چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20823 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر! دیدار شهردار و مدیران شهرداری کرمانشاه با فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)+گزارش تصویری پرخاشگری یکی از علل اصلی وقوع نزاع در کرمانشاه است اعزام اولین گروه از زائران کرمانشاه به عمره مفرده مستاجران مراقب سامانه «خودنویس املاک» باشند ۵ توصیه کلیدی برای مدیریت استرس کنکوری‌ها «هجیج» سال آینده کاندیدای ثبت جهانی خواهد شد

افزایش ۵۰ درصدی میزان سرقت تجهیزات برق در استان کرمانشاه!
09 دی 1399 - 13:07
شناسه : 263476
1
بازی با مرگ برای 2 متر سیم! طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-به گفته مدیرعامل شرکت توزیع  برق استان کرمانشاه میزان سرقت تجهیزات برق در استان کرمانشاه در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۰ درصد بیشتر شده است./امیدعلی مرآتی، از سرقت نزدیک به شش میلیارد ریال تجهیزات برق در هشت ماهه امسال در استان خبر داد و عنوان کرد: این میزان در مدت مشابه سال گذشته حدود ۲٫۵ تا سه میلیارد ریال بود./وی سرقت تجهیزات برق را شامل ترانس، تابلو و سیم دانست و یادآور شد: اخیرا سرقت کابل نیز که در گذشته کمتر صورت می‌گرفت به سرقت تجهیزات برق اضافه شده است./مرآتی از پیامدهایی که سرقت تجهیزات برق به همراه دارد یاد کرد و دامه داد: سرقت این تجهیزات از یکسو جان سارقان را به خطر می‌اندازد و از سوی دیگر تهیه و جایگزینی مجدد آن بار مالی فراوانی برای شرکت برق به همراه دارد و زمان و انرژی فراوانی از ما می‌گیرد.

پ
پ

 خبر سرقت تجهیزات برق، آب و فاضلاب و مخابرات این روزها بیشتر شده و گاها فیلم‌هایی از سرقت این تجهیزات در فضای مجازی منتشر می‌شود.

در این بین سارقینِ سیم و کابل برق با جان خود بازی کرده و بارها شنیده شده سارقان سیم و کابل‌های برق به دلیل برق گرفتگی جان خود را از دست داده اند.

به گفته مدیرعامل شرکت توزیع  برق استان کرمانشاه میزان سرقت تجهیزات برق در استان کرمانشاه در هشت ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۵۰ درصد بیشتر شده است.

امیدعلی مرآتی، از سرقت نزدیک به شش میلیارد ریال تجهیزات برق در هشت ماهه امسال در استان خبر داد و عنوان کرد: این میزان در مدت مشابه سال گذشته حدود ۲٫۵ تا سه میلیارد ریال بود.

وی سرقت تجهیزات برق را شامل ترانس، تابلو و سیم دانست و یادآور شد: اخیرا سرقت کابل نیز که در گذشته کمتر صورت می‌گرفت به سرقت تجهیزات برق اضافه شده است.

مرآتی از پیامدهایی که سرقت تجهیزات برق به همراه دارد یاد کرد و دامه داد: سرقت این تجهیزات از یکسو جان سارقان را به خطر می‌اندازد و از سوی دیگر تهیه و جایگزینی مجدد آن بار مالی فراوانی برای شرکت برق به همراه دارد و زمان و انرژی فراوانی از ما می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: سرقت‌ها گاهی باعث بروز خاموشی برای مشترکین و حتی آسیب رساندن به وسایل برقی آنها می‌شود و گاهی فشار زیادی به خطوط و شبکه برق وارد کرده و باعث خسارت جدی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه بالا رفتن قیمت تجهیزات برق را در افزایش میزان سرقت‌ها موثر دانست و یادآور شد: پراکندگی و در دسترس بودن تجهیزات نیز عامل دیگری برای سرقت آنها است/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.