جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

آموزشگاه‌های رانندگی کرمانشاه زیر ذره‌بین تعزیرات + تعرفه مصوب
02 مهر 1399 - 10:27
شناسه : 260225
0
رئیس گشت‌های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه طلوع‌‌کرمانشاه :

گودرز فهیمی با اشاره به برنامه تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه برای نظارت جدی بر فعالیت آموزشگاه‌های رانندگی، افزود: از چندی قبل نظارت بر این مراکز را آغاز کردیم و گشت‌های مشترکی با همکاری سازمان صمت و پلیس راهنمایی و رانندگی استان برای این موضوع ترتیب دادیم./وی ادامه داد: در قالب این گشت‌ها در هر روز یک آموزشگاه را رصد می‌کنیم که این نظارت شامل جزیی‌ترین موارد از جمله بررسی اسناد و دفاتر این آموزشگاه‌ها می‌شود. همچنین گاهی در همان آموزشگاه با کارآموزگان تماس می‌گیریم و رقم شهریه‌ای که از آنها اخذ شده را سوال می‌کنیم./رئیس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از افزایش تعرفه آموزشگاه‌های رانندگی از اول مرداد ماه یاد کرد و افزود: هزینه هر جلسه دو ساعته تعلیم رانندگی اکنون به ۶۴ هزار تومان رسیده و تعرفه شهریه ثابت نیز برای گواهینامه پایه یک، یک میلیون و ۳۶۸ هزار تومان، برای پایه دو ۹۱۲ هزار تومان، برای پایه سه ۷۶۸ هزار تومان و برای موتور سیکلت ۱۴۰ هزار تومان است./وی افزود: به این ارقام هزینه ۸۴ هزار و ۸۰۰ تومانی مالیات، عوارض شهرداری و صدور گواهینامه، هزینه ۲۴ هزار تومانی کتاب آموزشی، هزینه ۳۲ هزار و ۴۰۰ تومانی معاینه پزشکی و هزینه ۱۶ هزار و ۵۴۰ تومانی ارسال گواهینامه اضافه می‌شود.

پ
پ

وی تاکید کرد: برخی آموزشگاه‌ها تعرفه مصوب را رعایت نمی‌کنند و مبلغ بیشتری از کارآموزان اخذ می‌کنند، در حالیکه ملزم به نصب نرخنامه در محل آموزشگاه هستند.

وی گفت: افرادی که قبل از اول مرداد ثبت نام کرده اما کار آزمون آنها باقی مانده، باید هزینه های آنها طبق تعرفه قدیم محاسبه شود، که برخی آموزشگاه‌ها در این زمینه تخلفاتی دارند.

رئیس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تخلف دیگری که در آموزشگاه‌های رانندگی انجام می‌شود را عدم رعایت زمان دو ساعت کامل برای آموزش رانندگی دانست و خاطرنشان کرد: برخی از آموزشگاه‌ها زمان تعلیم عملی را ۱٫۵ ساعت و یا یک ساعت و ۴۵ دقیقه در نظر می‌گیرند که این کار کم فروشی است.

فهیمی با بیان اینکه با همه این موارد تخلف برخورد جدی صورت می‌گیرد، از افرادی که در این آموزشگاه‌ها ثبت نام می‌کنند درخواست کرد در کنار بازرسی‌هایی که گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی انجام می‌دهد، اگر تخلفی مشاهده کردند با تعزیرات و یا سازمان صمت در میان بگذارند.

وی از فعالیت حدود ۳۰ تا ۴۰ آموزشگاه رانندگی در کرمانشاه خبر داد و اضافه کرد: بازرسی دقیق از تمامی این آموزشگاه‌ها را به تدریج در برنامه داریم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.