سجاد سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار طلوع، مهمترین اقدامات سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در زلزله اخیر استان را که موجب کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از هم استانی‌ها شد را تشریح کرد.

سلیمانی گفت: از لحظه وقوع این حادثه سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با تشکیل جلسه کمیته بحران حمل و نقل ستاد بحران استان با محوریت تاکسیرانی کار خود را جهت امداد و یاری رسانی به زلزله زده گان آغاز و از همان ساعات اولیه پس از وقوع زلزله، سازمان تاکسیرانی کرمانشاه با آماده باش کلیه پرسنل ستادی و اجرایی سازمان، تلاشهای بی وقفه ای در راه کمک به زلزله زدگان و آسیب دیدگان این حادثه تلخ انجام داده است و این تلاشها و خدمات همچنان ادامه دارد چرا که مجموعه خانواده بزرگ تاکسیرانی نیز همچون دیگر هموطنان و هم استانی‌های خود از این مصیبت تأسفبار اندوهگین بوده و تمام تلاش خود را برای کمک و خدمات رسانی به مردم زلزله زده به کار بردند.

وی افزود: حضور پرسنل در همراه کاروان‌های کمکهای مردمی، توزیع کمک‌های مردمی در بین روستاها و شهرهای زلزله زده، همراهی بازرسان سازمان تاکسیرانی با خودروهای کمک های مردمی دیگر استان ها به مناطق زلزله زده، در اختیار گذاشتن تاکسی های ون رایگان جهت ارسال کمکهای دیگر نهادها و سازمان ها به مناطق زلزله زده، ارسال کمکهای مردمی ناوگان تاکسیرانی توسط ۲۲۰ دستگاه تاکسی ون در قالب ۱۴ کاروان به مناطق زلزله زده، استقرار خودروهای تاکسی مقابل بیمارستانها از جمله استقرار ۱۰۰ تاکسی ون مقابل بیمارستان ۵۲۰ ارتش کرمانشاه جهت جابجایی و انتقال مجروحان و همراهانشان از بیمارستان به مقصد و یا انتقال مصدومان زلزله به بیمارستان ها، برپایی پایگاه جمع آوری کمکهای مردمی در مقابل ورودی سازمان و برگزاری زیارت عاشورا به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره کشته شده گان زلزله از مهمترین اقدامات این سازمان جهت یاری رساندن و کمک به حادثه دیدگان این واقعه تاسف برانگیز است.