شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

بیستون و طاقبستان هم تعطیل شد/بسته جدید خسارت گردشگری ابلاغ شد
01 آذر 1399 - 12:11
شناسه : 262085
2
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگردی و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت: با وجود قرار گرفتن محوطه‌های تاریخی بیستون و طاقبستان در فضای باز اما این اماکن در ۲ هفته محدودیت‌های کرونایی تعطیل خواهد بود. طلوع‌‌کرمانشاه :

امید قادری  بیان داشت: تمام مراکز گردشگری، آژانس های گردشگری و تورگردانی ها به غیر از هتل های چهار و پنج ستاره در این مدت تعطیل است./به گفته وی، از آنجایی که بخش حمل و نقل عمومی بین شهری تعطیل نشده لذا فعالیت هتل های چهار و پنج ستاره به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد./مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه در ادامه از ابلاغ بسته جدید جبران خسارت گردشگری خبر داد و گفت: در گذشته ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای جبران خسارت فعالان بخش گردشگری به استان اختصاص داده شده بود که تاکنون سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده و مابقی نیز در دست اقدام است./قادری در عین حال از ابلاغ بسته جدید تسهیلاتی با نرخ سود ۱۲ درصد خبر داد و گفت: تسهیلات قبلی به اشخاص پرداخت می شد اما تسهیلات جدید به بنگاه های فعال در حوزه گردشگری پرداخت می شود و تا اردیبهشت ماه سال آینده نیز تنفس خواهد داشت.

پ
پ

امید قادری  بیان داشت: تمام مراکز گردشگری، آژانس های گردشگری و تورگردانی ها به غیر از هتل های چهار و پنج ستاره در این مدت تعطیل است.

به گفته وی، از آنجایی که بخش حمل و نقل عمومی بین شهری تعطیل نشده لذا فعالیت هتل های چهار و پنج ستاره به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ادامه دارد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری کرمانشاه در ادامه از ابلاغ بسته جدید جبران خسارت گردشگری خبر داد و گفت: در گذشته ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای جبران خسارت فعالان بخش گردشگری به استان اختصاص داده شده بود که تاکنون سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان آن پرداخت شده و مابقی نیز در دست اقدام است.

قادری در عین حال از ابلاغ بسته جدید تسهیلاتی با نرخ سود ۱۲ درصد خبر داد و گفت: تسهیلات قبلی به اشخاص پرداخت می شد اما تسهیلات جدید به بنگاه های فعال در حوزه گردشگری پرداخت می شود و تا اردیبهشت ماه سال آینده نیز تنفس خواهد داشت.

وی افزود: سقف پرداختی تسهیلات در بسته جدید ۹۰۰ میلیون تومان است و میزان تسهیلات بستگی به بزرگی بنگاه فعال در حوزه گردشگری و قدرت تضمین بانکی دارد.

آنچنان که قادری توضیح داد: آژانس های گردشگری تا ۱۵۰ میلیون تومان می توانند تسهیلات دریافت کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گفت: صاحبان بنگاه های فعال در حوزه گردشگری برای دریافت تسهیلات باید در ابتدا در سامانه «جانا» خود اظهاری داشته باشند و سپس در سامانه «کارا» ثبت نام کنند.

براساس مصوبات ستاد ملی کرونا از  امروز به مدت ۲ هفته بسیاری از مشاغل و دستگاه ها تعطیل و تردد خودروها با محدودیت ها و جریمه های بی سابقه مواجه می شود.

در این مصوبه مشاغل به چهار دسته تقسیم شده اند و محدودیت‌ها براساس سه وضعیت زرد، نارنجی و قرمز در شهرها اعمال می شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز پنجشنبه در نشست ستاد کرونا استان گفت: هم اکنون شهرستان های کرمانشاه، کنگاور، سنقر و کلیایی، سرپل ذهاب، هرسین، جوانرود و صحنه در وضعیت قرمز قرار دارند.

دکتر محمودرضا مرادی افزود: شهرستان‌های اسلام آبادغرب، پاوه، ثلاث باباجانی، روانسر، قصرشیرین و گیلانغرب در وضعیت نارنجی هستند و شهرستان دالاهو نیز در وضعیت زرد است.

هم اکنون ۹۷۷ بیمار مربوط به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند./ایرنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.