سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20716 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد جاده‌های کرمانشاه «لغزنده اند»/ قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرید آب «رازآور» وارد «هشیلان» شد کرمانشاه بارانی در آخرین روزهای اسفند میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

کم دم از مقاومت مردم بزنید چند ماه آینده نان خشک هم ازسفره مردم بیرون می‌رود!/راهی برای با شرافت‌ زیستن نمانده است!/مگر قرار نبود کوخ نشینان را بر کاخ نشینان ترجیح دهیم؟!
03 مهر 1399 - 12:55
شناسه : 260274
2
شیوا قاسمی پور طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع- شیوا قاسمی پور؛با این وضعیت اسفبار تورم مگر راهی برای شرافتمندانه زیستن باقی مانده است؟ آیا حقوق‌های قطره‌چکانی، دستمزد‌های اندک، با انفجار قیمت‌ها همخوانی دارد؟ ارتشا و فساد‌های موجود، محصول همین نابسامانی‌هاست./نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کِی قرار بود برای سرمایه داران و آقازاده‌ها بهشت بسازیم، کی وعده دادیم پناهگاه اختلاس گران و سودجویان و دستیاران بیت المال شویم؟ توان حتی خریدن تخم مرغ را از بیچارگان و مستضعفان بگیریم؟/وی افزود: در خصوص نظارت بر بازار و ارائه خدمات و کالا‌ها ضروری است که دولت از افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها جلوگیری کند و بیش از این زندگی را بر مردم سخت نکند./قاسمی پور خاطرنشان کرد: لطفا کم دم از مقاومت مردم بزنید، این طور جلو برود در چند ماه آینده نان خشک هم مانند گوشت و تخم مرغ از سفره مردم بیرون می‌رود./نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افتخار دولت آن است که اجناس و مایحتاج مردم به وفور یافت می‌شود، اما به چه قیمتی؟ وقتی مردم توان خرید را ندارند، فایده‌ای ندارد./وی افزود: چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای تأمین مواد غذایی قطع کرده‌اید؟ آقای روحانی اعتراف شما به چه درد مردم می‌خورد؟ کجاست گشایش، پایش و نظارت شما؟

پ
پ

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با این وضعیت اسفبار تورم مگر راهی برای شرافتمندانه زیستن باقی مانده است؟ آیا حقوق‌های قطره‌چکانی، دستمزد‌های اندک، با انفجار قیمت‌ها همخوانی دارد؟ ارتشا و فساد‌های موجود، محصول همین نابسامانی‌هاست.

                                                   نماینده مریوان: راهی برای با شرافت‌ زیستن نمانده است

نماینده مردم مریوان در مجلس در نطق میان دستور خود در نشست علنی  مجلس گفت: متأسفانه بعد از این همه سال باید از خودمان بپرسیم آیا برای درماندگان و بیچارگان هیچ امید و پناهگاهی باقی مانده است. مگر قرار نبود کوخ نشینان را بر کاخ نشینان ترجیح دهیم. کجای عملکرد بسیاری از مسئولان ما جایی برای تیمار این اقشار درمانده و غوطه ور در فقر، گرفتاری، بیماری و بدبختی وجود دارد که متأسفانه هر روز و هر لحظه در به تعدادشان نیز افزوده می‌شود.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کِی قرار بود برای سرمایه داران و آقازاده‌ها بهشت بسازیم، کی وعده دادیم پناهگاه اختلاس گران و سودجویان و دستیاران بیت المال شویم؟ توان حتی خریدن تخم مرغ را از بیچارگان و مستضعفان بگیریم؟

وی افزود: در خصوص نظارت بر بازار و ارائه خدمات و کالا‌ها ضروری است که دولت از افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها جلوگیری کند و بیش از این زندگی را بر مردم سخت نکند.

قاسمی پور خاطرنشان کرد: لطفا کم دم از مقاومت مردم بزنید، این طور جلو برود در چند ماه آینده نان خشک هم مانند گوشت و تخم مرغ از سفره مردم بیرون می‌رود.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افتخار دولت آن است که اجناس و مایحتاج مردم به وفور یافت می‌شود، اما به چه قیمتی؟ وقتی مردم توان خرید را ندارند، فایده‌ای ندارد.

وی افزود: چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای تأمین مواد غذایی قطع کرده‌اید؟ آقای روحانی اعتراف شما به چه درد مردم می‌خورد؟ کجاست گشایش، پایش و نظارت شما؟

قاسمی‌پور خطاب به وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: علت این که قانون تعیین تکلیف ۴ گروه نیرو‌های حق‌التدریس، مربیان پیش دبستانی، خرید خدمتی‌ها و نهضتی‌ها در سال ۹۵ تصویب شده و تاکنون باید اجرایی می‌شد و مشمولان به صورت پیمانی تبدیل وضعیت می‌شدند و تاکنون اقدام خاصی در این باره صورت نگرفته چیست؟

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در خصوص تعیین تکلیف و تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی و قراردادی و دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها لازم و ضروری است که دولت اقدام عاجل کند. انتظار می‌رود برای تعیین تکلیف چنین نیرو‌هایی یک حرکت جدی و نتیجه بخش از سوی دولت صورت پذیرد.

وی افزود: این چه خودخواهی و سرسختی است که گریبانگیرمان شده و مجالمان نمی‌دهد تا داد مردم بیچاره را بشنویم و بپذیریم که ما نیز اشتباه داریم و در پی اصلاح آن باشیم.

قاسمی‌پور خاطرنشان کرد: مسئولانی را بار‌ها در صدا و سیما دیده‌ایم که از قیمت اجناس بی‌خبرند، آیا این مسئولان می‌توانند درد ملتی را که سال‌ها کارشان به عضوفروشی رسیده درک کنند؟ چه اصراری بر نگهداری این مسئولان در پست‌های حساس و تأثیرگذار است؟

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، ما چه زمانی می‌خواهیم تصمیم بگیریم مدیران پیرمان را با احترام راهی خانه کنیم و مملکت را به دست جوانان و نخبگان تازه نفس بدهیم که شاید بتوانند با انگیزه و نشاط بیشتری کشور را اداره کنند.

وی افزود: متأسفانه ما در کشورمان قانون پایستگی مدیر داریم؛ به این معنا که مدیران از گردونه خارج نمی‌شوند، بلکه فقط در طول زمان از شکلی و سازمانی به شکلی و سازمان دیگر درمی‌آیند. تا این رویه ادامه داشته باشد نمی‌توانیم به آینده روشن امیدوار باشیم.

قاسمی‌پور خاطرنشان کرد: بیایید چاره اندیشی کنیم برای فریاد‌های مردم زجردیده و جوانانی که از بیکاری و فقر کارشان به خلاف و قاچاق رسیده و متأسفانه تنها راه محاکمه را به رویشان گشوده است. یادمان باشد دزد‌های کوچک قربانیان فقرند و دزد‌های بزرگ ریشه فقر. عدالت حقیقی در حذف ریشه‌های فقر و نه به زنجیر کشیدن قربانیان فقر است.

نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با این وضعیت اسفبار تورم مگر راهی برای شرافتمندانه زیستن باقی مانده است؟ آیا حقوق‌های قطره‌چکانی، دستمزد‌های اندک، با انفجار قیمت‌ها همخوانی دارد؟ ارتشا و فساد‌های موجود، محصول همین نابسامانی‌هاست.

وی افزود: در حوزه انتخابیه بنده روزی نیست که روح و جانمان از خبر مرگ کولبران، تصادفات جاده‌ای و خودکشی جوانان و نوجوانان، فرار نخبگان، آمار فراوان طلاق و جرم و جنایت و… نلرزد. مگر این مردم چه کوتاهی کرده‌اند، در انقلاب سهیم نبودند؟ آوارگی و شهید شدن در ۸ سال دفاع مقدس در برابر صدام جنایتکار را به جان نخریده و با جان و مالشان تمام دوران جنگ تحمیلی را در خط مقدم به سر نبردند؟ چه باید می‌کردند و دریغ ورزیدند؟

قاسمی‌پور در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود در بخش‌های مختلف به ویژه راه‌های مواصلاتی از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آن‌ها شد/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.