پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

فشار گرانی مرغ حداکثر تا یک هفته آینده خواهد بود
03 آذر 1399 - 18:29
شناسه : 262192
2
رئیس جهاد کشاورزی کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عرضه‌کنندگان مرغ زنده را یکی از عوامل اصلی بالا رفتن قیمت مرغ در کرمانشاه دانست و گفت: فشار گرانی مرغ حداکثر طی یک هفته آینده خواهد بود/نوربخش حاتمی در جلسه امروز (۳ آذر) تنظیم بازار استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار کرمانشاه، اظهار کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو مرغ بین ۳۳ هزار و ۵۰۰ تا ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان متغییر است/وی قیمت کنونی هر کیلو مرغ درب مرغداری را نیز ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: این قیمت‌ها واقعی نیست و بر اساس آنالیز انجام شده قیمت هر کیلو مرغ درب مرغداری باید حدود ۱۸ هزار تومان باشد/رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیش بینی کرد، با ورود مرغ‌های که طی ماه گذشته جوجه‌ریزی آنها صورت گرفته به بازار، فشار گرانی مرغ حداکثر ظرف پنج تا شش روز آینده باشد و پس از آن قیمت‌ها تعدیل یابد/حاتمی درباره دلیل اصلی گرانی مرغ در استان کرمانشاه با وجود افزایش جوجه‌ریزی که در آبان رخ داده، افزود: عامل اصلی گرانی مرغ زنده‌فروشان هستند که هر قیمتی که مرغ درب مرغداری عرضه شود آن را چند هزار تومان بالا می‌برند/حاتمی از فعالیت نزدیک به ۵۰۰ واحد زنده فروشی مرغ در کرمانشاه یاد کرد و گفت: تا فکری به حال این معضل نشود، وضعیت قیمت مرغ در بازار کرمانشاه سامان نمی‌گیرد.

پ
پ

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه عرضه‌کنندگان مرغ زنده را یکی از عوامل اصلی بالا رفتن قیمت مرغ در کرمانشاه دانست و گفت: فشار گرانی مرغ حداکثر طی یک هفته آینده خواهد بود.

نوربخش حاتمی در جلسه امروز (۳ آذر) تنظیم بازار استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت قیمت مرغ در بازار کرمانشاه، اظهار کرد: هم اکنون قیمت هر کیلو مرغ بین ۳۳ هزار و ۵۰۰ تا ۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان متغییر است.

وی قیمت کنونی هر کیلو مرغ درب مرغداری را نیز ۲۴ تا ۲۵ هزار تومان اعلام کرد و یادآور شد: این قیمت‌ها واقعی نیست و بر اساس آنالیز انجام شده قیمت هر کیلو مرغ درب مرغداری باید حدود ۱۸ هزار تومان باشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه با بیان اینکه در استان کرمانشاه کمبود مرغ و جوجه‌ریزی نداریم، اضافه کرد: هم اکنون روزانه ۶۰ تا ۱۰۰ هزار قطعه مرغ در کرمانشاه آماده تحویل به بازار است که نیاز مردم را پوشش می‌دهد.

وی تاکید کرد: البته در مهرماه مقداری کاهش جوجه‌ریزی در سراسر کشور داشتیم که بر کاهش عرضه مرغ در بازار بی تاثیر نبود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه پیش بینی کرد، با ورود مرغ‌های که طی ماه گذشته جوجه‌ریزی آنها صورت گرفته به بازار، فشار گرانی مرغ حداکثر ظرف پنج تا شش روز آینده باشد و پس از آن قیمت‌ها تعدیل یابد.

 حاتمی درباره دلیل اصلی گرانی مرغ در استان کرمانشاه با وجود افزایش جوجه‌ریزی که در آبان رخ داده، افزود: عامل اصلی گرانی مرغ زنده‌فروشان هستند که هر قیمتی که مرغ درب مرغداری عرضه شود آن را چند هزار تومان بالا می‌برند.

حاتمی از فعالیت نزدیک به ۵۰۰ واحد زنده فروشی مرغ در کرمانشاه یاد کرد و گفت: تا فکری به حال این معضل نشود، وضعیت قیمت مرغ در بازار کرمانشاه سامان نمی‌گیرد.

وی راهکار مقابله با عرضه مرغ زنده را حمل مرغ صرفا با مجوز دامپزشکی دانست تا بتوان تمامی مرغ تولیدی مرغداری‌ها را به کشتارگاه هدایت کرد.

به گفته این مسئول، متاسفانه در شرایط کنونی عمده مرغ تولیدی وارد بازار مرغ زنده شده و بخش کمتر آن به کشتارگاه می‌رود.

در ادامه شهریار قاسمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه نیز از سهمیه ۵۴۰ تنی مرغ منجمد استان کرمانشاه برای دو ماه آبان و آذر یاد کرد و گفت: عمده این سهمیه عرضه شده و اکنون ۱۹۳ تن ذخیره داریم.

وی افزود: قرار است ۱۳۰ تن دیگر نیز به زودی به کرمانشاه تخصیص یابد/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.