پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20787 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور حوادث رانندگی در جاده های کرمانشاه ۲ کشته و ۳ زخمی به جا گذاشت غذاهای محلی وارد منوی رستوران‌های کرمانشاه می‌شود فعالیت جهادی عمرانی خدماتی در مناطق هشت‌گانه کرمانشاه از امروز آغاز شد آموزش در خصوص احیای «قلبی – ریوی» به جامعه باید جدی گرفته شود پُرشدگی سدهای کرمانشاه به ۶۶ درصد رسید/ کسری مخازن زیرزمینی جبران نشده است

پیگیریم تا پایان سال یک مرحله پرداخت دیگر به مالباختگان پرونده “گلیم و گبه” داشته باشیم
02 اسفند 1397 - 14:11
شناسه : 25997
0
دادستان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت: در تلاشیم تا پایان سال یک مرحله پرداخت دیگر به شاکیان پرونده گلیم و گبه داشته باشیم.
مجمدحسین صادقی در خصوص آخرین وضعیت پرونده گلیم و گبه، گفت: در حال پیگیری برای پرداخت مرحله جدید به شاکیان این پرونده هستیم.
وی افزود: همه تلاش این است تا موجبات لازم را فراهم کرده و بتوانیم تا پایان سال یک مرحله پرداخت جدید به شاکیان این پرونده داشته باشیم.

پ
پ

۹۰ شاکی در پرونده برداشت از کارت های بانکی/ همه وجوه ضبط شده و به تدریج به مالباختگان بر می گردد

صادقی در ادامه با تاکید بر لزوم هوشیاری مردم در انجام کارهای بانکی گفت: متاسفانه علی رغم هشدارهای بسیار که توصیه می شود مردم به پیامک های قرعه کشی توجه نکرده، اطلاعات و مشخصات حساب خود را در اختیار کسی قرار ندهند و پای دستگاه ATM برای دریافت جوایز قرعه کشی نروند، باز هم شاهدیم طیف وسیعی از مراجعان به دستگاه قضا افرادی هستند که به این توصیه ها توجه نکرده اند.

وی افزود: در مورد اخیر پرونده برداشت از کارت های بانکی مردم، فردی که کسب و کار صنفی داشته متاسفانه در کنار ارائه خدمات به مردم هنگام کشیدن کارت آنها، دستگاه اسکیمر داشته و اطلاعات کارت بانکی افراد را ذخیره می کرده است.

وی افزودک با استفاده از این اطلاعات، این فرد با همکاری افراد دیگر مبالغ زیادی از حساب مردم برداشت کردند اما خوشبختانه با شناسایی به موقع این افراد همه وجوهی که برداشت کرده بودند ضبط شده که به تدریج به مالباختگان برمی گردد.

دادستان کرمانشاه با بیان اینکه این پرونده ۹۰ شاکی دارد، تاکید کرد: تمامی مجرمین این پرونده شناسایی و دستگیر شده اند.

صادقی در ادامه از مردم خواست تا رمز کارت بانکی خود را در اختیار هیچ کس قرار نداده و در فواصل زمانی کوتاه نسبت به تغییر آن اقدام کنند.

وی افزود: همچنین توصیه می شود افراد حتی المقدور کارهای بانکی را خودشان انجام دهند و از واگذاری کارت و مشخصات حساب به افراد غریبه جدا خودداری کنند/ایسنا
 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.