پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20825 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند

افزایش ۱۰ تختِ کرونا در بیمارستان “شهدا” کرمانشاه/ ۱۳۰ کادر درمان تامین اجتماعی کرونا گرفتند
07 آبان 1399 - 9:11
شناسه : 261244
0
مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه خبر داد طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه از افزایش ۱۰ تخت برای بیماران کرونا در بیمارستان شهدا کرمانشاه خبر داد و گفت: تا کنون ۱۳۰ نفر از کادر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه به کرونا مبتلا شده اند./دکتر میثم حجتی‌پور، با اشاره به وضعیت نامناسب شیوع بیماری کرونا و تدابیری که در حوزه درمان تامین اجتماعی برای این موضوع اندیشیده شده، افزود: روز گذشته(هفتم آبان) ۱۰ تخت در بیمارستان شهدا برای بیماران کرونا افزایش دادیم که شامل دو تخت ویژه و هشت تخت عادی است./وی ادامه داد:در حال حاضر تعداد تخت‌های بیمارستانی اختصاص یافته به بیماران کرونا در بیمارستان شهدا به ۵۵ تخت رسیده که شامل ۴۸ تخت عادی و هفت تخت ویژه است./مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگرچه ضریب اشغال تخت بیماران کرونایی در روزهای مختلف متفاوت است، اما تلاش کردیم تعادل بین افراد بستری و کسانی که مرخص می‌شوند برقرار باشد و بتوانیم تخت خالی در اختیار بیماران قرار دهیم.

پ
پ

حجتی‌پور از آمادگی برای افزایش احتمالی تعداد بیماران و حجم مراجعین هم خبر داد و عنوان کرد: اگرچه امیدواریم روند شیوع بیماری بهتر شود، اما برای روزهایی که مراجعین بیشتری داشته باشیم نیز آمادگی داریم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه یکی از مهمترین ملزومات برای ارائه خدمات به بیماران کرونا را دستگاه اکسیژن ساز دانست و عنوان کرد: اگرچه اکنون یک دستگاه اکسیژن ساز خوب در بیمارستان شهدا در حال ارائه خدمت به بیماران است، اما از دو ماه قبل تدابیر لازم برای افزایش این تجهیزات را اندیشیدیم.

حجتی‌پور از تامین اعتبار دو میلیارد تومانی برای خرید یک دستگاه جدید اکسیژن ساز خبر داد که اکنون در مرحله نصب و راه‌اندازی است.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به خدمات حوزه درمان تامین اجتماعی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون داشت و گفت: از ابتدای شیوع بیماری تاکنون حدود ۶۰۰ مورد بستری در بیمارستان شهدای کرمانشاه داشتیم که از این تعداد ۸۰ نفر فوت کردند و ۵۲۰ نفر نیز بهبود یافته و ترخیص شدند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه اظهار کرد: همچنین در این مدت نزدیک به هشت هزار سی تی اسکن ریه نیز برای بیماران مشکوک یا مبتلا به کرونا انجام دادیم.

حجتی‌پور سپس از تلاش شبانه‌روزی کادر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه برای کمک به بیماران کرونا یاد کرد و ادامه داد: تاکنون ۱۳۰ نفر از کادر درمان به کرونا مبتلا شده اند.

وی اضافه کرد: روزهایی داشتیم که هفت پرستار با هم درگیر کرونا شدند و این شرایط از توان کادر درمان می‌کاهد.

مدیر درمان تامین اجتماعی کرمانشاه با بیان اینکه پزشکان و پرستاران قابل جایگزینی نیستند و در جدال با این بیماری دچار فرسایش می‌شوند، یادآور شد: از مردم می‌خواهیم با توجه به اینکه کرونا هیچ درمانی ندارد، موازین بهداشتی را رعایت کنند، زیرا در هر صورت پیشگیری بهتر از درمان است.

حجتی‌پور خاطرنشان کرد: اگر مردم همکاری نداشته باشند و شرایط را مدیریت نکنند، در ماه‌های آینده با مشکلات جدی مواجه خواهیم شد/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.