چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20823 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد

کمکهای مردمی را به عمق روستاهای آسیب دیده می بریم
25 آبان 1396 - 9:36
شناسه : 1971
3
قائم مقام شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

قائم مقام شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه گفت: تمهیداتی در چهار شهر تازه آباد ثلاث، ازگله، سرپل ذهاب و قصرشیرین اندیشیده و اکیپهایی مستقر کرده ایم تا کمک های مردمی جمع آوری شده را به عمق روستاها و به دست روستائیان آسیب دیده برسانیم.

پ
پ

، مهدی عبدالمالکی در گفتگو با طلوع؛ با اشاره به اینکه با اعلام نیاز برای جمع آوری کمک های مردمی، از صبح روز بعد از وقوع زلزله ۴ پایگاه برای جمع آوری و اعزام کمکهای مردمی به زلزله زدگان در پارک شاهد و سه فرهنگسرای شهرداری دائر کردیم افزود: مردم نوع دوست کرمانشاه از صبح روز یکشنبه اقلامی مثل چادر، پتو، کنسرو، البسه گرم، آب معدنی، زیرانداز، پوشاک و… تحویل پایگاههای جمع آوری کمک های مردمی شهرداری کردند و این کمک ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه کمکهای جمع آوری شده بلافاصله و به دفعات در طول روز، آماده سازی و بارگیری و به مناطق زلزله زده ارسال می شوند، یادآور شد: با توجه به بارندگی های پیش رو وسایلی متناسب با شرایط مانند نایلون رولی و وسایل گرمایشی به کمک ها اضافه شود.
عبدالمالکی با اشاره به ابعاد وسیع آسیب و تخریب مناطق مسکونی نیازهای آسیب دیدگان را بسیار زیاد عنوان کرد و اولویت نیاز به اقلام غیرنقدی را شامل؛ شیرخشک، پوشک و پماد بچه، شیشه شیر، البسه گرم از جوراب و کلاه و دستکش گرفته تا سایر البسه گرم و زمستانی، گاز پیک نیکی، زیرانداز، نان لواش بسته بندی شده، خرما و مواد خوراکی اعلام کرد.
قائم مقام شهردار کرمانشاه با سپاس و قدردانی از نوعدوستی و حس انسان دوستی و برادری همه هموطنان ایرانی، گفت: همه ایران یک خانواده است و مردم ثابت کرده اند مردم استان کرمانشاه تنها نیستند.

 

در فراخوانی که کمتر از ۳ ساعت طول کشید

حضور بی سابقه ۳۰۰۰ شهروند کرمانشاهی در کنار هنرمندان برای حمایت از زلزله زدگان

 

جامعه هنری کشور برای حمایت از زلزله زدگان ازگله، سرپل، ثلاث و قصرشیرین و دیدار با آسیب دیدگان و بازماندگان، به کرمانشاه آمدند و در حضور بیش از ۳ هزار شهروند کرمانشاهی حماسه همدلی خلق کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طلوع، به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه، پارک درخشان میزبان هنرمندان محبوب و مشهور کشور و بیش از ۳ هزار شهروند کرمانشاهی بود، بر همدلی و حمایت از زلزله زدگان و تلاش برای رفع مشکلات آنها تأکید شد.

در این مراسم، مهدی عبدالمالکی قائم مقام شهردار کرمانشاه ضمن خوش آمدگویی به هنرمندان و ابراز تأثر بخاطر مرگ جمع کثیری از هم استانی ها در اثر زلزله، گفت: وصف این سخاوت و غیرت و مردانگی را که امروز از هنرمندان و مردم دیدم در بیان نمی گنجد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرمانشاه با اشاره به فعالیت های شهرداری در جمع آوری و ارسال کمکهای مردمی به شهرها و روستاهای آسیب دیده افزود: از دیروز که خودمان سیستم و مکانیسمی برای آنکه همه کمکها را بتوانیم به عمق ببریم تا هرآنکه نیازمند کمک است از کمکهای مردمی بهره ببرد، شرایط توزیع کمکها بهتر و منظمتر از قبل شده است.

عبدالمالکی اجناس موردنیاز کنونی را بیشتر شامل؛ مواد شوینده، نایلون، وسایل حرارتی، گاز پیک نیکی، پوشاک و البسه گرم، کلاه، شال و دستکش، وسایل روشنایی و شیرخشک و پوشک و پماد بچه است.

در ادامه، ابراهیم مرادی سخنگوی شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز طی سخنانی گفت: استان کرمانشاه به فرمایش مقام معظم رهبری سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است، امروز این سینه، داغدار و این چهره زخمی است ولی اولین باری نیست که چنین درد و داغی را تحمل میکند.

وی افزود: ما مردم کرمانشاه کمک های مان را می کنیم و وظیفه مان را انجام داده و می دهیم و از مدیران میخواهیم که مدیریت کنند و با برنامه ریزی درست، کمکها را به دست صاحبان اصلی بسپارند.

همچنین دکتر داروغه زاده و افسانه بایگان نیز به نمایندگی از هنرمندان به ایراد سخن پرداختند.

دکتر داروغه زاده گفت: برای حمایت از زلزله زدگان، در حوزه هنر سینما نیز سینماداران فروش های خود را برای کمک به آسیب دیدگان اختصاص دادند و امیدوارم با حرکتهای اینچنینی از سوی هنرمندان، کمکها ادامه یابد و گروههای بیشتری حضور یابند.

وی تأکید کرد: ما باید این شرایط سخت و دردناک را با همدیگر پشت سر بگذاریم و دردها و رنجها را با یکدیگر تحمل کنیم.

وی تصریح کرد: اینروزها تمام ایران، کرمانشاه و همه مردم ایران کرد کرمانشاه هستند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.