جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

تقاطع غیرهم‌سطح میدان امام کرمانشاه ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
22 خرداد 1399 - 12:07
شناسه : 223504
2
طلوع‌‌کرمانشاه :

تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) کرمانشاه که در سه سطح زیرگذر، روگذر و سطح صفر طراحی شده است، ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اما تکمیل و بهره‌برداری آن نیازمند اقداماتی است که باید با حمایت دستگاه‌های اجرایی انجام شود./شهردار کرمانشاه روز پنجشنبه در جریان بازدید از پروژه تقاطع غیرهم‌سطح میدان امام خمینی (ره) پیشرفت این پروژه را باتوجه به مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا خوب ارزیابی کرد و گفت: تنها مشکل این پروژه معارضین تاسیساتی زیرگذر شمال به جنوب و بالعکس است./سعید طلوعی معارضین تاسیساتی مانند لوله‌های گاز، آب و تاسیسات برقی را بزرگترین مانع این پروژه عنوان کرد و افزود: با ادارات گاز، برق، آب و مخابرات تعاملات خوبی داریم اما انتظار می‌رود این سازمان‌ها حل مشکلات این پروژه را در اولویت کارهای خود قرار دهند.

پ
پ
بازدید سعید طلوعی شهردار کرمانشاه از پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره)

زمان افتتاح و بهره‌برداری ؟

وی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) را یک پروژه ملی و شاخص دانست و گفت: در ۲ محور غیرهمسطح شرق به جنوب و محور غیرهمسطح غرب به شمال ادوات و سگمنت‌های مورد نیاز تامین شده است و به سرعت نصب می‌شود.

طلوعی مشکلات مالی را عامل کندی پروژه در گذشته عنوان کرد و گفت: با تامین اعتبارات مورد نیاز امروز ما از پیمانکار این پروژه طلبکار هم هستیم و ۲ محور غیرهمسطح شرق به جنوب و غرب به شمال تا ۲ ماه دیگر آماده بهره‌برداری است.

معاون عمرانی شهرداری کرمانشاه، اتمام و بهره‌برداری پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) کرمانشاه را نیازمند اجرایی شدن چند عامل دانست و گفت: اگر سایر ادارات در رفع معارضین تاسیساتی همکاری لازم را داشته باشند و اعتبار مورد نیاز این پروژه تامین شود، در دهه فجر امسال شاهد تکمیل و بهره‌برداری این پروژه خواهیم بود.

معارضین تاسیساتی که بزرگترین مانع برای پیشرفت پروژه در زیرگذر هستند

از دیگر پروژه‌های کرمانشاه چه خبر ؟

شهردار کرمانشاه با اشاره به دیگر پروژه‌های عمرانی کرمانشاه گفت: بعد از اتمام این پروژه همه تجهیزات و ماشین آلات در خدمت پروژه های غیرهمسطح میدان سپاه و چهارراه وکیل‌آقا قرار می‌گیرد تا از این سه تقاطع غیرهمسطح کرمانشاه در سال ۹۹ تعدادی را به بهره‌برداری برسانیم و استارت بقیه پروژه‌ها را هم بزنیم.

وی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان آزادگان را یکی دیگر از طرح های غیرهمسطح کرمانشاه دانست و افزود: در خصوص این پروژه همه نقشه‌ها و طراحی‌های مورد نیاز انجام شده است و در سال ۱۴۰۰ استارت این پروژه هم زده می‌شود.

مرحله اول تقاطع غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) کلانشهر کرمانشاه که به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شده روز پنجشنبه (۲۱ فروردین ماه) با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

در پروژه غیرهمسطح میدان امام خمینی (ره) کرمانشاه، ۱۱۰ هزار متر مکعب عملیات خاکبرداری انجام شده، همچنین ۳۸۰ قطعه پیش ساخته بتونی با سه هزار تن آرماتور در پل زیرگذر به کاررفته است.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جای داده است و شهرداری کرمانشاه در قالب هشت منطقه به شهروندان آن خدمات ارایه می دهند.  
استان کرمانشاه دارای ۳۴ شهر و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.