جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

رئیس پلیس راهور کرمانشاه فرایندهای اعتراض به صورت وضعیت تخلفات رانندگی تشریح کرد
30 اردیبهشت 1399 - 11:46
شناسه : 214355
2
: طلوع‌‌کرمانشاه :

 “سرهنگ “فضل الله شیری” ، در زمینه شیوه‌های رسیدگی نحوه اعتراض به خلافی خودرو گفت: در مورد رسیدگی به شکایات تخلفات راهنمایی و رانندگی دو فرآیند وجود دارد./وی ادامه داد: در فرایند اول اعتراض به قبض جریمه است؛ در صورتی که فرد به برگ جریمه اعتراض داشته باشد باید به مرکز اجرائیات پلیس راهور مراجعه و موضوع شکایت خودر را در مطرح کند، اینگونه موارد قابل رسیدگی و اصلاح است./این مقام انتظامی ادامه داد: در فرایند دوم اگر فردی نسبت به صورت وضعیت تخلفات اعتراض داشته باشد ابتدا به دفاتر پلیس + ۱۰ مراجعه می‌کند و در خواست اعتراض می‌دهد، این درخواست از طریق سیستم به مرکز اجرائیات کل کشور ارسال شده و اجرائیات برابر قانون ظرف مدت حداکثر ۲۴ ساعت باید موضوع را رسیدگی و پاسخ دهد./ شیری تصریح کرد: در این مرحله اگر متقاضی قانع شد نسبت به پرداخت جریمه اقدام می‌کند، ولی در صورتی که قانع نشده باشد با ارائه دلایل محکم ومتقن می‌تواند به واحد رسیدگی پلیس راهور مراجعه نماید، که در این واحد یک کارشناس پلیس راهور و یک قاضی تخلفات را بررسی و حکم نهایی در این مورد را قاضی صادر می‌کند، لذا در این مرحله رای صادر شده قطعی بوده و قابل اعتراض نیست.

پ
پ

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مورد مهلت اعتراض به خلافی و یا قبوض جریمه صادر شده، اظهار کرد: ماده ۵ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی مهلت اعتراض را ۶۰ روز از تاریخ مندرج در قبض یا تاریخ ابلاغ شده در قبض جریمه‌ای که به اطلاع راننده می رسد، تعیین کرده است.

سرهنگ شیری افزود: در صورتی که متخلف در مهلت قانونی ذکر شده اعتراض خود را تسلیم نکند، یا ظرف ۲۰ روز پس از ابلاغ رای واحد رسیدگی، جریمه را پرداخت نکند، بایستی جریمه را به مآخذ دو برابر مبلغ مندرج در قبض جریمه بپردازد.

وی در پایان متذکر شد: رانندگان و مالکان خودرو‌ها می‌توانند با مراجعه به سایت ۱۲۰ و یا مراکز پلیس + ۱۰ قبل از اتمام مهلت قانونی اعتراض، مراجعه کنند و از میزان جرایم رانندگی خود مطلع شوند/همشهری

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.