شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کرونا ۶ پزشک کرمانشاهی را شهید کرد
05 شهریور 1399 - 14:04
شناسه : 254379
4
مارش نظامی برای ادای احترام به تلاش‌های پزشکان و کادر درمان کرمانشاه و شهدای سلامت روز چهارشنبه با حضور مسوولان ارشد سیاسی و نظامی استان کرمانشاه در سرسرای شهدای دولت استانداری به صدا درآمد. طلوع‌‌کرمانشاه :

مراسم تجلیل از پزشکان کرمانشاهی و شهدای مدافعان سلامت در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه، جامعه پزشکی این استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶ شهید را برای حفظ سلامت جامعه تقدیم کرده است.مرادی افزود: در جمهوری اسلامی ایران پزشکان در بحث درمان، تحقیق و آموزش پا به پای جهان پیش رفتند.وی عنوان کرد: آن طور که می بینیم اکنون وضعیت درمان بیماری کرونا در کشور بسیار بهتر از اسفند ماه است که حاصل تلاش پزشکان محسوب می شود.رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پزشکان در زمان شیوع این بیماری نشان دادند همچون دیگر بحران ها در کنار مردم‌ و آماده جانفشانی هستند.

**استاندار کرمانشاه نیز در این نشست برای تشکر از پزشکان کرمانشاهی سخنرانی کرد و گفت:به عنوان نماینده دولت در استان کرمانشاه خاضعانه در برابر زحمات و خدمات فراوان، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های جامعه پزشکان در بحران کرونا سرتعظیم فرود می‌آورم.

پ
پ

مراسم تجلیل از پزشکان کرمانشاهی و شهدای مدافعان سلامت امروز با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و معاونین وی، دکتر محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی، فضل الله رنجبر فرماندار کرمانشاه، اعضای شورای تامین، فرماندهان ارشد نظامی استان، خانواده شهدا مدافع سلامت در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.
در این مراسم گروه رزم نوازان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به احترام شهدای مدافع سلامت وارد سالن شدند و به احترام پزشکان کرمانشاهی به نواختن مارش نظامی پرداختند.
همچنین مداحان در این مراسم به یاد پزشکان کرمانشاهی و سید و سالار شهدا نوحه سرایی کردند.

کرونا ۶ پزشک کرمانشاهی را شهید کرد
به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه، جامعه پزشکی این استان از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون ۶ شهید را برای حفظ سلامت جامعه تقدیم کرده است.
مرادی افزود: در جمهوری اسلامی ایران پزشکان در بحث درمان، تحقیق و آموزش پا به پای جهان پیش رفتند.
وی عنوان کرد: آن طور که می بینیم اکنون وضعیت درمان بیماری کرونا در کشور بسیار بهتر از اسفند ماه است که حاصل تلاش پزشکان محسوب می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: پزشکان در زمان شیوع این بیماری نشان دادند همچون دیگر بحران ها در کنار مردم‌ و آماده جانفشانی هستند.
مرادی با اشاره به فرا رسیدن ایام محرم گفت: یکی از نکات بارز قیام عاشورا از خودگذشتگی بود که پزشکان به خوبی این امر را تجلی دادند.

 
پزشکان سرمایه‌های اجتماعی هستند
رییس سازمان نظام پزشکی استان کرمانشاه نیز در این نشست با اشاره به اهمیت سرمایه های اجتماعی اشاره کرد و گفت: مردم به پزشکان به عنوان سرمایه های اجتماعی اعتماد کرده‌اند اما متاسفانه همواره عده ای بدون آگاهی به دنبال تخریب این سرمایه های اجتماعی هستند.
دکتر محمدباقر حیدری با بیان اینکه آمار ابتلا در کرمانشاه روز به روز در حال کاهش است، افزود: نباید فراموش کنیم که بهترین راه تشکر از پزشکان حرعایت پروتکل های بهداشتی محسوب می شود.

ایران در آغوش پزشکان
استاندار کرمانشاه نیز در این نشست برای تشکر از پزشکان کرمانشاهی سخنرانی کرد و گفت: پزشکان عاشق ایران هستند و آن را مثل کودکان خود در آغوش می گیرند؛ حضور پزشکان در دوران دفاع مقدس و مقابله با کرونا را می توان گواهی از این موضوع دانست.
هوشنگ بازوند به وقوع زلزله آبان ماه ۹۶ اشاره کرد و گفت: پزشکان در سال های اخیر پزشکان در بحران هایی همچون زلزله و سیل به خوبی فعل مردم دوستی را صرف کردند.
وی تصریح کرد:تاریخ ایثارگری های مدافعان سلامت را ثبت و ضبط خواهد کرد و خودگذشتگی های پزشکان امروز برگهایی از تاریخ را خواهد نوشت.
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه کرونا ثابت کردند که پزشکان متعلق به مردم هستند، ادامه داد: کرونا یک بحران برای جامعه است اما می توانیم از دل این بحران فرصت هایی را نیز ایجاد کنیم.

وی اظهار داشت: به عنوان نماینده دولت در استان کرمانشاه خاضعانه در برابر زحمات و خدمات فراوان، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های جامعه پزشکان در بحران کرونا سرتعظیم فرود می‌آورم.

تلاش برای تامین بودجه
موضوع کمبود بودجه و تاخیر در پرداخت معوقات پزشکان و کادر درمان استان کرمانشاه از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست بود که نماینده مردم هرسین و عضو کمیسیون برنامه بودجه در مجلس یازدهم برای پیگیری این بحث قول مساعد داد.
علی رضایی در این نشست عنوان کرد: باید بتوانیم بودجه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ایام پایانی سال را باجدیت پیگیری کنیم.
در این مراسم با اهدا لوح یادبودی از خانواده شهیدان دکتر مهرداد نوروزی، دکتر آرش پرنو، دکتر میلاد حسینی، دکتر محمدرضا سمیعی، دکتر بهمن اسمی و دکتر علی اصغر ثابت صالحی که در راه مقابله با بیماری کرونا جان خود را از دست دادند، تجلیل شد.
همچنین در این مراسم از پزشکان برجسته استان که در راه مقابله با بیماری کرونا تلاش کردند تقدیر و تشکر به عمل آمد/ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.