پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

کسب مجوز برای از سرگیری عملیات اجرایی سه راهی نهاوند به نهاوند
30 بهمن 1397 - 11:44
شناسه : 24985
1
مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر ساخت و توسعه راه‌های اداره کل راه و شهرسازی کرمانشاه از کسب مجوز برای از سرگیری عملیات اجرایی سه راهی نهاوند به نهاوند خبر داد و افزود: عملیات اجرایی این پروژه به مناقصه گذاشته شده است./مهرداد آهکی با اشاره به شروع عملیات اجرایی سه راهی نهاوند به نهاوند از سال ۱۳۹۰، گفت: این مسیر به طول ۱۹ کیلومتر است که از سه راهی نهاوند شروع شده و تا انتهای حوزه استحفاظی استان کرمانشاه که به استان همدان متصل می شود، ادامه دارد./وی افزود: این مسیر دو خطه است و قرار است به چهار خطه تبدیل شود، اما متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار و نیز ناتوانی پیمانکار در تامین هزینه های آن، پروژه نتوانست ادامه یابد و سال ۱۳۹۴ عملیات اجرایی آن متوقف شد./آهکی از پیشرفت ۲۵ درصدی این پروژه خبر داد و افزود: اخیرا مجوزهای لازم برای اجرای مجدد پروژه گرفته شده و پروژه به مناقصه رفته و در حال طی مراحل قانونی است./وی با بیان اینکه در این مسیر به چند تقاطع نیاز است، اعتبار لازم برای اتمام این پروژه را در شرایط فعلی قیمت ها، حدود ۶۰ میلیارد تومان برآورد کرد.

پ
پ
آهکی در خصوص اهمیت چهار خطه کردن این مسیر نیز گفت: سه راهی نهاوند به نهاوند عملا راه شریانی اتصال بین دو استان کرمانشاه و همدان است و مسیر پرترافیکی محسوب می شود و از طرفی اتصال دهنده دو استان همدان و کرمانشاه به استان های جنوب و جنوب غرب کشور است.

مدیر ساخت وتوسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه افزد: چنانچه این مسیر چهار خطه شود، تردد در آن تسهیل شده و شیب و قوس جاده نیز بهبود می یابد.

آهکی تصریح کرد: با چهار خطه شدن مسیر، لاین دو خطه قبلی مسیر رفت شده و لاین دو خطه جدید مسیر برگشت می شود و تا حد زیادی از بروز سوانح جاده ای پیشگیری می شود.

وی ابراز امیدواری کرد: با مشخص شدن برنده مناقصه، هرچه سریعتر عملیات اجرایی این پروژه از سر گرفته شده و چهارخطه شدن این مسیر حیاتی به بهره برداری برسد/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.