سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

ادامه ترددهای غیرضروری افزایش مبتلایان به کرونا را به دنبال دارد
21 اردیبهشت 1399 - 11:28
شناسه : 210264
3
طلوع‌‌کرمانشاه :

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، ادامه ترددهای غیرضروری در استان را منجر به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا دانست و تاکید کرد که مردم باید بدانند که این بیماری هنوز در سطح جامعه جولان می‌دهد و باید مراقبت‌های بهداشتی را بادقت بیشتری انجام دهند/دکتر«محمودرضا مرادی» روز یکشنبه اعلام کرد: متاسفانه مردم این روزها مثل شرایط عادی تردد می‌کنند و این امر می تواند زنگ خطری برای همه باشد و با ادامه این روند افزایش مبتلایان را شاهد خواهیم بود.

پ
پ

وی در ادامه با بیان اینکه اکنون روزانه حدود ۵۰۰ تست کرونا در استان انجام می شود، گفت: تلاش ما افزایش این تعداد به هزار آزمایش در روز برسد.

او با اعلام اینکه از هشتم فروردین ماه امسال انجام تست CPR کرونا برای بیماران سرپایی کم علامت و افراد مشکوک در ۲ استان کرمانشاه و زنجان آغاز شد، توضیح داد که هر روزه بر تعداد این آزمایش ها در استان افزوده می‌شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد که این آزمایش برای افرادی انجام می شود که یا کم علامت بوده و یا با افراد مبتلایان به کرونا در تماس هستند، تا بتوانیم از این طریق مبتلایان بی علامت و کم علامت کرونا را در استان شناسایی کنیم.

مرادی، هدف از شناسایی این افراد را قرنطینه و ایزوله کردن آنها ذکر کرد و افزود: می خواهیم از این طریق به نحو موثری بیماری را در سطح جامعه کنترل کنیم.

وی اضافه کرد: هرچه انجام آزمایشات و بیماریابی کرونا تقویت شود، کنترل این بیماری در سطح جامعه هم بهبود می یابد.

او تصریح کرد: اکنون تعداد مبتلایان بستری کرونا در استان وضعیت ثابتی دارد، اما هیچ چیزی قابل اطمینان نیست که این روند ادامه داشته باشد و اگر مردم احتیاط نکنند، قطعا افزایش مبتلایان را شاهد خواهیم بود.

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در استان کرمانشاه در اردیبهشت افزایش چند برابری با فروردین داشته است.

سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد تا روز ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ و براساس معیارهای قطعی تشخیصی هزار و ۵۲۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۶ هزار و ۲۲۰ نفر رسید.

کیانوش جهانپور افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶ هزار و ۵۸۹ نفر رسید.

او گفت: خوشبختانه تاکنون ۸۵ هزار و ۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و ۲ هزار و ۶۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.