سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20779 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری» امیدوارم موفقیت در مسابقات کافا تکرار شود انجام خط کشی ۶۰۰ کیلومتر از معابر شهری کرمانشاه/ثبت تردد غیرمجاز کامیون‌ها توسط دوربین‌ها انجام می‌شود نماز «عید فطر» کرمانشاه کجا اقامه می‌شود؟

۲۰۰ میلیارد ریال کمک مردمی و امدادی به زلزله‌زدگان /۱۰۰ درصد خسارات وارده به ۶۰۰۰ خانواده خسارت‌دیده تحت پوشش جبران خواهد شد/تعهد استان‌ها برای مشارکت در احداث ۲۵۰۰ منزل مسکونی
06 آذر 1396 - 20:24
شناسه : 2325
0
فتاح خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: ۱۰۰ درصد خسارات وارده به ۶ هزار خانواده خسارت‌دیده تحت پوشش جبران می‌شود و نگرانی از این بابت نخواهد بود.

پ
پ

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی طلوع، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد با تقدیر و تشکر از اعتماد مردم به کمیته امداد به‌منظور در اختیار قرار دادن کمک‌های خود به این کمیته برای کمک به مناطق زلزله‌زده، با تأکید بر اینکه به‌عنوان امانتدار، تمام کمک‌هاى مردم عزیز به دست مردم آسیب‌دیده رسیده است، گزارشی از اقدامات کمیته امداد در کمک‌رسانی به مردم زلزله‌زده کرمانشاه را تشریح کرد.

در این گزارش آمده است:

۱ ــ دریافت، جمع‌آوری، خرید و ارسال کمک‌های مردمی تمامی استان‌ها با ۱۴۰۰ کامیون، وانت و تریلر به‌ارزش تقریبی ۷۰ میلیارد تومان.

۲ ــ نقدینگی موجود از محل کمک‌های مردمی ــ امدادی حدود ۲۰ میلیارد تومان.

۳ ــ تعهد استان‌ها برای مشارکت در احداث بیش از ۲۵۰۰ منزل مسکونی.

۴ ــ پرداخت ۳ برابری مستمری آبان ماه ۷ شهرستان کرمانشاه برای ۲۸ هزار خانواده تحت پوشش از محل کمک‌های مردمی.

۵ ــ مذاکره و توافق با بنیاد مسکن برای تأمین خسارات وارده به ۶ هزار خانواده تحت پوشش آسیب‌دیده به‌صورت وام بلاعوض اعم از لوازم خانه و خسارت منزل.

۶ ــ مذاکره و توافق با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) برای خاکبرداری منازل تخریبی، بسترسازی و تحویل کانکس برای تمامی خانواده‌های روستایی.

۷ ــ اعزام اکیپ‌های بیمه حوادث برای برآورد کارشناسی خسارت‌های وارده به تمامی خانواده‌های تحت پوشش.

۸ ــ اعلام آمادگی کامل مسئولین استان و شهرستان‌ها برای تحت پوشش گرفتن سریع خانواده‌های نیازمند منطقه.

۹ ــ بررسی میدانی و برآورد خسارت وارده به احشام و محل نگهداری آنها در روستاها و اعلام آمادگی برای جبران خسارت از طریق بیمه روستایی.

۱۰ ــ دادن اطمینان مجدد به مردم بزرگوار، ایثارگر و خیر ایران اسلامی مبنی بر اینکه ۱۰۰ درصد خسارات وارده به ۶ هزار خانواده خسارت‌دیده تحت پوشش به‌فضل الهی از طریق کمک‌های دولت محترم، مساعدت‌های مردم عزیز و امکانات کمیته امداد جبران خواهد شد و نگرانی از این بابت نخواهد بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.