چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 6×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

بیشترین تبلیغ ما امسال برای کمک به آسیب دیده گان از ویروس کرونا است/با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می توانیم شاهد عزاداری مراسمات محرم و صفر باشیم
11 مرداد 1399 - 12:47
شناسه : 244307
1
اظهارات قابل تامل ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه در پی داغ تکراری به قتل رسیدن یک کولبر جوان دیگر در اورامانات! طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه: نشست خبری ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اصحاب رسانه به مناسبت ۱۲ مرداد، «چهلمین سال تاسیس این نهاد ملی»، پیش از ظهر امروز شنبه «۱۱مرداد ماه» در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمانشاه برگزار شد/عباس سروری«ریاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان» در این جلسه، با اشاره به اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نهادی است زیر نظر مقام معظم رهبری، اظهار داشت: مردم جبهه خط مقدم حضور با شکوه در کلیه مراسمات در ایران بودند. مردم شریف استان حامیان وپشتوانه های انقلاب اسلامی در صحنه بوده و هستند.

پ
پ

سروری در ادامه گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از آرمان‌های نظام دفاع می‌کند،این شورا از نهادهای انقلابی جمهوری اسلامی ایران است و از مهمترین اهداف تشکیل این شورا هماهنگی و انسجام فعالیت‌های تبلیغی بین دستگاه‌ها و مراکز تبلیغی نظام می توان نام برد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با موافقت رهبر کبیر انقلاب تشکیل شده است:

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اینکه، این شورا با موافقت امام خمینی (ره) تشکیل شده است، ابراز داشت: هم اکنون ریاست این شورا را آیت الله احمد جنتی عهده دار است.

وی با تاکید بر اینکه این شورا نهادی عمومی و غیر دولتی است که مسئولیت پذیری، هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای مراسمات رسمی و مناسبات عمومی و مذهبی از جمله مراسمات دهه مبارک فجر، یوم الله ۲۲ بهمن، روز قدس، روز مبارزه با استکبار جهاتی، نماز اعیاد مختلف، حمایت از مظلومین و مستضعفان، ماجرا های لبنان، فلسطین و حمایت از مردم مظلوم جهان را برعهده بر عهده دارد، افزود: در هر شرایطی نیازمند همکاری و همراهی مردم و مسئولین هستیم.
این مسوول در ادامه گفت: به لطف خداوند در همه مراسمات حضور مردم استان کرمانشاه با توجه به تنوع اقلیت‌های مذهبی مختلف، « اهل سنت، اهل تشیع و اهل حق» در مراسمات و مناسبت‌ها و همچنین راهپیمایی‌ها حضور چشمگیر دارند و جای تقدیر دارد.

سروری تأکید کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به هیچ نهاد سیاسی وابسته نیست، متعلق به انقلاب اسلامی است و در راستای خدمت به انقلاب و مردمی برای آرمانهای نظام‌جمهوری اسلامی ایران دفاع می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با توجه به شیوع بیماری کرونا در بین مردم جهان گفت: متأسفانه این ویروس باعث محدودیت‌هایی برای اجرای برنامه‌های این ایام شده است، فقط می توانیم با همراهی و همکاری دستگاه‌های مختلف در استان اکثر برنامه‌ها را در فضای مجازی برگزار کنیم. با وجود این شرایط، امسال برنامه خاصی جهت گرامیداشت چهلمین سالگرد تأسیس نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار نمی شود، فقط در حد چاپ و نصب تبلیغات مناسب در سطح شهر، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، صدور بیانیه توسط شخصیت‌های مختلف استان، گفتگو از طریق برنامه های صدا و سیما را امسال دستور کار داریم.

برگزاری مراسمات محرم و صفر:
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص برگزاری مراسمات محرم و صفر با توجه به شیوع ویروس کرونا گفت: امسال به منظور حفظ سلامت مردم در حسینه ها و مساجد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان شاهد عزاداری از سوی عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام باشیم.

سروری تأکید کرد: بیشترین تبلیغ ما امسال برای کمک اقشار مردم خصوصاً خیرین برای کمک به آسیب دیده گان استان از بیماری کرونا بوده تا در قالب بسته های معیشتی در اختیار خانواده های نیازمند قرار دهیم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.