جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

پ
پ

وی افزود: ماباید این مسیر را برای عبور کشتی‌های ایرانی و همچنین کشتی‌های سایر کشورهای دنیا باز نگهداریم.

دریادار خانزادی با اشاره به برنامه نیروی دریایی ارتش برای حضور در آب‌های خلیج مکزیک خاطر نشان کرد: نفس حضور در دریا نشاندهنده قدرت است، ضمن آن که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی حق دارد پرچم ایران را آزادانه در هر نقطه‌ای از دنیا به اهتزاز در آورد. ضمن آن که ما دعوت‌هایی از کشورهای این منطقه داریم که باید به آنها پاسخ دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان این که یکی از وظایف مهم نداجا، دفاع از کشور در زمان جنگ است گفت: یکی از ابزارهای مهم این کار شناورهای زیرسطحی هستند که به وسیله پیشران‌های دیزلی و هسته‌ای کار می‌کند. مزیت پیشران‌های هسته‌ای نسبت به دیزلی آن است که ماندگاری شناور در زیر سطح را بیشتر کرده و از همین رو موجب افزایش قدرت بازدارندگی می‌شود. با توجه به این که در سال‌های اخیر پیشرفت‌های خوبی در کشور در حوزه دانش هسته‌ای صورت گرفته تولید پیشران‌های هسته‌ای از نوع شکافت و جوش هسته‌ای در دستور کار نیروی دریایی ارتش قرار دارد.

وی ادامه داد: ما امروز نسل‌های جدید و انواع مختلف از زیردریایی‌ها را که به همت متخصصان نداجا و وزارت دفاع ساخته شده است را در اختیار داریم.

دریادار خانزادی در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش امداد و نجات در سواحل کشور بنگلادش و حضور ناوگروه نیروی دریایی ارتش در این رزمایش تصریح کرد: از سال ۲۰۱۰ اجلاسی تحت عنوان اجلاس فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای اقیانوس هند برگزار شد، که هدفش دستیابی به یک گفتمان جمعی برای ایجاد امنیت در این منطقه است. بر همین اساس ما در این اجلاس پیشنهادی دادیم که امنیت آب‌های منطقه با تشکیل یک گروه رزمی مشترک توسط کشورهای این منطقه تامین شود و این رزمایش گام اول تشکیل این گروه رزمی بود که ناوشکن سبلان و ناوپشتیبانی بندرعباس از نیروی دریایی ارتش در آن حضور پیدا کردند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: کشور آمریکا به دلیل مخالفت جمهوری اسلامی ایران با حضورش در این اجلاسیه هیچ ظرفیتی برای مشارکت و حضور در اجلاس فرمانده‌هان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند ندارد. / تسنیم

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.