جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

مدیریت درآمد و هزینه‌های شهرداری
13 خرداد 1399 - 11:50
شناسه : 220041
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، نشست هم‌اندیشی شهردار، معاون مالی و اقتصادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی و تنی چند از مدیران کل شهرداری با موضوع بررسی راهکارهای درآمدی مجموعه شهرداری برگزار شد./کریمی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی در این خصوص اظهار داشت: در این جلسه با توجه به کاهش درآمدهای شهرداری به دلیل شیوع بیماری کرونا، راهکارهای مدیریت هزینه‌ها و درآمدها در مجموعه شهرداری ارائه و در خصوص کاهش نسبی هزینه‌های اداری علی الخصوص اضافه‌کار پرسنل بحث و تبادل نظر انجام گرفت./وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد میانگین اضافه‌کار پرسنل شاغل هر حوزه حداکثر ۱۵۵ ساعت از سوی مدیران با در نظر گرفتن کارایی، قابلیت و حضور هر کدام از پرسنل تایید و لحاظ گردد./وی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی به عنوان مهمترین سرمایه یک سازمان افزود: مدیران هر واحد می‌توانند تا سقف ۱۷۵ ساعت برای هرکدام از پرسنل منوط به رعایت میانگین ۱۵۵ساعت هر واحد اضافه‌کار تایید نمایند.

پ
پ

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع انسانی گفت: بنابر تصمیم گرفته شده مدیر مستقیم هر واحد وظیفه تایید و لحاظ اضافه کاری برای پرسنل را بر عهده دارند، همچنین بغیر از مدیر مستقیم واحدها کسی حق دخل و تصرف در تعییر ساعت اضافه‌کار را ندارد.

وی در پایان افزود: این تصمیم از پرداخت حقوق اردیبهشت‌ماه در کلیه واحدهای شهرداری برای پرسنل رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکت نوینی اجرا خواهد شد.

لازم به ذکر است اداره کل سرمایه انسانی آمادگی پاسخگویی به هرگونه سوال همکاران و مدیران را دارد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.