پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20828 تعداد نوشته های امروز : 3×

آخرین خبرها

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری

تله‌کابین طاقبستان بهمن ماه افتتاح می‌شود
10 تیر 1399 - 18:24
شناسه : 231273
2
رییس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری کرمانشاه گفت: خط انتقال تله‌کابین کرمانشاه به عنوان مرحله نخست این پروژه بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد. طلوع‌‌کرمانشاه :

وحید شامبیاتی اظهارداشت: با بهره برداری از مرحله نخست این پروژه مردم می توانند از میدان کوهنورد بوستان کوهستان تا محدوده دشت کاهو در کوه های طاقبستان بالا بروند/وی با بیان اینکه این پروژه چهار ساله طراحی شده است، گفت: در گام نخست این پروژه مردم می توانند از خط انتقال استفاده کنند و در مراحل بعدی رستوران، اقامتگاه و فضاسازی های مربوطه انجام می شود/براساس نقشه طراحی شده برای این پروژه خط انتقال ابتدا از میدان کوهنورد آغاز و پس از رفتن به محدوده پایینی قله دوکل به دشت کاهو در شرق ارتفاعات طاقبستان و محدوده جنوبی تنگ کنشت می رود/به گفته رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه پس از افتتاح پروژه تله کابین کرمانشاه تردد خودروها در محدوده بوستان کوهستان کرمانشاه متوقف می شود/شامبیاتی با بیان اینکه بوستان کوهستان پیاده راه می شود، افزود: در این محدوده یک پارکینگ طراحی شده است و خودورهایی نیز برای انتقال مردم به بالای مسیر شروع به فعالیت می کنند.

پ
پ

وحید شامبیاتی اظهارداشت: با بهره برداری از مرحله نخست این پروژه مردم می توانند از میدان کوهنورد بوستان کوهستان تا محدوده دشت کاهو در کوه های طاقبستان بالا بروند.

وی با بیان اینکه این پروژه چهار ساله طراحی شده است، گفت: در گام نخست این پروژه مردم می توانند از خط انتقال استفاده کنند و در مراحل بعدی رستوران، اقامتگاه و فضاسازی های مربوطه انجام می شود.

براساس نقشه طراحی شده برای این پروژه خط انتقال ابتدا از میدان کوهنورد آغاز و پس از رفتن به محدوده پایینی قله دوکل به دشت کاهو در شرق ارتفاعات طاقبستان و محدوده جنوبی تنگ کنشت می رود.

رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه در رابطه با مسیر تله کابین با اشاره به اینکه وزارت میراث فرهنگی تمام مجوزهای پروژه را صادر کرده است، گفت: تله کابین بیش از هزار متر با آثار تاریخی طاقبستان فاصله دارد و هیچ آسیبی به آن نمی زند.

شامبیاتی افزود: برای این پروژه هشت پایه در نظر گرفته شده است که سه پایه آن در محدوده حریم آثار قرار دارد، از این رو بر اساس توافق با اداره میراث فرهنگی، قرار است حفاری برای این پایه ها با حضور کارشناسان این اداره کل برگزار شود.

وی با بیان اینکه بخش خصوصی برای این پروژه ۱۷۲ میلیارد تومان سرمایه گذاری خواهد کرد، گفت: کل پروژه تله کابین در محدوده ۳۰ هکتاری بالای کوه و محدوده ای ۲ هکتاری در محل ایستگاه ابتدایی پروژه خود را اجرا خواهد کرد.

تردد خودرو در بوستان کوهستان متوقف می‌شود

به گفته رییس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرمانشاه پس از افتتاح پروژه تله کابین کرمانشاه تردد خودروها در محدوده بوستان کوهستان کرمانشاه متوقف می شود.

شامبیاتی با بیان اینکه بوستان کوهستان پیاده راه می شود، افزود: در این محدوده یک پارکینگ طراحی شده است و خودورهایی نیز برای انتقال مردم به بالای مسیر شروع به فعالیت می کنند.

فانفار دوباره فعال می شود

این مدیر شهری در بخش دیگری از صحبت های خود در رابطه با شروع به فعالیت مجموعه تفریحی فانفار که از مدت ها قبل تعطیل شده است، گفت: یک سرمایه گذار با هفت میلیارد تومان اعتبار بازسازی فانفار را بر عهده گرفت که اکنون میزان سرمایه گذاری خود را به ۱۵ میلیارد تومان افزایش داده است.

شامبیاتی با بیان اینکه این پروژه تا چهار ماه آینده افتتاح می شود، اظهارداشت: پیش از این سرمایه گذار به دلیل ارتفاع برخی از وسایل با میراث فرهنگی اختلاف داشت که این موضوع نیز برطرف شد.

وی افزود: براساس قرارداد امضا شده بین با سرمایه گذار فانفار به مدت ۱۲ سال در اختیار سرمایه گذار قرار خواهد گرفت و پس از آن به همراه وسایل به شهرداری باز گردانده می شود.

دریاچه شهربازی در حال لایروبی است

رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری در بخش دیگری از صحبت های خود به در رابطه با دلیل خشک شدن دریاچه شهربازی کرمانشاه گفت: این دریاچه یک دریاچه مصنوعی است که اکنون برای لایروبی خشک شده و تا ابتدای پاییز دوباره آبگیری خواهد شد.

به گفته شامبیاتی، یک سرمایه گذار جدید نیز برای این محدوده گردشگری در نظر گرفته شده است که از روز شنبه فعالیت خود برای استقرار دستگاه های بازی را آغاز می کند.

وی توضیح داد: این سرمایه گذار مرحله نخست را نوروز ۱۴۰۰ در بخش وسایل بازی راه اندازی خواهد کرد و در گام های بعدی اقدام به تاسیس ساختمان های خدماتی جدید می کند.

خیابان سراب پیاده راه می شود

این مدیر شهری همچنین از آمادگی یک سرمایه گذار برای ایجاد پیاده راه گردشگری و غذا در سراب قنبر خبر داد و گفت: این سرمایه گذاری با ۲ میلیارد تومان اعتبار در بخشی از خیابان سراب یک پیاده ایجاد می کند که در آن به ارائه غذاهای مختلف به مردم می پردازد.

شامبیاتی افزود: همچنین به منظور حفظ باغ های سراب قنبر به صاحبان باغ ها به شرط افزایش پوشش گیاهی مجوزهای لازم برای ایجاد محوطه گردشگری در باغ ها را می دهیم.  

دریاچه چم‌بشیر در کرمانشاه ایجاد می‌شود

رییس سازمان سرمایه گذاری شهرداری کرمانشاه همچنین ایجاد دریاچه چم بشیر را یکی دیگر از پروژه های مشترک شهرداری و بخش خصوصی اعلام کرد و گفت: این دریاچه در محدوده غرب شهربازی کرمانشاه با استفاده از آب رودخانه چم‌بشیر ایجاد می شود.

شامبیاتی این از این پروژه به عنوان پروژه ای مطلوب برای تقویت گردشگری شهری نام برد و توضیح داد: علاوه بر ایجاد ورزش های آبی در دریاچه، مجتمع های گردشگری و تفریحی نیز در اطراف آن توسط بخش خصوصی ایجاد خواهد شد.

وی در بخش دیگری از صحبت های خود به محوطه نگهداری از سگ های بی سرپرست شهرداری کرمانشاه در جاده سراب نیلوفر اشاره کرد و گفت: این محدوده هشت هکتاری براساس توافق با بخش خصوصی به یک مجتمع بزرگ خدمات خودرویی تبدیل می شود.

به گفته این مدیر شهری محوطه های  پارک شاهد، سازمان پارک ها و ساز سرمایه گذاری شهرداری نیز به منظور ایجاد باغ رستوران ها به بخش خصوصی واگذار شده است/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.