پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه درگذشت
20 مرداد 1399 - 11:07
شناسه : 247712
0
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

عباس سروری، اظهار داشت: ماموستا ملامحمد محمدی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه امروز (دوشنبه، ۲۰ مردادماه) بر اثر بیماری دار فانی را وداع گفت./وی گفت: ماموستا ملامحمد محمدی به عنوان امام جمعه اهل سنت شخصیتی دینی، عالم، ولایت‌مدار و جهادی و بسیار باتقوا بود./مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: ایشان از جمله شخصیت‌هایی بودند که پیش از انقلاب با شرکت در تظاهرات در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی شاهنشاهی در کنار مردم سرپل‌ذهاب و ریجاب حضوری جدی داشت.

پ
پ

وی گفت: ماموستا ملامحمد محمدی به عنوان امام جمعه اهل سنت شخصیتی دینی، عالم، ولایت‌مدار و جهادی و بسیار باتقوا بود.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: ایشان از جمله شخصیت‌هایی بودند که پیش از انقلاب با شرکت در تظاهرات در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی شاهنشاهی در کنار مردم سرپل‌ذهاب و ریجاب حضوری جدی داشت.

وی تصریح کرد: ماموستا ملامحمد محمدی از ابتدای انقلاب همراه با مردم ولایتمدار استان به‌خصوص اهل سنت همراهی خوبی با نظام مقدس جمهوری اسلامی داشتند و خطبه‌های خوبی را در خصوص پیروی از ولایت و تشویق مردم به ولایتمداری از خود به یادگار گذاشته‌اند.

سروری خاطرنشان کرد: تواضع و بزرگواری ایشان در تاریخ بزرگان انقلاب به یادگار ماند و به عنوان عالم برجسته اهل سنت مورد تایید نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی؛ ماموستا ملامحمد محمدی را یکی از بهترین شخصیت‌های استان دانست و گفت: ایشان زحمات زیادی را برای پیشبرد اهداف و آرمان‌های نظام، انقلاب، امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری متحمل شدند.

مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در پایان، گفت: ان‌شاءالله در اطلاعیه‌ای زمان و مکان مراسم این عالم دینی و ولایتمدار را به اطلاع هم‌استانی‌های شریف خواهیم رساند/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.