پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20720 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

سازمان تئاتر، راه نجات تئاتر استانهاست خرید ۱۰۸ دستگاه اتوبوس درون‌شهری برای کرمانشاه بارندگی‌های شدید مشکلی در سطح استان ایجاد نکرده است تدوین برنامه پنج ساله برای آسفالت معابر شهری کرمانشاه/۵۰ هزار میلیارد ریال از پروژه‌های سرمایه‌گذاری در حال عملیاتی شدن است چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد

فقط ۱۰ درصد اصناف کرمانشاه “دیجیتال مارکتینگ” را دنبال می‌کنند
03 آذر 1399 - 12:04
شناسه : 262168
1
رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

محمدرضا علیخانی اظهار کرد: شیوع بیماری کووید۱۹ و مسائلی که پیرامون آن وجود داشت باعث شد کسب و کارهای دیجیتال نسبت به گذشته فراگیرتر شود و کرمانشاه نیز تا حدودی از این شرایط بی نصیب نبود./وی ادامه داد: اکنون بسیاری از کسب و کارها، اصناف و شرکت‌ها فعالیت دیجیتالی خود را آغاز کردند و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری در حال طراحی سایت و تولید محتوا برای این کسب و کارها هستند./رئیس سازمان نظام صنفی رایانه  کرمانشاه یادآور شد: اگرچه روند کسب و کارهای دیجیتال در کرمانشاه بهتر از گذشته شده، اما معتقدم هنوز هم سرعت کمی دارد و هم راه زیادی برای بسیاری از کسب و کارها و واحدهای صنفی باقی مانده است./به گفته علیخانی، هم اکنون کمتر از ۱۰ درصد کسب و کارها و اصناف در کرمانشاه فعالیت دیجیتال مارکتینگ را راه‌اندازی کرده‌اند./وی از مجموع عواملی که باعث شده کسب و کارهای دیجیتال آنطور که باید شکل نگیرد یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین این عوامل فرهنگ خود مردم است که استان به استان با یکدیگر متفاوت است./رئیس سازمان نظان صنفی رایانه کرمانشاه زیرساخت‌ها را موضوع دیگری دانست که در رونق کسب و کارهای دیجیتال اثرگذار است و ادامه داد: این زیرساخت‌ها عمدتا وجود دارد، اما در برخی بخش‌ها جای کار بیشتری هست./علیخانی بخش فناوری، انبار، تهیه دیتا، لجستیک و حمل و نقل را از مهمترین این زیرساخت‌ها دانست و تاکید کرد: از همه این موارد مهمتر موضوع اطلاع رسانی در بعد عمومی و تبلیغات کسب و کارها است./وی معتقد است، در بسیاری از مواقع تبلیغات کسب و کارهای دیجیتال هزینه بر است و برخی از واحدهای خرد و متوسط امکان چنین هزینه‌ای را ندارند./سپس عنوان کرد: چندی قبل به دنبال راه‌اندازی فروشگاه جامع آنلاین برای واحدهای صنفی در کرمانشاه بودیم که متاسفانه به دلیل عدم اعتماد به بخش خصوصی و نبود حمایت‌های لازم، شکل نگرفت.

پ
پ

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه کرمانشاه محدودیت‌های دو هفته‌ای کرونایی برای برخی صنوف را فرصت خوبی برای بهره‌گیری یبشتر از “دیجیتال مارکتینگ” دانست و گفت: متاسفانه اکنون کمتر از ۱۰ درصد اصناف و کسب و کارهای کرمانشاه از این شیوه استفاده می‌کنند.

محمدرضا علیخانی اظهار کرد: شیوع بیماری کووید۱۹ و مسائلی که پیرامون آن وجود داشت باعث شد کسب و کارهای دیجیتال نسبت به گذشته فراگیرتر شود و کرمانشاه نیز تا حدودی از این شرایط بی نصیب نبود.

وی ادامه داد: اکنون بسیاری از کسب و کارها، اصناف و شرکت‌ها فعالیت دیجیتالی خود را آغاز کردند و بسیاری از شرکت‌های فعال در حوزه فناوری در حال طراحی سایت و تولید محتوا برای این کسب و کارها هستند.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه  کرمانشاه یادآور شد: اگرچه روند کسب و کارهای دیجیتال در کرمانشاه بهتر از گذشته شده، اما معتقدم هنوز هم سرعت کمی دارد و هم راه زیادی برای بسیاری از کسب و کارها و واحدهای صنفی باقی مانده است.

به گفته علیخانی، هم اکنون کمتر از ۱۰ درصد کسب و کارها و اصناف در کرمانشاه فعالیت دیجیتال مارکتینگ را راه‌اندازی کرده‌اند.

وی از مجموع عواملی که باعث شده کسب و کارهای دیجیتال آنطور که باید شکل نگیرد یاد کرد و گفت: یکی از مهمترین این عوامل فرهنگ خود مردم است که استان به استان با یکدیگر متفاوت است.

رئیس سازمان نظان صنفی رایانه کرمانشاه زیرساخت‌ها را موضوع دیگری دانست که در رونق کسب و کارهای دیجیتال اثرگذار است و ادامه داد: این زیرساخت‌ها عمدتا وجود دارد، اما در برخی بخش‌ها جای کار بیشتری هست.

علیخانی بخش فناوری، انبار، تهیه دیتا، لجستیک و حمل و نقل را از مهمترین این زیرساخت‌ها دانست و تاکید کرد: از همه این موارد مهمتر موضوع اطلاع رسانی در بعد عمومی و تبلیغات کسب و کارها است.

وی معتقد است، در بسیاری از مواقع تبلیغات کسب و کارهای دیجیتال هزینه بر است و برخی از واحدهای خرد و متوسط امکان چنین هزینه‌ای را ندارند.

رئیس نظام صنفی رایانه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر قرار باشد حمایتی از این کسب و کارها از طرف دولت صورت بگیرد، باید در بعد همین تبلیغات و اطلاع رسانی باشد.

علیخانی در نظر گرفتن تخفیف برای تبلیغات را از جمله این موارد دانست و اضافه کرد: حتی دولت می‌تواند سامانه جامعی را برای معرفی کسب و کارهای دیجیتال در نظر بگیرد تا متقاضیان بتوانند فعالیت خود را تبلیغ کنند که البته بهتر است مطالبه گری این موضوع از طرف خود اصناف و اتحادیه‌ها شکل بگیرد.

وی عنوان کرد: چندی قبل به دنبال راه‌اندازی فروشگاه جامع آنلاین برای واحدهای صنفی در کرمانشاه بودیم که متاسفانه به دلیل عدم اعتماد به بخش خصوصی و نبود حمایت‌های لازم، شکل نگرفت./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.