جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

آغاز فروش فوق‌العاده خودرو با قیمتی نامعلوم! / یک بام و دو هوای وزارت صمت در اطلاع‌رسانی قیمت‌ها
03 خرداد 1399 - 9:35
شناسه : 215995
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

آغاز پیش‌فروش و فروش فوق‌العاده خودروسازی‌ها در صورتی اعلام شده که هنوز برای قیمت خودرو‌ها تصمیم قطعی گرفته نشده است!/حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیته خودرو تصمیم به فروش ویژه ۲۵ هزار دستگاه خودرو شامل ۱۵ هزار دستگاه خودرو‌های گروه صنعتی ایران خودرو و ۱۰ هزار دستگاه خودرو‌های تولیدی گروه خودروسازی سایپا،  هم زمان با ایام عید سعید فطر گرفت و گفت: پیش ثبت‌نام و به روز آوری اطلاعات از روز یکشنبه ۴ خردادماه به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت./مدرس خیابانی گفت: ضوابط فروش خودرو به گونه‌ای تعیین شده که به هیچ عنوان خریدار خودرو، حق فروش وکالتی را نداشته و خودروی فروخته شده نیز قابل صلح نیست. این در حالی است که اگر در هر یک از مراحل فروش، تکمیل وجه، تحویل خودرو و حتی هر بازه زمانی پس از تحویل خودرو مشخص شود که خریدار از ضوابط تعریف شده عدول کرده و سیستم‌های نظارتی تخلفات را کشف نمایند، علاوه بر اینکه امتیاز خودرو از وی سلب خواهد شد، خودروی وی توقیف شده و مطابق با قانون با آن برخورد خواهد شد./سرپرست وزارت صمت بیان کرد: در فروش عید فطر ۷ محصول سایپا و ۴ محصول ایران خودرو عرضه می‌شوند که سند محصولات فروخته شده در رهن کارخانه باقی خواهد ماند. هماهنگی‌های لازم برای جلوگیری از فروش وکالتی با قوه قضاییه، دادستانی کل کشور و سازمان ثبت اسناد صورت خواهد پذیرفت./تاریخ پیش‌فروش محصولات کارخانجات ایران خودرو و سایپا در حالی مشخص شد که قیمت نهایی خودرو‌ها هنوز مشخص نشده و لیست قیمتی به دست خودروساز‌ها و مردم نرسیده است./به عبارتی قرار است ۲۵ هزار خودرو با قیمتی نامعلوم به مردم فروخته شود و با وجود چنین تناقضات بزرگی مسئولان این حوزه تاکید دارند که از بروز تخلف و نفوذ در سیستم فروش جلوگیری خواهد شد. شاید همین تناقضات است که باعث شده آقای سرپرست از دید سایر رسانه‌ها دور بماند و از زمان انتصابش خبر‌ها را از طریق بخش اطلاع رسانی سازمان به دست رسانه‌ها برساند.

پ
پ
 
جلسه جدید تصمیم گیری برای بازار خودرو باز هم بدون حضور خبرنگار در وزارت صمت و با حضور سرپرست جدید این وزارت‌خانه برگزار شد که در نهایت انتشار یک خبر عجیب را به همراه داشت.

سرپرست وزارت صمت در حالی زمان و شرایط فروش فوق‌العاده محصولات خود را تشریح می‌کند که هنوز تکلیف قیمت نهایی خودروها مشخص نشده و خود خودروسازها هم از قیمت نهایی عرضه محصولاتشان مطلع نیستند.

حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جلسه کمیته خودرو تصمیم به فروش ویژه ۲۵ هزار دستگاه خودرو شامل ۱۵ هزار دستگاه خودرو‌های گروه صنعتی ایران خودرو و ۱۰ هزار دستگاه خودرو‌های تولیدی گروه خودروسازی سایپا،  هم زمان با ایام عید سعید فطر گرفت و گفت: پیش ثبت‌نام و به روز آوری اطلاعات از روز یکشنبه ۴ خردادماه به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

او بیان کرد: ثبت نام قطعی از طریق سایت فروش خودروسازان به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت و شرایط سختگیرانه‌ای در ضوابط فروش و اولویت‌های تحویل در نظر گرفته شده تا بتوان خودرو را تنها به مصرف‌کنندگان واقعی فروخت.

مدرس خیابانی گفت: ضوابط فروش خودرو به گونه‌ای تعیین شده که به هیچ عنوان خریدار خودرو، حق فروش وکالتی را نداشته و خودروی فروخته شده نیز قابل صلح نیست. این در حالی است که اگر در هر یک از مراحل فروش، تکمیل وجه، تحویل خودرو و حتی هر بازه زمانی پس از تحویل خودرو مشخص شود که خریدار از ضوابط تعریف شده عدول کرده و سیستم‌های نظارتی تخلفات را کشف نمایند، علاوه بر اینکه امتیاز خودرو از وی سلب خواهد شد، خودروی وی توقیف شده و مطابق با قانون با آن برخورد خواهد شد.

سرپرست وزارت صمت بیان کرد: در فروش عید فطر ۷ محصول سایپا و ۴ محصول ایران خودرو عرضه می‌شوند که سند محصولات فروخته شده در رهن کارخانه باقی خواهد ماند. هماهنگی‌های لازم برای جلوگیری از فروش وکالتی با قوه قضاییه، دادستانی کل کشور و سازمان ثبت اسناد صورت خواهد پذیرفت.

این در حالی است که تکلیف قیمت گذاری خودرو هنوز مشخص نشده و تنها چیزی که در این چند مدت به دست ما رسیده است لیست قیمتی غلط و تکذیب شده‌ای از سوی شورای رقابت است لیستی که توسط سازمان حمایت و شورای رقابت تکذیب شد، اما انحراف بسیاری از رسانه‌ها را به همراه داشت و همور عده‌ای ان را لیست نهایی میدانند.

تاریخ پیش‌فروش محصولات کارخانجات ایران خودرو و سایپا در حالی مشخص شد که قیمت نهایی خودرو‌ها هنوز مشخص نشده و لیست قیمتی به دست خودروساز‌ها و مردم نرسیده است.

به عبارتی قرار است ۲۵ هزار خودرو با قیمتی نامعلوم به مردم فروخته شود و با وجود چنین تناقضات بزرگی مسئولان این حوزه تاکید دارند که از بروز تخلف و نفوذ در سیستم فروش جلوگیری خواهد شد. شاید همین تناقضات است که باعث شده آقای سرپرست از دید سایر رسانه‌ها دور بماند و از زمان انتصابش خبر‌ها را از طریق بخش اطلاع رسانی سازمان به دست رسانه‌ها برساند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.