جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20792 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

ما با سامان دهی مخالف نیستیم/محیط زیست نباید ارزان از کنار چالابه بگذرد همراه داشتن حیوانات خانگی به داخل مراکز عرضه غذا در کرمانشاه ممنوع است بیماری‌های شایع فصل بهار پارکینگ‌های کرمانشاه رها شده‌اند بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه انتشار ۲۸۳ میلیارد ریال اوراق مشارکت سال ۱۴۰۲ شهرداری‌های کشور راه‌اندازی ۹ پروژه مهم کرمانشاه منوط به مصوبه شورای شهر است بیمارستان ‌سرطان‌ کرمانشاه تابستان امسال افتتاح می‌شود «چالابه» سامان می‌گیرد بازدید از اماکن تاریخی کرمانشاه، فردا رایگان است عامل ۸۰ درصد خودکشی‌ها در کرمانشاه از طریق قرص است/سموم کشاورزی عامل خودکشی در مناطق روستایی امسال با خطر افزایش آتش‌سوزی‌ در عرصه‌های محیط‌زیست مواجهیم تکلیف ۴۰۰ واحد صنفی ضایعاتی کرمانشاه چه می‌شود؟ کوچ بهاره عشایر کرمانشاه تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد ۲۷ هزار نفر در صف «مرگ» قرار دارند بعد از هر کوهنوردی مسیرها غرق در زباله می‌شود/ حال اکوسیستم کوه خوب نیست مسمومیت ۵ نفر بر اثر مصرف قارچ سمی فصلی در کرمانشاه جوان کرمانشاهی جان دوباره به بیماران پیوند عضو بخشید قهوه خورها بخوانند ضبط ۲۰۰ دستگاه ماینر قاچاق در شهرستان کنگاور

کرمانشاه قهرمان پینگ پنگ منطقه ۶ کشور شد
03 اسفند 1397 - 15:29
شناسه : 26324
1
حضور 2 بازیکن کرمانشاهی در مرحله انتخابی تیم ملی طلوع‌‌کرمانشاه :

دبیر هیات پینگ پنگ استان از قهرمانی تیم دختران کرمانشاه در المپیاد استعدادهای برتر منطقه ۶ کشور خبر داد و گفت: در بخش تیمی نیز کرمانشاه عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم های کردستان و همدان نیز دوم و سوم شدند. تیم کرمانشاه در این مسابقات با ترکیب آوا سعیدی، حدیث یزدان پژوه و مهنا مقصودی به مصاف رقبای خود رفت. نسرین ولیدی هدایت و سرپرستی تیم منتخب دختران کرمانشاه را در المپیاد استعدادهای درخشان برعهده داشت./ همچنین ندا و سارا شهسواری بازیکنانی هستند که باید در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان شرکت کنند و در صورت برتری مقابل رقبا به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

پ
پ

بهرام کنجوری امروز جمعه در گفت و گویی اعلام کرد: رقابت های تنیس روی میز دختران منطقه ۶ کشور با حضور استان های کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان در سنندج برگزار شد.  این مسابقات طی روزهای پنجشنبه و امروز جمعه در ۲ بخش انفرادی و تیمی برگزار شد که در هر ۲ بخش بازیکنان و تیم کرمانشاه خوش درخشیدند. در بخش انفرادی مسابقات ستایش ایلوخانی از همدان اول شد، آوا سعیدی از کرمانشاه مقام نایب قهرمانی را کسب کرد و حدیث یزدان پژو از کرمانشاه به همراه ویان نوری از کردستان مشترکا سوم شدند.

دبیر هیات پینگ پنگ کرمانشاه تصریح کرد: در بخش تیمی نیز کرمانشاه عنوان قهرمانی را بدست آورد و تیم های کردستان و همدان نیز دوم و سوم شدند.  تیم کرمانشاه در این مسابقات با ترکیب آوا سعیدی، حدیث یزدان پژوه و مهنا مقصودی به مصاف رقبای خود رفت. نسرین ولیدی هدایت و سرپرستی تیم منتخب دختران کرمانشاه را در المپیاد استعدادهای درخشان برعهده داشت.

 
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش به دعوت از ۲ بازیکن کرمانشاهی برای حضور در مرحله انتخابی برای عضویت در تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد. ندا و سارا شهسواری بازیکنانی هستند که باید در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان شرکت کنند و در صورت برتری مقابل رقبا به رقابت های قهرمانی آسیا اعزام می شوند. مسابقات انتخابی تیم ملی خرداد ۹۸ و رقابت های پینگ پنگ قهرمانی آسیا نیز شهریور همین سال در کشور اندونزی برگزار می شود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.