پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

دروه آموزش آشنایی بابیماری‌های انتقالی ازدام به انسان درکرمانشاه
23 مرداد 1396 - 9:56
شناسه : 228
6
در راستای ارتقا آگاهی معلمان روستائی برگزار شد؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از برگزاری یک دوره کلاس آموزشی ترویجی آشنایی با بیماری های مشترک بین انسان و دام برای معلمان روستایی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

پ
پ

 روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه: امیرحسین فدایی با اعلام این خبر افزود: در این کلاس آموزشی که در سالن اجتماعات مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه برگزار شد بیش از ۹۰ نفر از معلمان مدارس روستایی در آن شرکت داشتند و با بیماری های قابل انتقال از دام به انسان به ویژه تب کریمه کنگو آشنا شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه مدرس این دوره دکتر مجید همتی رییس اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه بود، گفت: آشنایی با بیماری ها، نحوه انتقال و راه های پیشگیری از بیماری های مشترک به خصوص تب کریمه کنگو و تب مالت از جمله سرفصل های این کلاس بود.

این مقام مسئول هدف از برگزاری این کلاس آموزشی را ارتقاء سطح آگاهی معلمان مدارس روستایی در مورد بیماری ها و آموزش به دانش آموزان عنوان و تصریح کرد: آموزش در خصوص بیماری ها ی زءونوز به عموم مردم از وظایف دامپزشکی است و این مهم با برگزاری دوره های آموزشی و ترویجی ویژه اقشار مختلف می تواند تحقق یابد.

مدیر روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با تاکید بر اهمیت شناخت هرچه بیشتر بیماری های واگیردار بیان داشت: با توجه به مخاطرات این بیماری ها بر سلامت افراد جامعه لزوم آگاه سازی و اطلاع رسانی به مردم در مورد راه های پیشگیری، کنترل و درمان آن نیز ضرورت یافته است.

فدایی برگزاری کلاس های آموزشی را یکی از اولویت های دامپزشکی استان کرمانشاه برشمرد و خاطرنشان کرد: آگاه سازی آحاد جامعه از طریق افزایش آگاهی معلمان، مربیان، شوراهای شهر و روستا، دهیاران و سایر اقشار تاثیرگذار قطعا در کاهش آمار مبتلایان و تلفات این بیماری تاثیرات بسزایی خواهد داشت.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.