جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

دختر رکوردشکن ایران:مهسا؛ نزدیک تر از همیشه به آسمان/ کارهای آسان را دوست ندارم+عکس
03 مهر 1399 - 10:37
شناسه : 260271
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مهسا میرزاطبیبی با شکستن چندباره رکورد ایران این بار توانست از مانع چهار متری عبور کند و یک رکورد مهم را برای دوومیدانی زنان ایران به ثبت برساند./ مهسا میرزاطبیبی در هفته های اخیر بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته چرا که او توانست رکورد پرش با نیزه زنان ایران را که در اختیار خودش بود به چهارمتر برساند و یک رکورد خوب را به نام خود ثبت کند./میرزا طبیبی که متولد سال ۷۷ است هنوز هم به هدفش نرسیده و به دنبال خلق رکورد بالاتری است و می خواهد بدون درنظر گرفتن مشکلات به مسیر خود در کسب موفقیت ادامه دهد./مهسا میرزاطبیبی با بیان اینکه ثبت رکورد چهارمتر حس متفاوتی است، اظهار کرد: زدن رکورد چهارمتر برای من حس متفاوتی داشت چرا که همیشه رکوردهایم ۳ متر و ۹۰ یا ۳ متر و ۸۰ بود و این یک عدد جدیدی است./میرزا طبیبی با قدردانی از حمایت های خانواده و هم چنین محمد محسن ربانی و همسرش در راه کسب این موفقیت ها تصریح کرد: پدر و مادر و خواهرم همیشه حامی من بودند و از ابتدا که ورزش را شروع کردم کنارم بودند. آقای ربانی و همسرش هم بدون چشم داشت از اول مسیر من را همراهی کردند و من هرچه دارم از زحمات آن هاست و امیدوارم با ثبت رکوردهای بهتر خوشحالشان کنم./میرزاطبیبی در پایان صحبت های خود گفت: از مسئولان درخواست دارم به حمایت های خود ادامه بدهند و امیدوارم اتفاقات بهتری رخ بدهد./خوشبختانه امسال حامی بزرگی داشتم و اسپانسر به من کمک زیادی کرد و همین عملکرد باعث شد من انگیزه بیشتری هم داشته باشم.

پ
پ

مهسا میرزاطبیبی با شکستن چندباره رکورد ایران این بار توانست از مانع چهار متری عبور کند و یک رکورد مهم را برای دوومیدانی زنان ایران به ثبت برساند.

 مهسا میرزاطبیبی در هفته های اخیر بیش از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفته چرا که او توانست رکورد پرش با نیزه زنان ایران را که در اختیار خودش بود به چهارمتر برساند و یک رکورد خوب را به نام خود ثبت کند. میرزا طبیبی که متولد سال ۷۷ است هنوز هم به هدفش نرسیده و به دنبال خلق رکورد بالاتری است و می خواهد بدون درنظر گرفتن مشکلات به مسیر خود در کسب موفقیت ادامه دهد.

مهسا میرزاطبیبی با بیان اینکه ثبت رکورد چهارمتر حس متفاوتی است، اظهار کرد: زدن رکورد چهارمتر برای من حس متفاوتی داشت چرا که همیشه رکوردهایم ۳ متر و ۹۰ یا ۳ متر و ۸۰ بود و این یک عدد جدیدی است.

مهسا میرزاطبیبی

او با تاکید براینکه هدفش ثبت رکوردی بالاتر از چهارمتر است، گفت: از اول که پرش با نیزه را شروع کردم هدفم رسیدن به رکورد چهار متر نبود و به رکوردهای بالاتر فکر می کردم و می کنم. الان هم منتظر اتفاق های بهتری هستم و برای رسیدن به آن تلاش می کنم.

او درباره علت انتخاب رشته پرش با نیزه که در زمان شروع کارش کسی اهمیت زیادی به آن نمی داد؛ گفت: من همیشه دوست داشتم کارهایی را انجام بدهم که سخت باشد و کارهایی که آسان است ، دوست ندارم. پرش با نیز هم با اینکه هیجان انگیز است اما سختی فراوانی دارد.

میرزاطبیبی با بیان اینکه در حال حاضر به جای گلایه دوست دارد از اتفاق رخ داده لذت ببرد؛ گفت: فعلا یک رکورد خیلی خوبی را زده ام و بیشتر از قبل خوشحال هستم. همیشه سعی می کنم جنبه مثبت هر موضوع را ببینم و الان وقت گلایه و شکایت نیست.

مهسا میرزاطبیبی

رکورددار پرش با نیزه زنان ایران گفت: همه اتفاقات دست به دست هم داده که من رکورد زدم و وقتی رکوردی زده می شود یعنی شرایط بر وفق مرادم بوده پس ترجیح می دهم از اتفاقات رخ داده لذت ببرم.

او در ادامه صحبت های خود افزود: به خاطر اینکه من اولین دختری هستم که در پرش با نیزه فعالیت دارد از ابتدا مسئولیت سنگینی برعهده ام بود و حالا هم این مسئولیت سنگین تر از قبل شده است و امیدوارم بتوانم از پس آن برآیم.

مهسا میرزاطبیبی

میرزا طبیبی با قدردانی از حمایت های خانواده و هم چنین محمد محسن ربانی و همسرش در راه کسب این موفقیت ها تصریح کرد: پدر و مادر و خواهرم همیشه حامی من بودند و از ابتدا که ورزش را شروع کردم کنارم بودند. آقای ربانی و همسرش هم بدون چشم داشت از اول مسیر من را همراهی کردند و من هرچه دارم از زحمات آن هاست و امیدوارم با ثبت رکوردهای بهتر خوشحالشان کنم.

میرزاطبیبی در پایان صحبت های خود گفت: از مسئولان درخواست دارم به حمایت های خود ادامه بدهند و امیدوارم اتفاقات بهتری رخ بدهد. خوشبختانه امسال حامی بزرگی داشتم و اسپانسر به من کمک زیادی کرد و همین عملکرد باعث شد من انگیزه بیشتری هم داشته باشم/جماران

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.