شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20794 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

سال گذشته ۱۳۳۳ پرونده تصرف غیرمجاز اراضی ملی در کرمانشاه تشکیل شد چشم‌انداز بازار مسکن در سال ۱۴۰۳ ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید

۱۷ محدودیت و ممنوعیت جدید از شنبه در استان اعمال می شود
11 تیر 1399 - 20:29
شناسه : 231787
1
استاندار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه_پایگاه خبری طلوع_ استاندار کرمانشاه اعلام کرد: ۱۷ محدودیت و ممنوعیت جدید از روز شنبه ۱۴ تیرماه برای مهار و مقابله با کرونا در استان اعمال می‌شود/بازوند افزود:در استان کرمانشاه فعلا شرایط خوبی نداریم و رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه مردم الزامی است و حتماً باید برای حفظ سلامت یکدیگر در محل های تجمع از ماسک استفاده نماییم/وی گفت:کرونا را نباید در بیمارستانها مدیریت کنیم و پیشگیری بر این مهم مقدم است، در واقع و مهار و کنترل کرونا بستگی به رفتار مردم دارد و با مشارکت بیشتر برای انجام توصیه های بهداشتی می توانیم خسارت ها را به حداقل برسانیم/عمده ترین مشکلات ما در برگزاری مراسم‌های ترحیم، عروسی و دورهمی هاست.

پ
پ

۱۷ محدودیت و ممنوعیت جدید از شنبه در استان اعمال می شود/ رفع مشکلات و موانع مسیر توسعه هرسین در اولویت کار مدیران قرار می گیرد

مهندس بازوند در جلسه شورای اداری شهرستان هرسین که عصر امروز ( ۱۱ تیرماه) با حضور امام جمعه و نماینده مردم هرسین، کنگاور و صحنه در مجلس شورای اسلامی و مدیران استانی، شهرستانی و سایر اعضاء برگزار شد؛ گفت:

از پیگیری و جدیت امام جمعه شهرستان هرسین و نماینده مردم شریف هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی برای تحقق مطالبه های مردمی تشکر می کنم.

🔹عملکرد فرماندار پرتلاش و مجموعه مدیران شهرستان در تداوم مسیر توسعه ای هرسین قابل تقدیر است.

🔹در استان کرمانشاه فعلا شرایط خوبی نداریم و رعایت پروتکل های بهداشتی برای همه مردم الزامی است و حتماً باید برای حفظ سلامت یکدیگر در محل های تجمع از ماسک استفاده نماییم.

🔹ماسک زدن احترام به حقوق دیگران و تلاش برای حفظ سلامت مردم است و مقام معظم رهبری نیز به لزوم استفاده از ماسک تاکید داشتند.

🔹۱۷ محدودیت و ممنوعیت جدید از شنبه ۱۴ تیرماه برای مهار و مقابله با کرونا در استان اعمال می شود.

🔹کرونا را نباید در بیمارستانها مدیریت کنیم و پیشگیری بر این مهم مقدم است، در واقع و مهار و کنترل کرونا بستگی به رفتار مردم دارد و با مشارکت بیشتر برای انجام توصیه های بهداشتی می توانیم خسارت ها را به حداقل برسانیم.

🔹فقط با توصیه نمی شود کرونا را کنترل کرد در برخی موارد باید قانون اعمال شود.

🔹عمده ترین مشکلات ما در برگزاری مراسم‌های ترحیم، عروسی و دورهمی هاست.

🔹هر نوع ماسکی انتقال بیماری را کاهش می دهد نیازی به ماسک گران قیمت نیست.

🔹پنهان کردن بیماری ها و‌ عدم رعایت دستورالعمل ها علت اصلی افزایش تعداد مبتلایان کرونا است.

🔹امروز از مدیران انتظار دارم بر اساس منابع و امکانات به تعهدات خود در قبال حل مشکلات هرسین عمل کنند و از بیان قول های که امکان اجرا ندارد، خودداری کنند، زیرا ما آمده ایم که برای مردم این شهرستان کاری انجام بدهیم.

🔹رفع مشکل محل دفن زباله و مدیریت پسماند شهرستان هرسین بستگی به مشارکت مردم دارد و با توجه به مکان یابی صورت گرفته تقاضا داریم فرماندار و مسوولین شهرستان در توافقی با مردم موضوع را حل کنند.

🔹مدیران موظف هستند پروژه های نیمه تمام را سریعاً تعیین تکلیف کنند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی نیز از دستگاه های اجرایی بر اساس اولویت های تعیین شده حمایت خواهد کرد.

🔹۱۶۲ واحد مسکن مهر هرسین با پیگیری راه و شهرسازی استان در دهه فجر امسال به مردم تحویل داده می شود.

🔹دستگاه سی تی اسکن بیمارستان هرسین از روز ۲۰ تیرماه به مردم خدمات ارائه می دهد.

🔹برای ساماندهی مسیر دسترسی به مزار شهدای گمنام هرسین و محوطه سازی پیش بینی شده ۲ میلیارد ریال تخصیص اعتبار در نظر گرفته شده است.

🔹صنایع فعال در منطقه موظف هستند در جذب و بکارگیری نیروی های مورد نیاز از افراد بومی دارای مهارت استفاده نمایند.

🔹با همکاری معاون هماهنگی امور اقتصادی شرایط جذب سرمایه گذار تسهیل و مشکلات و موانع فعالیت های اقتصادی و صنعتی فعالان منطقه با همکاری میراث حل و فصل شود.

🔹تصفیه خانه فاضلاب شهرستان هرسین که عملیات اجرایی آن از سال ۸۲ آغاز شده بود تا ۳۰ روز آینده راه اندازی می شود.

🔹در ابتدای این جلسه گزارش فعالیت های توسعه شهرستان هرسین توسط فرماندار ارائه شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.