پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

ظرفیت نیروگاهی غرب کشور به ۴۰۰۰ مگاوات می‌رسد/ تلاش کردیم مشکلی برای برق صنایع ایجاد نشود
15 مرداد 1399 - 12:05
شناسه : 245949
0
مدیرعامل برق منطقه‌ای غرب: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب ظرفیت نیروگاهی برق در این سه استان را در حال حاضر نزدیک به ۳۷۰۰ مگاوات اعلام کرد و ادامه داد: حداکثر تا پایان شهریور ماه این ظرفیت به چهار هزار مگاوات خواهد رسید.

پ
پ

علی اسدی با اشاره به اینکه شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور متولی تامین و انتقال انرژی برق برای سه استان کرمانشاه، ایلام و کردستان است، اظهار کرد: با فعالیت این شرکت برق بیش از ۴٫۲ میلیون نفر در قالب بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک تامین می‌شود.

وی ظرفیت نیروگاهی برق در این سه استان را در حال حاضر نزدیک به ۳۷۰۰ مگاوات اعلام کرد و ادامه داد: حداکثر تا پایان شهریور ماه این ظرفیت به چهار هزار مگاوات خواهد رسید.

به گفته مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، این افزایش ظرفیت ۳۰۰ مگاواتی مربوط به وارد مدار شدن فاز دوم نیروگاه دالاهو است.

اسدی تعداد نیروگاه‌های برق فعال در سه استان غربی کشور را ۱۶ نیروگاه عنوان و یادآوری کرد: پایش این نیروگاه‌ها به صورت لحظه‌ای و تمام وقت انجام می‌شود تا مشکلی در زمینه تامین برق پایدار نداشته باشیم.

وی تاکید کرد: در روزهای اوج شیوع بیماری کرونا نیز تمام نیروهای برق منطقه‌ای، حتی در روزهای تعطیل مشغول به کار و پایش شبکه بودند.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در ادامه از شرایط سختی که تابستان امسال به دلیل افزایش مصرف برق وجود دارد یاد کرد و ادامه داد: فقط طی دو، سه روز اخیر و در کرمانشاه نزدیک به ۱۸ درصد افزایش مصرف داشتیم که البته بخش زیادی از آن سهم بخش صنعت بود.

اسدی یادآور شد: با وجود این افزایش مصرف، تلاش کردیم مشکلی در زمینه قطعی برق خصوصا برای صنایع که به طور مستقیم با اشتغال منطقه در ارتباط است، ایجاد نشود.

وی از اختلالی که طی روزهای هفتم و هشتم مرداد در شبکه برق رخ داد نیز یاد کرد و گفت: ضمن عذرخواهی از مردم به دلیل بروز این مشکل، تلاش می‌کنیم مشابه این اتفاقات دیگر رخ ندهد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب دلیل بروز این اختلال را ایجاد مشکل فنی در شبکه عنوان کرد و افزود: باید پیش از این اطلاع‌رسانی بیشتری برای مشترکین صورت می‌گرفت.

اسدی سپس بر لزوم مدیریت مصرف برق در شرایط کنونی تاکید کرد و گفت: گرمای هوا و شیوع کرونا بر افزایش مصرف برق اثرگذار بوده و برای عبور از این شرایط نیازمند همکاری مشترکین هستیم.

وی در ادامه از آمادگی برق منطقه‌ای غرب برای تامین برق واحدهای تولیدی و صنعتی و حمایت از کارآفرینان خبر داد و گفت: محدودیتی برای تامین برق صنایع نداریم.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با اشاره به اقداماتی که این شرکت برای تامین برق بخش تولیدی و اقتصادی انجام داده، یادآور شد: فقط برای سامانه گرمسیری ۴۰ مگاوات برق تامین کردیم که معادل مصرف برق شهرستان سرپل‌ذهاب است./ ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.