جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

بیماران کرونایی کرمانشاه ظرف ۲ هفته ۲.۵ برابر شده‌اند
03 مهر 1399 - 13:26
شناسه : 260277
2
رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در ۲ هفته گذشته تعداد بیماران کرونا در استان کرمانشاه ۲ و نیم برابر افزایش یافته و به ۳۸۰ بیمار رسیده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

محمودرضا مرادی روز پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان کرمانشاه که با حضور دکتر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در سرسرای شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد، افزود: از ۱۵۰ بیمار به ۳۸۱ بیمار رسیده ایم که ۶۰ نفر آنها در بخش آی سی یو بستری هستند/مرادی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا در استان تاکنون موفق به جذب ۶۸ میلیارد تومان اعتبار شده ایم اما مجموع هزینه های ما ۲ تا سه برابر بوده است/وی توضیح داد که دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با وزارت بهداشت تفاهم نامه ۱۶۰ میلیارد تومانی امضا کرده اما تاکنون فقط ۴۸ میلیارد تومان آن محقق شده است/به گفته مرادی، ۲۰ میلیارد تومان نیز با کمک استاندار کرمانشاه از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی به دانشگاه علوم پزشکی کمک شده است.

پ
پ

وی در خصوص جبران هزینه های دانشگاه گفت که کسری بودجه از طریق بودجه عمرانی دانشگاه جبران می شود.

مرادی در ادامه از راه اندازی ۷۰ تخت آی سی یو در ۶ ماه اول امسال خبر داد و گفت: ۶ دستگاه اکسیژن ساز نیز با هزینه هر دستگاه ۲ میلیارد تومان به همراه هزار کپسول اکسیژن خریداری شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ادامه گفت: در نیمه نخست امسال حدود ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در استان بستری شده اند که تعداد ۹۳۰ نفر در آی سی یو و ۲ هزار و ۳۰۰ نفر نیز در بخش های ایزوله نگهداری شده اند.

مرادی افزود: تاکنون ۵۸۳ بیمار فوت شده اند و بیش از ۴۷ هزار ویزیت سرپایی نیز در مراکز ۱۶ ساعته انجام شده ضمن اینکه بیش از ۶۰ هزار تست پی سی آر نیز صورت گرفته است.

به گفته وی، به طور متوسط هر بیمار ۲۰ میلیون تومان هزینه دارد که مجموع هزینه ها بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان می شود.

مرادی، همچنین از جذب ۵۰۰ نیروی شرکتی با قرارداد ۸۹ روزه و تمدید این قرارداد خبر داد و گفت: هر یک از این نیروها با اضافه کار حدود پنج میلیون تومان هزینه ماهیانه دارند و بار مالی آنها برای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حدود ۳۰ میلیارد تومان است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی از تدوین نقشه راه برای ۶ ماه دوم سال براساس سه سناریو خفیف، متوسط و شدید خبر داد و گفت‌: در خوشبینانه ترین حالت به حدود ۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که این نیاز برای سناریو متوسط با حدود ۸۰۰ بیمار بستری به ۴۵۰ میلیارد تومان می رسد.

مرادی افزود: در سناریو بدبینانه نیز برای هزار و ۵۰۰ بیمار بستری به ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.
معاون رییس‌ جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، در ادامه سفرهای‌ استانی خود چهارشنبه شب وارد فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه شد.

به گزارش‌ خبرنگار ایرنا؛ هوشنگ بازوند استاندار و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی با حضور در فرودگاه از معاون رییس جمهوری استقبال کردند.

رییس سازمان برنامه و بودجه بعد از بازدید از سرسرای ورزشی ۶ هزار نفری، تصفیه خانه آب کرمانشاه و محل احداث باغ موزه دفاع مقدس به شهر هرسین رفت و ۲ هزار و ۴۱ واحد مسکونی بازسازی شده از سیل را در این شهرستان افتتاح کرد.

معاون رییس‌جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه در ادامه این سفر بعدازظهر پنجشنبه به غرب کرمانشاه سفر می کند و بعد از بازدید از پایانه مرزی پرویزخان قصرشیرین و یادمان شهدا و مرکز فرهنگی گیلانغرب در مراسم کلنگ‌زنی مسکن خانوارهای نیازمند و فاقد سرپناه روستای گورسفید هم شرکت می کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.