پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

رقابت مدعیان تیم ملی درانتخابی جام تختی/غیبت رئیس هیئت در روزانعقاد قرارداد میزبانی کرمانشاه
18 بهمن 1397 - 9:01
شناسه : 20136
2
نبرد آزادکاران به میزبانی کرمانشاه، متفاوت با تمام دوره‌ها طلوع‌‌کرمانشاه :

سی‌ونهمین دوره مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جام جهان‌پهلوان تختی از صبح امروز در سالن امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز می‌شود./اتفاقات و رویداد‌های قبل از برگزاری پیکار‌های جام تختی به میزبانی کرمانشاه، شرایطی را فراهم ساخته که رویارویی و نبرد مدعیان، همچنین میزبانی و برگزاری رقابت‌ها در دیار بیستون، متفاوت با تمام دوره‌های این رقابت‌ها و میزبانی‌های گذشته کرمانشاه به نظر برسد. هرچند کشتی‌گیرانی مثل رضا یزدانی، حسن یزدانی، کمیل قاسمی، پرویز هادی و… در کرمانشاه کشتی نمی‌گیرند ولی با حضور کشتی‌گیرانی مثل رضا اطری، یونس سرمستی، بهنام احسان‌پور، ایمان صادقی، محمدباقر یخکشی، پیمان بیابانی، امیرحسین مقصودی، مرتضی قیاسی، مهران شیخی، سیداحمد محمدی، یونس امامی، میثم نصیری، مهدی یگانه جعفری، مصطفی حسین‌خانی، رضا افضلی، کامران قاسم‌پور، احمد بذری، محمدجواد ابراهیمی، حسین شهبازی، عزت‌ا… اکبری، عباس فروتن، مجتبی گلیج، یدا… محبی، امین طاهری و… می‌توان دیدار‌هایی جانانه و جذاب را به تماشا نشست/اولین اتفاق بسیار متفاوت با همه ادوار گذشته، غیبت رئیس هیئت کشتی استان میزبان در مراسم رسمی انعقاد قرارداد فدراسیون کشتی و استان برگزارکننده مسابقات بود. استاندار، مدیرکل ورزش و… بدون حضور محمدحسین محبی، رئیس هیئت کشتی به عنوان نماینده فدراسیون و مسئول ستاد برگزاری، برای نهایی ساختن میزبانی کرمانشاه در دفتر فدراسیون کشتی حاضر و با حمید بنی‌تمیم، سرپرست فدراسیون کشتی، قرارداد قطعی را امضا و نهایی کردند.

پ
پ
رایزنی و تلاش برای سهمیه جداگانه
بعد از قطعی شدن میزبانی کرمانشاه، گروهی از کشتی‌گیران کرمانشاه اصرار داشتند تیمی مستقل از استان میزبان هم در این پیکار‌ها شرکت کند. هرچند گروهی از ملی‌پوشان و کشتی‌گیران مدعی تیم ملی میزبان، مجوز شرکت در جام تختی را داشتند ولی درخواست‌ها، محبی را برای کسب سهمیه جداگانه، وادار به رایزنی با فدراسیون کرد و در نهایت ۶ سهمیه مستقل برای کرمانشاه گرفت.
جام تختی، یک مرحله انتخابی تیم ملی
بنا بر اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد، مسابقات کرمانشاه یکی از مراحل مهم و تأثیرگذار در انتخاب ملی‌پوشان برای مسابقات پیش رو محسوب می‌شود. با توجه به همین تصمیم مهم، هر چند که گروهی از نفرات دارای مجوز شرکت در مسابقات امروز و فردا، با موافقت کادر فنی از رویارویی با مدعیان جام تختی معاف شده و قرار است در مسابقات برون‌مرزی محک بخورند ولی قطعاً رویارویی نفرات شرکت‌کننده فعلی هم می‌تواند برگزاری دیدار‌هایی جذاب و دیدنی را نوید دهد.
بدقولی کشتی‌گیران کرمانشاه به محبی
با کسب سهمیه جدید از فدراسیون و برای معرفی نفرات مورد نظر، محبی برگزاری مسابقه انتخابی در اوزان ۵۷، ۶۵، ۷۰، ۹۲ و ۱۲۵ کیلو با ۳ کیلو ارفاق وزن را در دستور کار قرار داد. برای شرکت در این دیدار‌های انتخابی ۲۶ کشتی‌گیر دعوت شدند که به رغم اصرار‌های قبلی، بعضی از آن‌هایی که اصرار داشتند، با بدقولی از شرکت در انتخابی مد نظر هیئت کشتی خودداری کردند، تا محمدحسین محبی را وادار به تصمیم‌گیری جداگانه کند.
۴ سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در کمیته فنی
۴ سرمربی تیم ملی کشتی آزاد به‌عنوان اعضای کمیته فنی، عملکرد کشتی‌گیران ایرانی حاضر در این رقابت‌ها را زیر نظر می‌گیرند. غلامرضا محمدی، علیرضا رضایی، محمد طلایی و امیر توکلیان، سرمربیان تیم‌های ملی کشتی آزاد بزرگسالان، امید، جوانان و نوجوانان از صبح امروز بر رقابت مدعیان تیم ملی نظارت می‌کنند. آشوک کومار، داور المپیکی هندوستان هم به‌عنوان نماینده اتحادیه جهانی کشتی در جام تختی امسال معرفی شده است.
تست دوپینگ از کشتی‌گیران ایرانی
بر اساس هماهنگی‌های انجام گرفته میان فدراسیون کشتی و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، افسران نادو در سالن مسابقه حاضر شده و به صورت نامنظم و بدون اعلام قبلی، از بعضی کشتی‌گیران ایرانی تست دوپینگ می‌گیرند.
۹ تیم خارجی، مهمان دیار بیستون
تا قبل از برگزاری مراسم قرعه‌کشی و کلینیک داوری و مربیان، (عصر دیروز انجام شد) حضور ۱۰ تیم خارجی برای سفر به دیار بیستون اعلام شده بود. بنا بر اعلام فدراسیون، تیم‌های روسیه، آذربایجان، ترکیه، گرجستان، بلاروس، ارمنستان، قرقیزستان، مجارستان، هلند و سریلانکا برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده بودند که با غیبت کشتی‌گیران سریلانکا تعداد مهمانان خارجی کرمانشاه به ۹ تیم رسید.
تجلیل از عباس جدیدی در کرمانشاه
یکی از برنامه‌هایی که قرار است در خلال رقابت‌های جام جهان‌پهلوان تختی کرمانشاه برگزار شود، مراسم تجلیل از قهرمانان، پیشکسوتان و افتخارآفرینان کشتی کرمانشاه و کشور است. گویا عباس جدیدی قهرمان پرافتخار کشتی در پیکار‌های آسیایی، جهان و المپیک نیز یکی از نفراتی است که مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرد.
فروش ۱۵۰۰ بلیت اینترنتی
فروش بلیت تماشای مسابقات از هفته گذشته و به صورت اینترنتی انجام شد. ستاد برگزاری مسابقات سی و نهمین دوره مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی، به منظور جلوگیری از ازدحام و شلوغی محل سالن و هنگام فروش بلیت، اقدام به فروش ۱۵۰۰ قطعه بلیت به صورت اینترنتی کرد تا از مشکلات تماشاگران و مسئولان برگزاری کاسته شود.
گلایه و توقعات پیشکسوتان کرمانشاه از محبی
گروهی از پیشکسوتان و قهرمانان استان کرمانشاه نسبت به نحوه حضورشان در میزبانی‌های قبلی مسابقات بین‌المللی گلایه داشتند. این پیشکسوتان از محمدحسین محبی، رئیس هیئت کشتی استان و از قهرمانان محبوب کرمانشاه توقع و انتظار داشتند که به گونه‌ای برنامه‌ریزی کند تا افتخارآفرینان و پیشکسوتان بتوانند بدون دغدغه و مشکل در سالن مسابقه حاضر شوند./خبر ورزشی
 
 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.