شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد نیازمند تجهیزات برای دوندگان کرمانشاهی است
06 اردیبهشت 1399 - 11:41
شناسه : 203432
1
رییس هیات دو و میدانی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

 رییس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه گفت: مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد که ورزشکاران ما در آن تمرین می‌کنند از کمترین امکانات برخوردار بوده و نیازمند تجهیزات بیشتری برای دوندگان کرمانشاهی است./احمد روشن زاده اظهار داشت: مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه متاسفانه از زیرساخت های لازم برخوردار نیست و همین موضوع باعث شده عملکرد ورزشکاران ما برای تمرین و آماده‌سازی تحت تاثیر قرار گیرد./وی افزود: زمانی که وارد این مجموعه ورزشی تازه ساز می شویم چشمانمان اول به چمن و سپس پیست آن می افتد که هرکسی را به یاد فوتبال و دو و میدانی می اندازد اما متاسفانه هیات ما کمترین سهم را از این مجموعه دارد./روشن زاده گفت: در این مجموعه یک اتاق ۱۰ متری به هیات دو و میدانی اختصاص پیدا کرده که آن هم تازه زمانی که مسابقه فوتبال در آن برگزار می شود از ما می خواهند اتاق را برای تیم هایی که مسابقه دارند خالی کنیم./رییس هیات دو و میدانی کرمانشاه تصریح کرد: این مجموعه ورزشی را به محلی برای حضور اکثر هیات های ورزشی کرده اند که عملا فعالیت و رشته آنها هیچ سنخیتی با این مجموعه ندارند و تمرین و مسابقات خود را در محل دیگری برگزار می کنند.

پ
پ

وی گفت: دو و میدانی کرمانشاه به واسطه حضور قهرمانان زیادی که دارد در کشور مطرح است و شایسته آنها نیست در مکانی تمرین کنند که از حداقل امکانات و زیرساخت ها برخوردار باشد.

روشن زاده افزود: اگر می خواهیم موفقیت های قهرمانان دو و میدانی کار کرمانشاه ادامه پیدا کند باید شرایط بهتری برای آنها فراهم و حداقل امکانات را در اختیارشان قرار دهیم.

درخشش دوندگان کرمانشاهی در سال ۹۸

این مقام مسوول در هیات دو و میدانی کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به اهم فعالیت های هیات در سال گذشته پرداخت و گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما موفقیت های خوبی کسب کردند و در سطح مسابقات کشوری درخشیدند.

وی گفت: سال ۹۸ و در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی تهران، پژمان یارولی در ۸۰۰ متر قهرمان و همایون همتی در سه هزار متر بامانع نایب قهرمان شدند.

روشن زاده تصریح کرد: همچنین در لیگ قهرمانی کشور که در سه مرحله برگزار شد پژمان یارولی، همایون همتی و آرمین سبحانی دوندگان کرمانشاهی موفقیت های خوبی را کسب کردند.

رییس هیات دو و میدانی کرمانشاه ادامه داد: یارولی در مرحله اول ماده ۸۰۰ متر دوم و در ۱۵۰۰ متر نیز سوم شد، ضمن اینکه همین ورزشکار در مرحله سوم مقام قهرمانی را کسب کرد.

وی در خصوص همتی نیز گفت: این دونده در مرحله اول ماده سه هزار متر بامانع قهرمان، در مرحله دوم نایب قهرمان و در مرحله سوم نیز عنوان سوم را کسب کرد.

روشن زاده یادآوری کرد: سبحانی نیز در مرحله سوم ماده ۱۱۰ متر بامانع بر سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

رییس هیات دو و میدانی کرمانشاه همچنین با اشار ه به اعزام تیم دو صحرانوردی کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور در ایلام، گفت: همایون همتی موفق به کسب مقام قهرمانی شد و به اردوی ملی راه یافت.

وی اعزام تیم دو و میدانی نوجوانان پسر کرمانشاه به مسابقات قهرمانی کشور در شهرکرد را از دیگر اقدامات سال گذشته هیات برشمرد و گفت: در این مسابقات امیرفرزام صفری و امیرحسین صحرایی به ترتیب عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.

روشن زاده برگزاری مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی استان در ثلاث باباجانی، برگزاری ۲ دوره کلاس آموزش مربی گری درجه ۲ و ۳ با شرکت ۵۰ نفر از سراسر کشور و اعزام ۲ نفر از استان (روشن زاده و خاکساری) به دوره آموزشی مدرسین کشور را از دیگر اقدامات صور ت گرفته هیات دو و میدانی کرمانشاه در سال گذشته برشمرد.

آموزش و پرورش استعدادهای دو و میدانی را به هیات معرفی کند

این مقام مسوول در ادامه و با مهم برشمردن کار استعدادیابی در جذب و شناسایی نخبگان دو و میدانی، خواستار همکاری بیشتر آموزش و پرورش با هیات به منظور معرفی این نفرات جهت آموزش های اصولی شد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت ۸۰۰ ورزشکار زن و مرد در هیات دو و میدانی کرمانشاه، گفت: هم اکنون ۱۵ داور زن و ۱۰ داور مرد نیز با هیات همکاری می کنند.

روشن زاده در پایان از وجود ۱۵ مربی مرد و پنج مربی زن در هیات دو و میدانی کرمانشاه خبر داد و گفت: خانم راهبه فتاحی فعالترین مربی خانم دو و میدانی در کرمانشاه است که زحمات زیادی برای بانوان دونده می کشند و جای قدردانی ویژه دارد./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.