پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

ساعت کاری جدید بانک های کرمانشاه از ابتدای مردادماه اعلام شد/بانک ها ملزم به دریافت وجه نقد مشتریان هستند
30 تیر 1399 - 18:40
شناسه : 239587
2
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه: پس از اعلام استاندار جهت کاهش مصرف برق در ادارات، ساعت کار جدید بانک ها تغییر کرد. طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه_پایگاه خبری طلوع_بهزاد جلیلیان اظهار کرد: طبق دستور صادر شده از استانداری و به دلیل کاهش مصرف برق ادارات در کرمانشاه آغاز به کار کلیه بانک های استان از ساعت ۷و ۱۵ الی ۱۳ و در روزهای پنجشنبه از ۷و۱۵لغایت ۱۲ظهر خواهد بود/رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه متصدیان در شعب قبل و بعد از کار روزانه باید اطلاعات حساب ها را در سیستم های بانکی منتقل و به روز رسانی کنند گفت:این پروسه زمانبر است لذا شهروندان می توانند جهت انجام امور بانکی خود از ساعت ۷و ۳۰ تا ۱۲ و ۳۰دقیقه به شعب مراجعه نمایند/رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: اگر به هر دلیلی نیاز به جا به جایی وجه نقد باشد، کلیه بانک ها، موسسات و صندوق ها ملزم به دریافت وجه نقد از مشتری هستند و هیچ شعبه ای اجازه ندارد از دریافت پول مشتریان خود داری نماید.

پ
پ

وی افزود :مشتریان بانکی استان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با مراجعه به طبقه فوقانی شعبه بانک مرکزی واقع در مقابل مسجد جامع کرمانشاه، اطلاعات مربوطه را در اختیار گروه بازرسی مستقر در این بانک قرار داده و شکایت خود را مطرح نمایند.
بهزاد جلیلیان در خصوص دریافت وجوه نقد مشتریان بانکی گفت: هدف بانک مرکزی ترویج خدمات بانکی و از چرخه خارج کردن گردش پول نقد است.
وی با اشاره به اینکه یکی از آلوده ترین عواملی که به گسترش شیوع کرونا دامن میزند انتقال وجه نقد است اظهار کرد: لازم است شهروندان را به سمت استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک تشویق کنیم. وی افزود:در حال حاضر کلیه فروشگاه ها و فروشندگان دارای پایانه های فروش ودستگاه های پوز هستند و برای انتقال وجوه نیز از سامانه های خدمات الکترونیکی که در دسترس مردم است استفاده می کنند.
رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان کرمانشاه در پایان به خبرنگار طلوع کرمانشاه گفت: اگر به هر دلیلی نیاز به جا به جایی وجه نقد باشد، کلیه بانک ها، موسسات و صندوق ها ملزم به دریافت وجه نقد از مشتری هستند و هیچ شعبه ای اجازه ندارد از دریافت پول مشتریان خود داری نماید.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.