جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

اگر به گزینه‌های فعلی رأی ندهیم شاید افرادی ضعیف‌تر معرفی شوند
23 مرداد 1396 - 10:25
شناسه : 247
2
پزشکیان: طلوع‌‌کرمانشاه :

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید دارد: مشکل مملکت ما این است که در جهت هدف و برنامه حرکت نمی کنیم، برنامه ها را مصوب می کنیم ولی به گونه دیگری عمل می کنیم.

پ
پ
مسعود پزشکیان، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ارزیابی نحوه چینش کابینه دوازدهم و اینکه چقدر پیش بینی می کند این کابینه همراه با رئیس جمهور باشد، گفت: اگر آقای روحانی افرادی را انتخاب کند که با وی همراه نیستند باید از وی پرسید که چرا چنین کاری کرده است.
 
وی در پاسخ به این سوال که برخی معتقدند تعدادی از وزرا با وی در دولت یازدهم همراه نبودند اظهار داشت: مشکل این موضوع نیست، مشکل این است که آیا ما برنامه داریم یا نداریم، طبق برنامه حرکت می کنیم یا نمی کنیم ،مشکل مملکت ما این است که در جهت هدف و برنامه حرکت نمی کنیم، برنامه ها را مصوب می کنیم ولی به گونه دیگری عمل می کنیم.
 
پزشکیان ادامه داد: کار درست این است که یا حرف نزنیم یا وقتی حرف زدیم حرف درست بزنیم و درست اجرا کنیم.
 
وی در مورد اینکه آیا کابینه دوازدهم نسبت به کابینه قبل قویتر است یا نه، گفت: من فکر نمی کنم این کابینه قویتر باشد، فکر کنم آنهایی را نیز که عوض کردند باید از نو شروع کنند که تجربه جدیدی را کسب کنند. اعضای کابینه یازدهم تحربیات و اشکلاتشان را در چهارسال قبل دیدند و نشان دادند. الان می توانستیم اشکلات را حذف کنیم و راه درست را به آنها نشان دهیم یا آنها می توانستند انتخاب کنند که آن اشتباه را تکرار نکنند. افرادی در حال حاضر معرفی شده اند که باید مجدد تجربه کسب کنند.
 
وی تصریح کرد: تعدادی از افرادی که در کابینه مانده اند خلاف قانون عمل کردند ولی ماندند و تعدادی که در چارچوب قانون نیز عمل کردند ولی رفتند.
 
پزشکیان در پاسخ به این پرسش تا چه اندازه با این نگاه به کابینه دوازدهم رای می دهید گفت:من با همین نگاه رای می دهم و به کسانی که در دولت یازدهم بودند رای می دهیم. می ماند کسانی که جدید آمده اند که اگر به آنها نیز رای ندهیم ممکن است از این ضعیف تر را معرفی کنند. چرا که اگر به گزینه اول در این دولت رای ندهیم گزینه دوم را ضعیف تر معرفی می کند.
 
وی ادامه داد: دولت تلاش می کند گزینه اول را از بهترین ها انتخاب کند و تصورم این است که اگر گزینه اول را حذف کنیم احتمال اینکه گزینه دوم بهتر از این باشد بسیار کم است .
 
پزشکیان در پاسخ به این سوال که با این نگاه کل کابینه دوازدهم رای اعتماد از مجلس خواهند گرفت گفت: این نگاه من است، شاید بقیه چنین نگاهی نداشته باشند .
 
 
 
 
 
منبع:نامه نیوز

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.