سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20782 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است تفریح ارزان مردم کرمانشاه در انتظار تعطیلی ست!/رئیس حوزه هنری:ما نمی توانیم با جان مردم ریسک کنیم/ جدی نگرفتن سیستم استاندارد اطفای حریق در سینما آزادی کرمانشاه اتباع افغانی جواز ورود به کرمانشاه را ندارند جزئیاتی جدید از علت خودکشی پرستار جوان؛ در ۹ ماه گذشته ۴۹ کرمانشاهی با قرص برنج خودکشی کردند بازار داغ برداشت گیاهان خودروی بهاری در کرمانشاه/ این گیاهان را از ریشه نکنید آب همه جزیره‌های «هشیلان» را دربر گرفت/ تلاش برای انتقال آب به سراب «یاوری»

شرایط زندگی برای مردم سخت شده است/به خاطر خاموشی های برق از مردم عذرخواهی کردم/ با عذرخواهی از مردم ،جایگاه یک مدیر تضعیف نمی شود
15 مرداد 1399 - 8:36
شناسه : 245561
0
استاندار کرمانشاه : اگر دستگاهی در زمینه خدمات رسانی کاستی هایی داشته از مردم عذرخواهی کند. طلوع‌‌کرمانشاه :

استاندار کرمانشاه گفت: در این شرایط سخت که به دلیل تحریم‌ها و بیماری کرونا، معیشت و سلامت مردم در تنگنا قرار گرفته، باید در کنار آنها باشیم/وی به شیوع بحران کرونا هم اشاره کرد و گفت: این موضوع در اکثر کشورهای دنیا سبب ایجاد خسارت های اقتصادی شده و بحرانی است که اقتصادهای بزرگ دنیا را به زانو درآورده است/استاندار کرمانشاه عنوان کرد: شرایط زندگی برای مردم سخت شده و در این وضعیت باید مدیران دولتی و به ویژه دستگاه های خدمات رسان بسیار بیشتر از قبل با مردم همراه و همدل باشند و درحل مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند/استاندار کرمانشاه بیان کرد: اگر دستگاهی در زمینه خدمات رسانی کاستی هایی داشته از مردم عذرخواهی کند، همانگونه که بنده به عنوان استاندار کرمانشاه در صدا و سیما به خاطر خاموشی های برق از مردم عذرخواهی کردم و همان جا نیز قول پایان خاموشی ها را دادم و این وعده محقق شد/وی افزود: با عذرخواهی جایگاه یک مدیر تضعیف نمی شود، بلکه مردم از این مسئولیت پذیری مدیران خوشحال می شوند.

پ
پ

استاندار کرمانشاه گفت: در این شرایط سخت که به دلیل تحریم‌ها و بیماری کرونا، معیشت و سلامت مردم در تنگنا قرار گرفته، باید در کنار آنها باشیم.

هوشنگ بازوند در نشست مدیران ارشد استان و فرمانداران با بیان اینکه  کشور درگیر جنگی اقتصادی گسترده، همه جانبه و تحریم های ظالمانه از سوی آمریکا است، اظهار داشت: در این شرایط دستاوردهای خوبی در حوزه‌های مختلف داشته‌ایم که بسیار ارزشمند است.

وی به شیوع بحران کرونا هم اشاره کرد و گفت: این موضوع در اکثر کشورهای دنیا سبب ایجاد خسارت های اقتصادی شده و  بحرانی است که اقتصادهای بزرگ دنیا را به زانو درآورده است.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: شرایط زندگی برای مردم سخت شده و در این وضعیت باید مدیران دولتی و به ویژه دستگاه های خدمات رسان بسیار بیشتر از قبل با مردم همراه و همدل باشند و درحل مشکلات مردم اهتمام جدی داشته باشند.

نماینده عالی دولت در استان کرمانشاه تصریح کرد: مردم ایران بسیار قدرشناس هستند و هرگاه خدمت و احترامی ببینند، در این شرایط سخت از بسیاری از کاستی ها چشم پوشی می کنند.

  وی با تاکید بر این نکته که مردم باید احساس کنند دولت و حکومت در کنار آنهاست، عنوان کرد: در زلزله بزرگ آبان ۹۶ در همان روزهای ابتدایی رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور و دیگر مسئولین به میان مردم زلزله زده آمدند و این موجب دلگرمی و امید در میان مردم آسیب دیده شد و آن ها احساس کردند حکومت و دولت تا آخر در کنار آنهاست و در عمل هم این اتفاق افتاد.

  بازوند خاطرنشان کرد: زلزله سرپل ذهاب یک نمونه موفق از همراهی دولت و مردم بود و مردم در طول دوران امدادرسانی تا پایان بازسازی احساس تنهایی و بی پناهی نکردند.

وی تاکید کرد: در این شرایط دشوار که سلامت و معیشت مردم به خاطر بحران کرونا و تحریم های ظالمانه در تنگنا و خطر قرار گرفته، باید در کنار مردم باشیم و با شنیدن گلایه‌های آنها، مشکلات موجود را به حداقل برسانیم.

استاندار کرمانشاه بیان کرد: اگر دستگاهی در زمینه خدمات رسانی کاستی هایی داشته از مردم عذرخواهی کند، همانگونه که بنده به عنوان استاندار کرمانشاه در صدا و سیما به خاطر خاموشی های برق از مردم عذرخواهی کردم و همان جا نیز قول پایان خاموشی ها را دادم و این وعده محقق شد. 

وی افزود: با عذرخواهی جایگاه یک مدیر تضعیف نمی شود، بلکه مردم از این مسئولیت پذیری مدیران خوشحال می شوند. 

 بازوند در بخش دیگری از سخنانش عملکرد مردم و مسئولین را در زمینه کرونا موفق ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه مردم هشدارهای داده شده را جدی گرفته اند و اکثریت مردم ماسک می زنند و پروتکل های بهداشتی را رعایت می کنند و همین امر باعث شده کرمانشاه در مقایسه با دیگر استانها از وضعیت مناسبی برخوردار باشد. البته تداوم این وضعیت کاملا به رعایت پروتکل های بهداشتی بستگی دارد.

وی در ادامه تصویب طرح پتروشیمی چهارم کرمانشاه در کمیته تخصصی شورای اقتصاد را یک موفقیت بزرگ برای استان دانست و گفت: حجم سرمایه گذاری در این طرح هفت هزار میلیارد تومان است که این رقم برابر با سرمایه‌ فعلی سه پتروشیمی دیگر استان است. 

استاندار کرمانشاه یادآور شد: برخی خواهان اجرای این طرح در دیگر استانها بودند، ولی مهندس زنگنه-وزیر نفت- با جدیت پیگیر اجرای آن در کرمانشاه بود و عاقبت هم در شورای اقتصاد با یک رای مناسب این طرح تصویب شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.