جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

تلف شدن کفتار در جاده سنقر
07 اردیبهشت 1399 - 14:51
شناسه : 204083
0
رییس اداره حفاظت محیط زیست سنقر و کلیایی، از تلف شدن یک قلاده کفتار بر اثر برخورد با خودرو در این شهرستان خبر داد. طلوع‌‌کرمانشاه :

روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست کرمانشاه روز یکشنبه به نقل از مهرداد شهبازی اعلام کرد: لاشه این حیوان با رعایت موازین بهداشتی و محیط زیستی دفن شد/وی با بیان اینکه حوادث جاده ای یکی از عوامل آسیب به حیات وحش است، گفت: از رانندگان تقاضا داریم در هنگام رانندگی به تابلوهای هشدار مربوط به حیات وحش و عبور آنان از جاده توجه کنند که شاهد چنین حوادثی برای حیات وحش نباشیم.

پ
پ

دستگیری شکارچیان متخلف در گیلانغرب

روابط عمومی اداره کل محیط زیست کرمانشاه در خبری دیگری به نقل از رییس اداره حفاظت محیط زیست گیلانغرب اعلام کرد: طی گشت و کنترل و پایش مناطق تحت مدیریت شهرستان و باتلاش محیط بانان چهار اکیپ شکارچی و صیاد غیرمجاز دستگیر شدند.

روح الله شاه حسینی افزود: از این اکیپ‌های متخلف، یک سر تشی، ۲ قطعه زنبورخوار و ۲ سر جوجه تیغی و ادوات شکار و صید کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: برای این متخلفین پرونده تخلف زیست محیطی تشکیل و افراد برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون و ۴۹۹ هزار هکتار مساحت دارد که ۷۰ درصد آن را عرصه‌های منابع طبیعی با بیش از ۵۲۷ هزار هکتار جنگل و یک میلیون و ۱۹۲ هزار هکتار مرتع تشکیل داده است.

سه منطقه حفاظت شده در استان کرمانشاه شامل منطقه حفاظت شده بیستون که ۵۴ هزار هکتار است، بوزین و مرخیل در پاوه ۲۳ هزار هکتار و قلاجه هم حدود ۴۳ هزار هکتار است، وجود دارد.

یک پناهگاه حیات وحش بیستون نیز در منطقه ورمنجه در جاده سنندج و در مجموع چهار منطقه شکار و تیراندازی ممنوع به مساحت ۱۶۱ هزار هکتار در استان وجود دارد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.