ازدواج را نیز در یکسال اخیر انجام دادیم/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.