سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

کاراته کرمانشاه هیات برتر کشور شد
08 خرداد 1399 - 11:32
شناسه : 218013
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

هیات کاراته کرمانشاه در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون با کسب سه هزار و ۵۶۰ امتیاز به عنوان هیات برتر کشور در سال ۱۳۹۸ انتخاب و معرفی شد./رییس هیات کاراته کرمانشاه افزود: حضور ورزشکاران هیات در مسابقات بین اللملی از جمله رقابت های کاراته وان یکی دیگر از آیتم های کسب امتیاز است که خوشبختانه کرمانشاه در اکثر این رقابت ها که با حضور تعداد زیادی از ورزشکاران کشورهای مختلف برگزار می شد نماینده داشت./وی گفت: سعید احمدی، سامان حیدری، هامون درفشی پور، مهدی خدابخشی و علی مسکینی و محدثه آقایی از جمله کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در لیگ های کاراته وان بودند./نصرالهی تصریح کرد: مدال آوری ورزشکاران در این رویداد مهم جهانی کاراته نیز در امتیازات هیات ها موثر است که خوشبختانه برخی از ورزشکاران یاد شده موفق به کسب این مهم شدند./رییس هیات کاراته کرمانشاه گفت: مسکینی، خدابخشی و درفشی پور از جمله کاراته کاهای کرمانشاهی بودند که در یک یا چند مرحله لیگ کاراته وان سال گذشته موفق به کسب مدال شدند./وی ادامه داد: اعزام مرتب ورزشکاران به مسابقات کشوری، فعال بودن سبک های کنترلی و شرکت در المپیادهای مختلف از دیگر مواردی بود که باعث شد هیات کاراته کرمانشاه عنوان برتر کشور را کسب کند./نصرالهی در پایان گفت: افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده هیات از پنج هزار و ۳۷۰ نفر در سال ۹۷ به پنج هزار و ۴۶۵ نفر در پایان سال ۹۸ نیز در انتخاب هیات کاراته کرمانشاه به عنوان هیات برتر تاثیرگذار بوده است.  

پ
پ

هیات کاراته کرمانشاه در ارزیابی‌های صورت گرفته از سوی فدراسیون با کسب سه هزار و ۵۶۰ امتیاز به عنوان هیات برتر کشور در سال ۱۳۹۸ انتخاب و معرفی شد.

سعید نصرالهی رییس هیات کاراته کرمانشاه اظهار داشت: این موفقیت باتلاش همه همکاران هیات، مربیان و داوران و البته ورزشکاران خوب کاراته به دست آمد.

وی یادآوری کرد: در کسب این مهم فدراسیون شاخص های مختلفی را در نظر می گیرد که یکی از آنها برپایی دوره های آموزشی مستمر برای مربیان و داوران است.

نصرالهی تصریح کرد: در همین راستا کمیته آموزش هیات کاراته کرمانشاه سال گذشته موفق به برگزاری چند دوره کلاس آموزش مربی گری و داوری شد که در بخش داوران بیش از ۱۰۰ نفر و در بخش مربیان نیز حدود ۱۲۰ نفر تحت آموزش قرار گرفتند.

رییس هیات کاراته کرمانشاه افزود: حضور ورزشکاران هیات در مسابقات بین اللملی از جمله رقابت های کاراته وان یکی دیگر از آیتم های کسب امتیاز است که خوشبختانه کرمانشاه در اکثر این رقابت ها که با حضور تعداد زیادی از ورزشکاران کشورهای مختلف برگزار می شد نماینده داشت.

وی گفت: سعید احمدی، سامان حیدری، هامون درفشی پور، مهدی خدابخشی و علی مسکینی و محدثه آقایی از جمله کاراته کاهای کرمانشاهی حاضر در لیگ های کاراته وان بودند.

نصرالهی تصریح کرد: مدال آوری ورزشکاران در این رویداد مهم جهانی کاراته نیز در امتیازات هیات ها موثر است که خوشبختانه برخی از ورزشکاران یاد شده موفق به کسب این مهم شدند.

رییس هیات کاراته کرمانشاه گفت: مسکینی، خدابخشی و درفشی پور از جمله کاراته کاهای کرمانشاهی بودند که در یک یا چند مرحله لیگ کاراته وان سال گذشته موفق به کسب مدال شدند.

وی ادامه داد: اعزام مرتب ورزشکاران به مسابقات کشوری، فعال بودن سبک های کنترلی و شرکت در المپیادهای مختلف از دیگر مواردی بود که باعث شد هیات کاراته کرمانشاه عنوان برتر کشور را کسب کند.

نصرالهی در پایان گفت: افزایش تعداد ورزشکاران بیمه شده هیات از پنج هزار و ۳۷۰ نفر در سال ۹۷ به پنج هزار و ۴۶۵ نفر در پایان سال ۹۸ نیز در انتخاب هیات کاراته کرمانشاه به عنوان هیات برتر تاثیرگذار بوده است/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.