پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

هفته دوم محدودیت‌ها مهمتر است/ پلمب ۲۵۸ واحد صنفی کرمانشاه به دلیل “تخلفات کرونایی”
09 آذر 1399 - 12:54
شناسه : 262401
1
سخنگوی ستاد کرونای استان کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مسعود بهرام نژاد  با اشاره به گذشت بیش از یک هفته از اجرای طرح محدودیت های گسترده کرونایی، با قدردانی از مردم کرمانشاه و بویژه اصناف استان در راستای اجرای این طرح گفت: خوشبختانه ثمرات طرح کم کم خود را نشان می‌دهد و اگر این یک هفته هم همراهی موثر مردم را داشته باشیم قطعا اتفاقات خوبی در بحث کاهش سیر مبتلایان کرونا و بویژه فوتی های این بیماری رخ خواهد داد./وی با اشاره به اعمال محدودیت های مختلف در این طرح گفت: بخشی از این محدودیت ها معطوف به فعالیت صنوف است و در شهرهای قرمز بجز گروه یک، فعالیت سایر مشاغل ممنوع است و در شهرهای نارنجی هم تنها مشاغل گروه یک و دو مجاز به فعالیت هستند./بهرام نژاد تصریح کرد: خوشبختانه صنوف کرمانشاه همراهی خوبی در زمینه اجرای این طرح داشتند که قدردان همه آنها هستیم و امیدواریم یک هفته باقی مانده از طرح نیز همچنان همراهی ها ادامه داشته باشد./این مسئول با اشاره به انجام ۲۵ هزار و ۳۲۰ بازدید از سطح واحدهای صنفی استان گفت: در بازرسی های صورت گرفته برای ۴۳۲ مورد از صنوف متخلف پرونده تشکیل شده و از ۱۷۷ مورد آنها نیز تعهد کتبی گرفته شده است./بهرام نژاد تصریح کرد: همچنین طی این یک هفته ۲۵۸ واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شدند./سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه با بیان اینکه محدودیت های کرونایی همانند هفته گذشته ادامه دارد،گفت: هفته دوم محدودیت ها مهمتر است، چرا که دوره کرونا ۱۴ روزه بوده و اگر بتوانیم این یک هفته را هم با دقت محدودیت ها را اجرایی کنیم نتایج خوبی حاصل خواهد شد./بهرام نژاد خاطرنشان کرد: پایان این طرح به معنای پایان گرفتن کرونا نیست و مردم و صنوف در هر شرایطی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و برای حفظ جان و سلامت خود و دیگران پیشگیری لازم را به عمل بیاورند.

پ
پ

 سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه از پلمب ۲۵۸ واحد صنفی در استان به دلیل تخلفات کرونایی خبر داد.

مسعود بهرام نژاد  با اشاره به گذشت بیش از یک هفته از اجرای طرح محدودیت های گسترده کرونایی، با قدردانی از مردم کرمانشاه و بویژه اصناف استان در راستای اجرای این طرح گفت: خوشبختانه ثمرات طرح کم کم خود را نشان می‌دهد و اگر این یک هفته هم همراهی موثر مردم را داشته باشیم قطعا اتفاقات خوبی در بحث کاهش سیر مبتلایان کرونا و بویژه فوتی های این بیماری رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اعمال محدودیت های مختلف در این طرح گفت: بخشی از این محدودیت ها معطوف به فعالیت صنوف است و در شهرهای قرمز بجز گروه یک، فعالیت سایر مشاغل ممنوع است و در شهرهای نارنجی هم تنها مشاغل گروه یک و دو مجاز به فعالیت هستند.

بهرام نژاد تصریح کرد: خوشبختانه صنوف کرمانشاه همراهی خوبی در زمینه اجرای این طرح داشتند که قدردان همه آنها هستیم و امیدواریم یک هفته باقی مانده از طرح نیز همچنان همراهی ها ادامه داشته باشد.

این مسئول با اشاره به انجام ۲۵ هزار و ۳۲۰ بازدید از سطح واحدهای صنفی استان گفت: در بازرسی های صورت گرفته برای ۴۳۲ مورد از صنوف متخلف پرونده تشکیل شده و از ۱۷۷ مورد آنها نیز تعهد کتبی گرفته شده ات.

بهرام نژاد تصریح کرد: همچنین طی این یک هفته ۲۵۸ واحد صنفی متخلف در سطح استان پلمب شدند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان کرمانشاه با بیان اینکه محدودیت های کرونایی همانند هفته گذشته ادامه دارد،گفت: هفته دوم محدودیت ها مهمتر است، چرا که دوره کرونا ۱۴ روزه بوده و اگر بتوانیم این یک هفته را هم با دقت محدودیت ها را اجرایی کنیم نتایج خوبی حاصل خواهد شد.

وی افزود: در این هفته تنها یک مورد تغییر در خصوص فعالیت ادارات داشته ایم، بطوری که در هفته دوم محدودیت ها، تمام ادارات استان بنا به تشخیص مدیر آن دستگاه می توانند کاملا تعطیل بوده و یا با حداکثر یک سوم نیروهای خود فعال باشند.

وی افزود: این موضوع به استثنای دستگاه های ضروری خدمات رسان است و این دستگاه ها نیز باید با حداکثر ۵۰ درصد نیروهای خود فعال باشند.

بهرام نژاد با اشاره به ضرورت کامل اجرای این محدودیت ها گفت: سیر صعودی کرونا در هفته های اخیر حقیقتا نگران کننده بود و این شرایط می طلبید با اعمال محدودیت ها و تعطیلی های گسترده قدری از سرعت افزایش مبتلایان کاسته شود و در همین راستا اجرای محدودیت های دو هفته ای کرونا در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: همه واقفیم جان و نان باید در کنار هم باشد و در همین راستا محدودیت ها به صورت هوشمند طراحی شده، طوری که هر شهر متناسب با شرایط کرونایی که دارد فعالیت داشته باشد و امیدواریم با اجرای دو هفته ای این طرح بتوانیم شاهد سیر نزولی مبتلایان کرونا در کشور و استان باشیم.

بهرام نژاد خاطرنشان کرد: پایان این طرح به معنای پایان گرفتن کرونا نیست و مردم و صنوف در هر شرایطی باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و برای حفظ جان و سلامت خود و دیگران پیشگیری لازم را به عمل بیاورند.

وی افزود: متاسفانه در حال حاضر پایانی برای کرونا متصور نیست و همه باید تلاش کنیم و با همراهی و همکاری یکدیگر، پاییز و زمستان امسال را با کمترین میزان خسارت پشت سر بگذاریم./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.